PDA

View Full Version : check this out


Dokuro
10-30-2006, 02:44 PM
OVERALL: (322 cities)Safest 25: Most Dangerous 25:1Amherst, NY 1Detroit, MI2Mission Viejo, CA 2Atlanta, GA3Brick Twnshp, NJ 3St. Louis, MO4Newton, MA 4Flint, MI5Simi Valley, CA 5Camden, NJ6Cary, NC 6Gary, IN7Greece, NY 7West Palm Beach, FL8Thousand Oaks, CA 8Compton, CA9Colonie, NY 9Tampa, FL10Troy, MI 10Washington, DC11Sunnyvale, CA 11Jackson, MS12Arvada, CO 12Newark, NJ13Lake Forest, CA 13Kansas City, MO14Orem, UT 14Miami-Dade, FL15Clarkstown, NY 15New Orleans, LA16Sterling Heights, MI 16Memphis, TN17Irvine, CA 17Orlando, FL18Hamilton Twnshp, NJ 18Dayton, OH19Warwick, RI 19Richmond, VA20Dover Twnshp, NJ 20Dallas, TX21Canton Twnshp, MI 21Philadelphia, PA22Cheektowaga, NY 22Youngstown, OH23Fremont, CA 23Cleveland, OH24Bellevue, WA 24Oakland, CA25Farmington Hills, MI 25Minneapolis, MN
CNN say compton number 4 but hes says nuber 8 i know the vilence went down but a number 8 that just ludacris at least were number 6

well enewas just hade to ay it

TeknicelStylez
10-30-2006, 03:41 PM
That shit is incorrect, because they got Newark and Camden on there, but Irvington is worse than both those cities right now. Irvington doesn't even have a proper form of government anymore.

Bloo
10-30-2006, 03:54 PM
From the list I saw earlier today St. Louis was number one most dangerous city in the U.S. But then again Nelly will do that to any city...

Dokuro
10-30-2006, 04:20 PM
meny peoplle are say this is incoec compton should be numbe 5 at lest a cnn put them a number two im confused my self but nelly dangeros what kind of name is that that about as gangsta as an estern bonnett hat

you all know were that from

Longbongcilvaringz
10-30-2006, 08:25 PM
seriously, not hating, but i can hardly understand what your typing

Sexy Jasper
10-30-2006, 08:30 PM
Don't worry, I think you have to be mentally disabled to be able to read his posts.


You guys wouldn't last two days in bagdad.

L~>1<~NKS
10-30-2006, 08:32 PM
Hilarious... West Palm Beach over Miami-Dade??? What crime iz this shit based on... Boostin Cars???:?

TAURO
10-30-2006, 09:13 PM
Hilarious... West Palm Beach over Miami-Dade??? What crime iz this shit based on... Boostin Cars???:?

Funny you should say that cos my cousin lives in west palm beach and her husband just recently got his car stolen.

CherChezLaMarauder
10-30-2006, 10:34 PM
black folks down in FL give me the evil eye. about a dozen were chasing me on foot while i was in my car.


LOL...my point exactly.... :::sips starbucks:::

tekunique
10-30-2006, 10:36 PM
yall seen the movie "Warriors" ? lol.. thats when NYC was raw... can you dig it ? haha

Gawd
10-31-2006, 10:01 AM
lawls at ppl fighting about which city is more dangerous.....
thats like 'my dad can beat your dad up...!!11'

DRUNKENDRAGON
10-31-2006, 10:52 AM
This shit is wrong as hell!! I live 10 minutes from Amherst, NY... in Buffalo. Amherst is a SUBURB of Buffalo where NOTHING EVER FUCKING HAPPENS! But this shit is saying it's the most dangerous place?!?!?!?!?!?!!! WTF?!

UNCLE RUCKUS
10-31-2006, 11:01 AM
Bridgeport, CT should be on that list; that place has always been crazy

Dirty Knowledge
10-31-2006, 02:13 PM
NY7West Palm Beach,

MAn that's prolly off T-Ave and 45th Street alone...

Wu-Tality
10-31-2006, 02:56 PM
How the fuck do they know which is more dangerous?

TeknicelStylez
10-31-2006, 03:22 PM
How the fuck do they know which is more dangerous?

They check the minority population

Prolifical ENG
10-31-2006, 03:37 PM
lawls at ppl fighting about which city is more dangerous.....
thats like 'my dad can beat your dad up...!!11'


hahaha yup.

L~>1<~NKS
10-31-2006, 03:48 PM
yall seen the movie "Warriors" ? lol.. thats when NYC was raw... can you dig it ? haha


Word... 70's and 80's, NY was wildin to the fullest...