PDA

View Full Version : Raekwon show @ Sonar in Baltimore


Shaolin Bloody Sword
10-24-2006, 12:58 PM
Yesterday Rae tore shit down with a live band @ Sonar in Baltimore. Shit, i left my camera @ home so i couldn't take any pictures & Rae was smoking weed on stage. He only played "State Of Grace" off Cunban Linx Pt II. This shit was Free for those that signed up online ! Big up to Rae for doing a free show, not everybody do shit like this, he definitly loves his fans.

UNCLE RUCKUS
10-24-2006, 07:14 PM
Whoa sounds cool; I cant wait for CL2

maestro wooz
10-24-2006, 07:16 PM
FUCK, i didnt hear about this at all. Sbs you should have told me so i could have sonned you in person.

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
10-24-2006, 07:17 PM
man what the fuck i never heard shit about this

Shaolin Bloody Sword
10-25-2006, 07:34 AM
FUCK, i didnt hear about this at all. Sbs you should have told me so i could have sonned you in person.


lol, dumb white boy..... U ain't 21 yet. U still a lil 14 or 15 yr old boy

WUHEADSINCE93
10-25-2006, 11:04 AM
damn I wish I heared something about the show I was on vaction to,but I did see wu-tang when they was in town..Baltimore that is

Shaolin Bloody Sword
10-25-2006, 12:21 PM
I found out cauz he posted a bulletin about his shows on myspace.... I was lucky to run into it cauz i don't read bulletins like that :)

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
10-25-2006, 04:27 PM
lol, dumb white boy..... U ain't 21 yet. U still a lil 14 or 15 yr old boy


since when was there a age limit at the sonar? lol

Shaolin Bloody Sword
10-26-2006, 06:24 AM
since when was there a age limit at the sonar? lol


The hip-hop show was 21 & up cauz they served liquor in there....

maestro wooz
10-26-2006, 11:10 AM
haha youre an idiot, sonar is always 18 and up

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
10-26-2006, 03:02 PM
i'm an idiot? i've never had a problem gettin in so i don't see how im an idiot

maestro wooz
10-27-2006, 01:32 AM
nah i was talking to shaolin bloody sword but i was thinking about it today, there is no age limit at all at sonar. Sbs you fail again.