PDA

View Full Version : LL Cool J hits out at Jay-Z .


iniquity
11-29-2006, 09:27 PM
..

http://newsfeed.tcm.ie/images/people/jayz.jpg


Rapper LL Cool J has slammed Def Jam President Shawn 'Jay-Z' Carter for putting his artists' careers at risk by coming out of retirement.

The 'Control myself' hitmaker last month accused Carter of failing to promote his latest album Todd Smith properly.

Now he claims he won't re-sign with Def Jam when his contract expires after one more LP, because it'll mean competing with his label boss.

LL Cool J tells MTV: "How am I gonna re-sign with competition? I'm not an idiot.

"I can't depend on that man to promote my record while he's somewhere writing rhymes. I'm LL Cool J. I ain't doing that, B."

..........
> http://www.irishexaminer.com/breaking/stor...amp;n=233900181 (http://www.irishexaminer.com/breaking/story.asp?j=233899295&p=z339xxyyx&n=233900181)
..........


.. |( ..

snapple
11-29-2006, 09:40 PM
LL vs Hova would be some crazy shit

Chief 'Broom
11-29-2006, 09:46 PM
yeah Jay would have to write both disses

Kenny Powers
11-29-2006, 10:24 PM
another def artist who has beef with jay, i think im starting to see a trend

Longbongcilvaringz
11-29-2006, 11:55 PM
who cares about ll anymore?

Kenny Powers
11-30-2006, 12:17 AM
who knew he even came out with an album last month?

EAGLE EYE
11-30-2006, 12:21 AM
LL is basically bitching cuz he knows and admits Jay-Z is better than him. LAWLZ TIL MY BAWLZ FALLZ off

crass
11-30-2006, 12:28 AM
LL's last album still went gold, which is pretty damn good for a rapper who entered the game 21 years ago...

INF
11-30-2006, 11:47 AM
LL has extream longevity with Def Jam. To see him walk away because of Jay-Z is a strange situation. You have all these artist that are unhappy now every since he stepped up as president.

Gawd
11-30-2006, 11:56 AM
LL will sign with G Unit I bet.

TSA
11-30-2006, 12:36 PM
who cares about ll anymore?
me.

LORD ZERO
11-30-2006, 12:45 PM
LL will sign with G Unit I bet.

^^^why hip hop is FUCKED now, jinxes like dat lmao

LORD ZERO
11-30-2006, 12:46 PM
LL has extream longevity with Def Jam. To see him walk away because of Jay-Z is a strange situation. You have all these artist that are unhappy now every since he stepped up as president.

almost as bad as bush steppin into office for a THIRD time

ShaolinDarts
11-30-2006, 12:48 PM
who cares about ll anymore?

His mum?

ol dirty abbot
11-30-2006, 12:51 PM
yeah Jay would have to write both disses


lol yeah word

Gawd
11-30-2006, 12:56 PM
^^^why hip hop is FUCKED now, jinxes like dat lmao

he will sign with g unit and put his foot in his mouth....he said he wont sign with jay because of competition. but he will sign with 50. watch

rubyspirit
11-30-2006, 11:13 PM
Ladies Love Cool J...and his CD was MUCH BETTER than Hov's.

TheTruth
11-30-2006, 11:22 PM
they both eat dick