PDA

View Full Version : opp


abasi
11-02-2006, 02:26 PM
i was wondering what yall thought about opp
or fuckin another dude's girl


or how do yall feel about dudes that know a girl has a man and pursues her anyway

Inspectah_Dirk
11-02-2006, 02:40 PM
Its all fucked up.

Inspectah_Dirk
11-02-2006, 02:45 PM
Besides, if your woman's fucking other men, it's time to cut her off.

Just cut her. http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smilie_fighting_knifehead.gif

abasi
11-02-2006, 03:07 PM
i was asking because
a few years ago i slept with my friend's girl
i didnt know they went out because he said that he didnt care about her
and she didnt matter, anyway it was a mistake

but i still feel like shit to this day

and i never saw my self doing something like that

Gawd
11-02-2006, 04:20 PM
its about animal urges that some humans cannot get over.

TAURO
11-02-2006, 08:22 PM
I had the opportunity to sleep with my friends girl once, he was away on holiday and I was cool with her anyways so we used to just hang out then one time I took her home coming back from a party and I came inside her house, we went straight to her room because we didn't want to wake her mum up and just carried on drinking and joking, we were lying on her bed and you know when you get those awkward pauses cos you know you're both thinking the same thing, well at that moment I realised what was about to go down so I made my excuses and left. I couldn't do it cos he was my boy but looking back on things I wish I did because now we ain't friends no more.

Unforgiven
11-02-2006, 09:31 PM
Always wait for that first awkward pause, then you strike! I'd never fuck my boys girl, but if it was on the DL, I'd fuck some next dudes girl lol....

Lil' Ruger
11-02-2006, 09:54 PM
Always wait for that first awkward pause, then you strike! I'd never fuck my boys girl, but if it was on the DL, I'd fuck some next dudes girl lol....


co-sign.

SHRAP
11-04-2006, 10:37 PM
if u take a dudes "girlfriend" from him, u doing him a favor by riddin him of that disloyal bitch, thats the only way i can see it

SHRAP
11-04-2006, 10:41 PM
also any man who "pursue" a woman that aint checkin for him is a dumb ass bitch that likes to waste his life :lmao:

Sicka than aidZ
11-04-2006, 10:45 PM
yeah u mess with my bitch an itz bye-bye in a drive-by

Lil' Ruger
11-04-2006, 11:40 PM
^^^co-sign exceptprolly not in a drive by.