PDA

View Full Version : ShyheimChica is grown!!


Razorsharp
11-19-2006, 10:22 PM
SPANISHDYAMOND02: i am grown!!!
PoeticGraveStarr: surreee
SPANISHDYAMOND02: and i do learn ok!?!?!
SPANISHDYAMOND02: so i don't need the third degree from you at all ok!?!?!
PoeticGraveStarr: LMAO
PoeticGraveStarr: hahahahahaa
SPANISHDYAMOND02: what is so funny?
PoeticGraveStarr: ur hilarious
PoeticGraveStarr: u are not grown
PoeticGraveStarr: u act like a lil kid
SPANISHDYAMOND02: no i don't act like a lil kid and yes i am grown!!!
SPANISHDYAMOND02: so why am i so FUCKING hilarious??
PoeticGraveStarr: whatever
SPANISHDYAMOND02: whatever back to you!!!
PoeticGraveStarr: LMAO
PoeticGraveStarr: HAHAHAHAHAHA
SPANISHDYAMOND02: i don't need this. i'm leaving out of here cuase if i keep talking to you, you'll just keep pissing me off like everyone lese on that board has been doing for the last 6 months or more
PoeticGraveStarr: hahahahaa
SPANISHDYAMOND02: you need 2 stop ok!?!?! cause i'm not in the mood!!
PoeticGraveStarr: hahahaha
PoeticGraveStarr: ahahahahha
PoeticGraveStarr: LMAO
PoeticGraveStarr: what a lil weakling
SPANISHDYAMOND02: FUCK YOU IIGHT?!?!?!
PoeticGraveStarr: 0o0oo0... big text makes me scared
PoeticGraveStarr: grow the fuck up
SPANISHDYAMOND02: YOU GROW UP!!!
PoeticGraveStarr: i am... i ACT my age
PoeticGraveStarr: unlike ur immature crying 25 year old ass
PoeticGraveStarr: LOL
SPANISHDYAMOND02: I ACT MY AGE TOO!!!!
PoeticGraveStarr: no one cries or bitches about internet beef at ur age
PoeticGraveStarr: LMAO
PoeticGraveStarr: grow the fuck up
PoeticGraveStarr: introvert
SPANISHDYAMOND02: WHO THE FUCK YOU CALLING A INTROVERT BITCH!????????????
PoeticGraveStarr: umm... you
PoeticGraveStarr: LMAO
SPANISHDYAMOND02: YO THAT'S NOT FUNNY!!!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: yeah it is... hahaha... im posting this on WTC
PoeticGraveStarr: lol
SPANISHDYAMOND02: SO??? LIKE I GIVE A FUCK!!! YOU'RE WORSE THAN MSRZA WHILE SHE'S ON HER PERIOD!!!!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: why arent u dead?? u are like on ur period everyday
PoeticGraveStarr: lil immature bbitch
PoeticGraveStarr: go eat a dck up
SPANISHDYAMOND02: FOR YOUR INFO I'M NOT ON THE RAG 24/7 LIKE YOU ARE AND WHY DON'T YO ASS DIE RIGHT NOW!!!!!AND ALSO I HAVE ONE MORE DAY UNTIL I'M OFF MY PERIOD. HOW ABOUT THAT!??!?!?!?!
PoeticGraveStarr: LMAO.... hahaha.
PoeticGraveStarr: die? me? what about ur granny
PoeticGraveStarr: LOL
PoeticGraveStarr: tell her ill see her then
PoeticGraveStarr: lol
SPANISHDYAMOND02: YO LEAVE MY GRANDMOTHER'S NAME OUT OF YOUR MOUTH. SHE WAS A REALLY SPECIAL FRIEND AND GRANDMA 2 ME. I HATE THAT SHE'S GONE BUT I CAN'T CHANGE THAT !!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: RAWR RAWR like a dungeon dragon... get a life beezy
SPANISHDYAMOND02: YOU GET A LIFE!!!!!!!
PoeticGraveStarr: i have a life... and itz quite pleasant...
PoeticGraveStarr: unlike ur life
SPANISHDYAMOND02: I HAVE A LIFE TOO!! IT MAY NOT BE AS GOOD BUT I HAE A LIFE!!!!!!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: LMAO
PoeticGraveStarr: sure... a life of typing huge and in red
SPANISHDYAMOND02: SO WHAT?!?!?!! IT'S FOLKS LIKE YOU THAT PISS ME OFF AND I TYPE LIKE THAT!!!!
PoeticGraveStarr: LMAO
SPANISHDYAMOND02: YO JUST LEAVE ME ALONE IIGHT??? I WAS BEING COOL AND NICE TO YOU UNTIL YOU PISSED ME OFF!!!
PoeticGraveStarr: cuz ur quite sad
SPANISHDYAMOND02: JUST LEAVE ME ALONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: HAHAHHAHA
SPANISHDYAMOND02: I'M TOO PISSED OFF NOW AND I HAVE HAD A BAD DAY CAUSE OF STUPID FOLKS THAT JUST WANNA KEEP PICKING ON ME OVER SOME STUPID SHIT!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: cuz ur soooo easy to pick on
PoeticGraveStarr: LOL
SPANISHDYAMOND02: JUST GO AWAY!!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: only if u die first
SPANISHDYAMOND02: NO!!!!!!! I GOTTA LIFE TO LIVE UNLIKE YOU!!!!!!!!
PoeticGraveStarr: LMAO... the life of red huge text
PoeticGraveStarr: have fun
SPANISHDYAMOND02 is away at 7:48:18 PM.
SPANISHDYAMOND02 returned at 7:53:47 PM

all of that was mostly in HUGE RED TEXT... but when i pasted, it did default text...

enjoy... peace

SHRAP
11-19-2006, 10:23 PM
this bitch is sad

Razorsharp
11-19-2006, 10:31 PM
SPANISHDYAMOND02: oh so u thought hta shit would be funny 2 post up on the board huh???
SPANISHDYAMOND02: that*
SPANISHDYAMOND02: i knew someone so gullible like you would post that.
PoeticGraveStarr: gullible?
PoeticGraveStarr: how am i gullible?
SPANISHDYAMOND02: cause you posted up my convo
PoeticGraveStarr: how is that gullible?
PoeticGraveStarr: ur a moron
SPANISHDYAMOND02: you're the moron and tell Shrap he's the sad fuck for calling me a bitch cause his momma's a bitch bitch!!!!
PoeticGraveStarr: aaah.. nerp...
PoeticGraveStarr: die bitch
SPANISHDYAMOND02: GO FUCK YOURSELF!!!
PoeticGraveStarr: 0o0, great comeback... from a person who doesnt know the correct meaning of gullible
SPANISHDYAMOND02 signed off at 8:30:59 PM.


WAIT... there's moree!! LMAO

Lil' Ruger
11-19-2006, 10:31 PM
lmgdfao razor that was hilarius.

Lil' Ruger
11-19-2006, 10:32 PM
SPANISHDYAMOND02: oh so u thought hta shit would be funny 2 post up on the board huh???
SPANISHDYAMOND02: that*
SPANISHDYAMOND02: i knew someone so gullible like you would post that.
PoeticGraveStarr: gullible?
PoeticGraveStarr: how am i gullible?
SPANISHDYAMOND02: cause you posted up my convo
PoeticGraveStarr: how is that gullible?
PoeticGraveStarr: ur a moron
SPANISHDYAMOND02: you're the moron and tell Shrap he's the sad fuck for calling me a bitch cause his momma's a bitch bitch!!!!
PoeticGraveStarr: aaah.. nerp...
PoeticGraveStarr: die bitch
SPANISHDYAMOND02: GO FUCK YOURSELF!!!
PoeticGraveStarr: 0o0, great comeback... from a person who doesnt know the correct meaning of gullible
SPANISHDYAMOND02 signed off at 8:30:59 PM.


WAIT... there's moree!! LMAO


this whore is hilarious she should right a book about her pathetic existence.

num2son
11-19-2006, 10:36 PM
LOL, wtf.

Lil' Ruger
11-19-2006, 10:38 PM
Razor Is There More!!!!?!?!?!

maestro wooz
11-19-2006, 11:14 PM
chica youre still cool with me

INF
11-19-2006, 11:25 PM
AUplnn462uE

brown_dogg
11-20-2006, 12:05 AM
hahahah that's hilarious.

"BUT I AM GROWN!!!"

Sexy Jasper
11-20-2006, 06:21 AM
Do I really have to read this, because I think I already know what's been said.

Strange Fruit
11-20-2006, 06:29 AM
"AND ALSO I HAVE ONE MORE DAY UNTIL I'M OFF MY PERIOD. HOW ABOUT THAT!??!?!?!?!"


yo, why she gotta tell you about her fuckin' cycle?

ugh! shit!
that's nasty,,,
pure nasty.

ugh.

Sexy Jasper
11-20-2006, 06:31 AM
I don't want to know anything about placenta and complex vaginas.

Strange Fruit
11-20-2006, 06:36 AM
lmao

*gag*

VDB-King
11-20-2006, 06:49 AM
what the fuck is wrong with you people

Greek Gheynician Anal Tradition
11-20-2006, 08:05 AM
AUplnn462uE

hahahahaha :b

Gawd
11-20-2006, 09:11 AM
thats a d00d pulling your chains.......

Inspectah_Dirk
11-20-2006, 01:02 PM
I dont care about her anymore. I just hope she dies in a most horrible way, and if not, fuck it, as long as she's not in my life.

Jeru
11-20-2006, 01:11 PM
LOL @ Ron :lmao:

snapple
11-20-2006, 01:39 PM
everyone loves to hate on this bitch

INF
11-20-2006, 01:45 PM
I just wanted to throw the knight rider theme song up in this thread. Call it what you will.:mmmyah:

MsRzaRecTaH
11-20-2006, 01:55 PM
lmaooo

crass
11-20-2006, 03:38 PM
wasn't this person exposed? why is s/he still trying to talk to people?

Razorsharp
11-20-2006, 03:49 PM
hell if i know... she is MAD annoying, but fun to poke fun at

TERRA
11-20-2006, 05:55 PM
wasn't this person exposed? why is s/he still trying to talk to people?


thats what i'm saying!!! wtf why are people still talking to him

L~>1<~NKS
11-20-2006, 08:06 PM
This bitch/nucca needz sum cock/pussy. Some prime grade stallion cock/gushy twat... on her/hiz forehead.

maestro wooz
12-01-2006, 10:42 AM
haha

100pr00f
12-01-2006, 10:54 AM
bla bla...