PDA

View Full Version : TMNT Arcade Game


Ghost In The 'Lac
03-07-2007, 11:19 PM
KzuxTP4LWts


ANyone else get major flashbacks when seeing this, i remember when i was like 6 or 7 playing this game non stop down in Orlando in the malls when i used 2 be there, this and that Wrestlmania game also

btw this dude has put up the whole thing of him completing the game on 1 quarter without dieing http://www.youtube.com/profile?user=SivakD

Tito_Para Enfrente
03-07-2007, 11:54 PM
yes.. THIS IS TMNT 2 THE ARCADE GAME 4 NINTENDO.. SHIT IS SICK.. I PASSED IT.. DO U KNOW HOW TO PASS IT?

Bloo
03-08-2007, 05:48 AM
Yeah, you beat the shit out of Splinter

Frontal Lobotomy
03-08-2007, 06:49 AM
I got a copy of this on MAME, it was a pretty good game.

na diel
03-08-2007, 08:17 AM
I dont play games but the Turles rule!
http://www.80stees.com/images/products/Teenage_Mutant_Ninja_Turtles_Splinter_Wisdom-T-link.jpg (http://www.80stees.com/products/Splinter-Teenage-Mutant-Ninja-Turtles.asp)

Olive Oil Goombah
03-20-2007, 11:55 AM
Dude i used to play this non stop at the arcade, and i was so pumped when it came out for nintendo...they had a game for super nintendo that was dope too, probly the best one..turtles in time i think it was called.

This game and the simpsons were off the hook! Can't forget Ninja Gaiden and Moonwalker! The immortal was dope too!

RagnaroK
03-20-2007, 12:24 PM
this game was so fucking entertaining ninja turtle rules

shaolinsword
03-20-2007, 12:40 PM
Thought you'd like to know this game's on xbox live arcade

brown_dogg
03-22-2007, 08:41 AM
^^ Oh shit no way. I think I might check it out if I get the chance.

Jeru
03-22-2007, 08:47 AM
I loved the first tmnt game on the NES :D

100pr00f
03-22-2007, 09:08 AM
hell yea remember that....i saw it on xbox live for a week now might get it

Poetic Disciple
04-03-2007, 06:12 PM
OHHH SHIT!!!!!!!!! God damn i remember this game, I used to abuse the shit outta my super nintendo playing this. Hell, but I abused my sega genesis when a turtle's game came out for that.

THE W
04-04-2007, 05:41 PM
oh yeah, i used to throw mad quarters at this game. when i was in 4th grade and i would get all A's on my report card and i went to this restaurant called copper caboose and they'd give you 40 free tokens for my report card and i'd blow them all on this game.

fun as a fuck.

chiba
04-07-2007, 01:23 AM
ahahah i remember the code
at the title screen u press
b, a, b, a, up, down, b, a, left ,right, b, a ,start
and u get to choose whatever level u want
and gives u like 10 lives muahahaha:thumbup:

fackin jap eh!!!
lol