PDA

View Full Version : Wwi Productionz Presents-complex Bone Structure (free Download)


Complex
02-17-2007, 11:36 AM
http://img169.imageshack.us/img169/8905/bonestructurecovervd4.jpg (http://imageshack.us)

http://rapidshare.com/files/16901989/Complex_Bone_Structure.zip.html

Peace..

Here is the new blendz tape from Complex from WWI Productionz..
This album features the unique group Bone Thugz-N-Harmony,
a revolutionary group that has a distinct style and original delivery..
Tha concept is basically to display a
different realm in hip hop and shed light
on a group of real artists that is often slept on..
Big ups 2 my WWI fam and everyone else doin they thing..

All tracks produced and arranged by Complex
Cover by Varan

Listen with an open mind and bring some feedback.. Enjoy

LORD ZERO
02-17-2007, 01:05 PM
gonna dl and permalink it real soon fam, i know this is gonna be sick

LORD ZERO
02-17-2007, 01:54 PM
permalink
http://www.mydatabus.com/public/WWIPRODUCTIONS/z/WWIPRESENTSComplexBoneStructure.zip

and wdf @ yall niggaz sleepin........WAKE UP

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
02-17-2007, 02:16 PM
word up im bout to check it out now

LORD ZERO
02-17-2007, 02:39 PM
Fav Bangaz:
World So Cruel
Street Mentality
Cant Give It Up
Body Rott
Thug Luv 2
Look Into My Eyes
Remember The Name
Right Where I Stand
The Downfall

Fuck I Gotta Smoke Again And Soon For This Lol, Killa Tape Definently Plex!

Wwi = Savin Da World One Project At A Time Lol

P.e.a.c.e.
-z-

MF Herbs
02-18-2007, 09:44 AM
Man heads need to wake up.. This is a solid drop.. respect..

LORD_BEATJITZU
02-18-2007, 01:05 PM
Imma peep it soon and give you a review plex!
peace

CID DIGITAL
02-18-2007, 01:13 PM
I d/L'd this as soon as the thread dropped.I wanted to give it a little bit before I said anything. Its a great blend. Its a lil better than the Pac Blend.

Heres the thing though.

Complex you make some ill ass beats with such a dark overtone. Then , when you blend it over a song that has really bright overtones , it clashes.

I'm sure that you would like to know which songs that I mean but at the moment I'm not sure of which ones but when I throw on the album next time , I'll look out for it and show you which ones. Its only like 3 outta 14 (made up stats). Its only a couple of songs that get done like that.

Excellent project thought and thanks alot for the D/L. I love blends and mash-ups. They keep the music fresh.

Peace.

Complex
02-18-2007, 01:37 PM
Complex you make some ill ass beats with such a dark overtone. Then , when you blend it over a song that has really bright overtones , it clashes.

Man I get that all the time and I definately agree on that tip.. There was a couple joints on that pac tape like that too.. like grimey love joints lmao.. As long as Im stayin true to ma style and takin chances ocasionally, thats my goals.. I figured this project would be a challenge and a new style for me so I went for it ( peace 2 the fam for suggesting it btw!)

Thanx for the feedback yall

The Ghost
02-18-2007, 11:32 PM
I'mma download and give a full review.

Complex
02-20-2007, 04:10 PM
uppin

Shitao
02-22-2007, 08:43 AM
I listen that and give you my opinion soon.

PEACE

FrenchShin
02-24-2007, 01:15 PM
i finally had the chance to download this, i will listen.

oDoUoSoKo
02-24-2007, 08:46 PM
the ones on your myspace are solid bro...straight piff...keep it going

INF
03-02-2007, 03:32 PM
Bumpin just cuzza Track 2.

Shitao
03-09-2007, 02:44 PM
Solid project man. Bazooka slugs was better IMO but you had made a solid work here too. Bone Thugz-N-Harmony are not really my shit but your beats are really interesting and the accap' on-beat. Good listening sun. Keep it up.

FrenchShin
03-10-2007, 08:49 AM
Bazooka slugs was better IMO but you had made a solid work here too. Bone Thugz-N-Harmony are not really my shit but your beats are really interesting and the accap' on-beat.

co-sizzle

Complex
03-10-2007, 02:09 PM
Good look on tha feedz yall .... Much more to come

INF
06-15-2007, 11:00 AM
Yo , I never noticed that on track 7(body rott) , you just flipped and sped up that "while my guitar gently weeps" that was flipped for GFK. Its another version of the song like a lounge version or some shit. It aint the beatles actually playing the piece thats sampled.

I aint hatin though. I just noticed that this morning cuz it came up on random.

peace KS representa