PDA

View Full Version : Wu Tang Manchester Apollo 6th July


CashRules
03-23-2007, 08:36 AM
I know there is already a thread but it says Birmingham, Manchester has been confirmed now, Wu in my home-town!! i've got my ticket already! i have been to the Apollo an its gonna be off the chain! its quite small and well structured so if you have stalls standing tickets like me you are right near the stage, literally only a few metres away! 15 weeks to wait now! enough time to get some new Wu Wear from wuweareurope! this is gonna be so amazing! it says on ticket Wu Tang + Special Guests, i really hope Cappa is there!

So whos definately going from here??

Sifu
03-23-2007, 08:47 AM
I will be there, i cant wait

it will be full of Brummies aswell who have transfered their tickets.

WuGambino
03-24-2007, 06:40 PM
Wouldn't miss it for the World.

Sean
03-25-2007, 08:58 AM
Manchester is too far away, it's like 4 hours from where I live, and I don't have a car, so my mum would have to take me up there, lol.

Wu UK
04-03-2007, 11:33 AM
Im there, got my ticket. However Ghostface will def not be there, Cappa will! I bought NME this week as i saw it advertisin the gig. It stated all Wu members (obv not ODB-RIP) apart from Ghost, it did mention Cappa tho. I'm fuckin gutted. Sorry I dnt have a link as I read it in a magazine, but thts the news!

CashRules
04-05-2007, 08:58 AM
^^ Ye i saw the same ad! Fuck Ghost if he gonna bail out on the UK fans, Cappadonna being there makes up for it anyway! cant wait to see Winter Warz live! and if they do Careful (Click, Click) i'll probably just faint!!!

KILLABEE_17
04-28-2007, 08:35 AM
Got my tickets last week, cant wait, its gunna make my summa heavy! Can't wait 2 here Winter Warz eitha, Don't Be A Menace was a heavy film! I wanna here Triumph tha most tho, greatest eva hip-hop joint! Peace

CashRules
05-14-2007, 07:29 AM
Not long now! me thinks its time to order some Wu Wear from WuWearEurope

6 Brix
06-04-2007, 04:40 PM
damn cant belive b'ham got cancled!!!

urban_angel
06-05-2007, 04:50 AM
yes yes!!!! :D its been a long time coming!

CashRules
06-05-2007, 06:27 AM
Only a month left now people!! so who's defo goin to the one in Manchester an who's goin the one in London? i will be at the Manchester one, gutted tho cos remembered the UK smoking ban comes in on July 1st! i'll still be blazing blunts in there, just try an stop me!

WuGambino
06-05-2007, 12:35 PM
I'm there. :dududu:

GSTYLE
06-05-2007, 05:18 PM
I still gotta get my tickets n shit, comin from Bham too, train. How far is Manch Apollo from Manchester train station?

where can i get tickets from for a decent price?

Deen
06-14-2007, 05:25 AM
I'll be at the Manchester gig, ticket says doors open at 7pm, surely that's when the opening act begins right (apologies for silly question but I like to make double sure-i worry too much)????

How far is the Apollo from Manchester Picadilly Station by foot?
im lookin to get the day off but I might not be able to, so I might have to rush on the day (im also too cheap to get taxi).
(Posted before noticing prev person post about distance from station but thought to leave it anyway as Im desparate to know and Iv tried measuring with my fingers on multimap- best to hear from local)

Cant wait for this gig, bought my ticket ages ago


To prev guy: Last time I checked (about 1 month ago) Ticketmaster were still selling tickets for 25.75 GBP in total (inc booking fee)

CashRules
06-28-2007, 07:34 AM
^^Get taxi from Piccadilly, it'll only be a few pounds, no more than a diver, cant believe its only 1 week away! wouldnt mind knowing who the support acts are but fuck it its the Wu we all wanna see, wu fan for 10 years an now gettin to see them live!! this is gonna be so fuckin dope, meth better get his crowd surf on!

zhiogasUK
06-30-2007, 03:36 PM
I bought a GENERAL ADMISSION STANDING AREA (STALLS) << is it far from stage!? [= how do u think, how many people going to be there!? [=

WuGambino
06-30-2007, 03:46 PM
That's just standing. Like a regular gig. In front of the stage.

No idea how many people will be there, but I wanna get there early for a good place nera the front!

zhiogasUK
06-30-2007, 07:36 PM
so what time u gonna go!? [=

GSTYLE
07-01-2007, 04:25 AM
doors open at 7, anyone knw when Wu are due to take the stage? I went to see Nas in Birmingham a while back, he didnt take the stage til 2am!

Sean
07-01-2007, 08:21 AM
doors open at 7, anyone knw when Wu are due to take the stage? I went to see Nas in Birmingham a while back, he didnt take the stage til 2am!

Wtf?! 2am? Who was on before him?

And if you're in the standing area it's just like who gets there first gets the best place isn't it?

CashRules
07-01-2007, 09:04 AM
The Apollo in Manchester is quite small, if you are stalls standing you will have a great view!! its a very intimate arena, no where near as big as Hammersmith Apollo or many other concert venues in UK.

Sean
07-01-2007, 10:25 AM
I'm going to the Hammersmith show, I'll just have to try and get there early.

Unseen
07-01-2007, 02:39 PM
5 DAYS!!! Cannot wait! Is Ghost still not gonna be there? If he's not then i'll be gutted because he's my favourite member behind GZA!

I know the Apollo and surrounding are pretty well because I live fairly near and I wouldn't walk from the train station in the City centre cos it'd be a pretty long walk (30 mins plus) and it's in a proper rough area so if you do walk it have your wits about ya!

The "Stalls" is just the general standing area and if you get there early enough you can get right to the front. I've been to a few concerts there and at some there's a massive queue going right down the side of the building an hour before the show eg Nas and Kanye West, but I went to see The Roots there a bit ago and there was hardly any queue so it's difficult to judge what time to get there.
I'm getting in the queue at 5pm though so I think I might be safe!

What time you all getting there for?

Anyone in the seats?

Anyone know about the support?

zhiogasUK
07-01-2007, 06:47 PM
I think going to go some like 5 as well [= i hope going to be close stage [= is it > if u far away from stage, u would see something .. or non?! :D

wu2ang
07-03-2007, 04:13 PM
Can't wait for this gig man!!! I missed kanye on monday had my ticket but shit came up at college and kanye is gna be around forever i can go see him when im a rich doctor hahaha. Hope Cilvaringz is gna be there he is hevvvviiiii!!! Oh BTW i would bring a heavy WATERPROOF coat the weather is crazy up here in manchester, torrential downpours man. Bring an umbrella haha.

CashRules
07-04-2007, 07:42 AM
Ye weather is real bad here in Manchester at min but think its like that everywhere in UK! if you stalls standing you will have a great view even if you at the back cos its that small!! gonna get some sick pictures of the clan!!

Sean
07-04-2007, 08:01 PM
Yeah weather's shit all over England, it's supposed to be Summer but it's been raining for like 2 weeks.

WuGambino
07-05-2007, 03:38 PM
LOL the weather has been awful.

Damn Unseen I'm so jealous you got to see the Roots, they're probably the only group I'd want to see over the Wu!

But if they don't come on untill like two I'm leaving... I know its prolly not gonna happen but I can imagine it with the Wu lol. Fuck a coat though, t shirt and hoodie I'm not shelling out for some stupid coatroom.

I'm so fucking excited that this shit is tomorrow. :-P

zhiogasUK
07-05-2007, 06:59 PM
ya man its tommorow [= I`ll buy few redbulls to feel like superman :D

CashRules
07-05-2007, 08:58 PM
Not long now!! Wu Tang! Wu Tang! Wu Tang! man im so hyped about this! feel like a kid on xmas eve!!

zhiogasUK
07-06-2007, 07:49 AM
believe me CASHRULES same like me :DDD I read in other topic that they came about 9 and rocked the stage till 11 :/ so just 2 hours [=

Shen Mao Chao
07-06-2007, 10:25 AM
Can't believe it. My life peaks today as I am going to see Wu-Tang Clan in concert. From tomoro until I die I'll be depressed lol

zhiogasUK
07-06-2007, 07:01 PM
IT WAS FUCKING BIG!!! I CANT BELIEVE IT>. 4 me that was just too much... WUUU TANGGG WUUU TANNGG

ian barclay
07-06-2007, 08:14 PM
Yo!,the concert was big,manchester was in full effect...they even played there new single plus some new album tracks,sounds fresh...the new single sounds like the 2nd track on de la soul- the impossible mission cd.

Unseen
07-07-2007, 06:48 AM
Last night was fuckin hectic!!! The girl next to me stuffed her face into Meth's crotch! It was crazy, best concert I've ever been to.

The few new songs they did sounded sick!

WuGambino
07-07-2007, 06:56 AM
It was fuckin Godly.

basilwu36
07-07-2007, 07:17 AM
got say abig wu tanga banga last night in manchester for wu tang, fucking amazing close to a 2 hour set, my only problem that they could have some wu wear with them to sell instead of the corny cheap wu shit and qoute overpriced shit lol much love killahill scotland

Pattch82
07-07-2007, 09:29 AM
I just got back from Manchester so here’s my Story Of The Night…

I got to the venue at about 6.45ish and the queue was fuckin’ MASSIVE!!! Was waiting in the queue for a looooong time, someone was talking about how Redman was apparently goin’ to be the opening act (he wasn’t!) and also some little chav offered me an E or a tablet of some kind! I declined his kind offer, he then proceeded to rip the piss out of some German sounding guy with a big blue body warmer on!!! I was laughing my ass off though in the queue cos A LOT of people still actually thought 8 Diagrams was coming out today!!! I didn’t have the heart to tell them otherwise! Haha!

Anyway, I finally got into the venue and checked out what merchandise there was, not a lot really, no CD’s, No DVD’s, no Programs, just some T’s, caps and some Wu-shirts. I copped the army green T-shirt with the black Wu-logo on the front.

Got pretty close to the front for the warm-up act, not sure who they were, two dudes from Manchester called Hoodman or Hoodlum or sumthing like that! They weren’t too bad, I remember a good line about “meeting Christina Milian, show her my Willy and…”!

FINALLY… time for the main event… Math was on the decks, and the Wu came out all together, with Streetlife, Cappa wasn’t there for some reason! Deck and Rae both had on some cool Inspectah Deck T-Shirts! They started with Wu-Tang Clan Ain’t Nuthing Ta F’ Wit and the whole place went NUTS!!!!! They played a lot of the old stuff first, I cant remember them all, but they did C.R.E.A.M, Bring The Pain, Knowledge God, Da Mystery Of Chessboxin’, Clan In Da Front, Bring Da Ruckus, Liquid Swords, Shadowboxin’, 4th Chamber, and a whole lot of others! It was fuckin’ vicious down front man, everyone was gettin’ battered, but it was well fuckin’ worth it!!!!

Meth was fuckin’ brilliant, must have dived into the crowd 5 or 6 times during the nite, he got some of us to hold his feet steady so he could stand up on top of us at one point and then went on to finish his verse standing on top of us all! Fookin’ top notch! U-God did Dat’s Gangsta off Redemption. They did Protect Ya Neck and the place went fuckin’ crazy!!! They also did Triumph all the way through, hearing Deck’s verse live was a blessing! Ghost was tryna get a moment of silence for ODB but a lot of mutha fucka’s were still shouting shit! All the lights went out and everyone put their lighters up for ODB! Then Shimmy Shimmy Ya came on and the place went absolutely banana’s!!!!!! GZA was filming shit on his camcorder for most of the concert, is he still filming shit for Wu-Tang Revealed?

Anyway, RZA came to the front and said there would only be one more song… Gravel Pit! The place went nuts again (it isn’t really one of my favourites like!) and then a lot of the members went off stage. RZA took over the decks from Math and Method Man announced that as the crowd had been so live all nite, they were gonna hit us up with an exclusive taster of 8 Diagrams! I swear I soiled myself right about now!!! Ha! Some guy who must have been with the Wu started gettin’ a lot of girls on stage, dunno who he was though (anyone know?) He must have been blind too, or had the beer goggles on cos some of the ladies he got on stage were, to put it politely, very butch!! Anyway, Meth got pissed with this guy and ordered the women off the stage- “nothing against y’all, but we tryna hit up the REAL fans with a taster of the new album!” Meth introduced the first track, which he said is goin’ to be the first single, I think he said it was called Watch Your Mouth or something like that. Beat sounded good but I’m sure it had Q-Tip on it, I couldn’t hear properly but I’m sure he had a verse! It also had GZA and Meth on it, can’t remember whether anyone else was on it. RZA then threw on another beat, a DOPE FUCKIN’ beat with a kung-fu sample but then he cut it off just before the verse kicked in and started laughing! He then played a couple more beats which sounded pretty impressive and then they went off stage.

I made my way out, tried to go as quick as possible cos I spotted a Wu-Tang poster above the doors at the entrance which I wanted to nab, but someone beat me to it by the time I got out! Some guy was selling what he called ‘The Official 2007 Wu-Tang Tour Mixtape’, it looked even faker than Raaddrr Vann!!!!! I managed to haggle so I got one for next to nothing, I’m listening to it now though and so far there’s nothing on here that I haven’t already got!

I started looking around for a taxi so I could get my ass back into town, as I was walking round there was a big crowd of people down the side of the building where everyone was queuing to get in earlier… The Wu were leaving the venue and gettin’ on the two big tour buses! I had brought a lot of my Wu-CD Covers with me on the off chance that I would see any of them afterwards. Deck was the first one I saw, I got him to sign my ‘Resident Patient’ cover, he is one cool cat man! So laid back and chilled! Then I managed to get Masta Killa in the doorway of the tour bus, he was pretty impressed when I showed him my ‘Made In Brooklyn’ cover, a lot of guys were just getting their tickets signed and shit. I got the cover signed, he said much love for supporting and shook my hand, another really cool brother! Whilst I was waiting for Killa to sign my shit there was some guy right behind me shouting ‘LET ME THROUGH! LET ME THROUGH!’ I thought it was just someone tryna push past me to get to Killa until I got mashed out the way by Security and realised it was U-G tryna get past! Haha! He just got straight on the bus, I didn’t see him sign any autographs or talk to anyone, I didn’t see Rae do any signing either, he just got straight on the bus. Next I got GZA to sign my ‘Grandmasters’ cover, he did so and then stole my pen!!! I then got Ghost to sign my ‘Fishscale’ cover but he did it with someone else’s shitty pen so that one don’t look too good. RZA then came out, funny as fuck, he was walking through the crowd like a Killa Bee goin’ buzzzzzzzzzzzzzzzzzzz buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzz! I got out my ‘Birth Of A Prince’ cover but he said he didn’t have a pen, and neither did I seein’ as GZA had just acquired mine!!! I was like ‘SOMEBODY GET THIS DUDE A PEN NOW!!!’ He stopped to talk to us for a few minutes, saying that the album is finished but these things take time and then he got on the bus! I must have missed Meth coming out cos I didn’t see him at all. Streetlife came out last. I didn’t even know he was gonna be there so I didn’t bother bringing the ‘Street Education’ cover, and I didn’t have a pen at that point anyway! GZA was still outside signing shit at that point until some old dude grabbed his arm for some reason and wouldn’t let him past, GZA pushed past but then started beefing with one of the Security Guards as well, so GZA was pissed off for some reason then got on the bus! I then finally got my battered body into a taxi and went back into town and finished the night with a few drinks!!!

All in all, it was a fuckin’ quality night, the whole clan were on top form, the new 8 Diagrams shit that we got a taste of sounds ill, and then being able to talk to some of the Clansmen after wards finished the night off real nice man!

DR. NICK RIVIERA
07-07-2007, 09:44 AM
wow, man, i wish i was there :)

GREAT TO SEE RZA USING ILL SAMPLES AGAIN..amen

Pattch82
07-07-2007, 09:53 AM
Yeah man, the kung-fu sample sounded sick!! Forgot earlier, but they played Life Changes too, dope track!!!

Unseen
07-07-2007, 10:05 AM
Lucky twat gettin all them signings! Me and my mate had already walked off down the road to get somethin to eat and then we heard everyone shoutin "WU TANG WU TANG WU TANG", so we legged it towards the tour bus but we got there just as the last member got on the bus, either Streetlife or RZA. There was one lil dude walking round almost in tears saying "I want the RZA, I want the RZA" cos he wanted him to sign his 36 Chambers cover!

I wanna know what the GZA was recording for aswell cos I gotta be on some of the tape cos I was right at the railing near the middle goin wild all night!

Unseen
07-07-2007, 10:07 AM
http://uk.youtube.com/watch?v=i3hn1DXnEWc 8 Diagrams preview. Shit quality but better than nothing

Pattch82
07-07-2007, 10:13 AM
I'm thinkin he must still be recording shit for the Wu-Tang Revealed thing.
Cant think of anything else!

WuGambino
07-07-2007, 10:27 AM
I just got back from Manchester so here’s my Story Of The Night…

I got to the venue at about 6.45ish and the queue was fuckin’ MASSIVE!!! Was waiting in the queue for a looooong time, someone was talking about how Redman was apparently goin’ to be the opening act (he wasn’t!) and also some little chav offered me an E or a tablet of some kind! I declined his kind offer, he then proceeded to rip the piss out of some German sounding guy with a big blue body warmer on!!! I was laughing my ass off though in the queue cos A LOT of people still actually thought 8 Diagrams was coming out today!!! I didn’t have the heart to tell them otherwise! Haha!

Anyway, I finally got into the venue and checked out what merchandise there was, not a lot really, no CD’s, No DVD’s, no Programs, just some T’s, caps and some Wu-shirts. I copped the army green T-shirt with the black Wu-logo on the front.

Got pretty close to the front for the warm-up act, not sure who they were, two dudes from Manchester called Hoodman or Hoodlum or sumthing like that! They weren’t too bad, I remember a good line about “meeting Christina Milian, show her my Willy and…”!

FINALLY… time for the main event… Math was on the decks, and the Wu came out all together, with Streetlife, Cappa wasn’t there for some reason! Deck and Rae both had on some cool Inspectah Deck T-Shirts! They started with Wu-Tang Clan Ain’t Nuthing Ta F’ Wit and the whole place went NUTS!!!!! They played a lot of the old stuff first, I cant remember them all, but they did C.R.E.A.M, Bring The Pain, Knowledge God, Da Mystery Of Chessboxin’, Clan In Da Front, Bring Da Ruckus, Liquid Swords, Shadowboxin’, 4th Chamber, and a whole lot of others! It was fuckin’ vicious down front man, everyone was gettin’ battered, but it was well fuckin’ worth it!!!!

Meth was fuckin’ brilliant, must have dived into the crowd 5 or 6 times during the nite, he got some of us to hold his feet steady so he could stand up on top of us at one point and then went on to finish his verse standing on top of us all! Fookin’ top notch! U-God did Dat’s Gangsta off Redemption. They did Protect Ya Neck and the place went fuckin’ crazy!!! They also did Triumph all the way through, hearing Deck’s verse live was a blessing! Ghost was tryna get a moment of silence for ODB but a lot of mutha fucka’s were still shouting shit! All the lights went out and everyone put their lighters up for ODB! Then Shimmy Shimmy Ya came on and the place went absolutely banana’s!!!!!! GZA was filming shit on his camcorder for most of the concert, is he still filming shit for Wu-Tang Revealed?

Anyway, RZA came to the front and said there would only be one more song… Gravel Pit! The place went nuts again (it isn’t really one of my favourites like!) and then a lot of the members went off stage. RZA took over the decks from Math and Method Man announced that as the crowd had been so live all nite, they were gonna hit us up with an exclusive taster of 8 Diagrams! I swear I soiled myself right about now!!! Ha! Some guy who must have been with the Wu started gettin’ a lot of girls on stage, dunno who he was though (anyone know?) He must have been blind too, or had the beer goggles on cos some of the ladies he got on stage were, to put it politely, very butch!! Anyway, Meth got pissed with this guy and ordered the women off the stage- “nothing against y’all, but we tryna hit up the REAL fans with a taster of the new album!” Meth introduced the first track, which he said is goin’ to be the first single, I think he said it was called Watch Your Mouth or something like that. Beat sounded good but I’m sure it had Q-Tip on it, I couldn’t hear properly but I’m sure he had a verse! It also had GZA and Meth on it, can’t remember whether anyone else was on it. RZA then threw on another beat, a DOPE FUCKIN’ beat with a kung-fu sample but then he cut it off just before the verse kicked in and started laughing! He then played a couple more beats which sounded pretty impressive and then they went off stage.

I made my way out, tried to go as quick as possible cos I spotted a Wu-Tang poster above the doors at the entrance which I wanted to nab, but someone beat me to it by the time I got out! Some guy was selling what he called ‘The Official 2007 Wu-Tang Tour Mixtape’, it looked even faker than Raaddrr Vann!!!!! I managed to haggle so I got one for next to nothing, I’m listening to it now though and so far there’s nothing on here that I haven’t already got!

I started looking around for a taxi so I could get my ass back into town, as I was walking round there was a big crowd of people down the side of the building where everyone was queuing to get in earlier… The Wu were leaving the venue and gettin’ on the two big tour buses! I had brought a lot of my Wu-CD Covers with me on the off chance that I would see any of them afterwards. Deck was the first one I saw, I got him to sign my ‘Resident Patient’ cover, he is one cool cat man! So laid back and chilled! Then I managed to get Masta Killa in the doorway of the tour bus, he was pretty impressed when I showed him my ‘Made In Brooklyn’ cover, a lot of guys were just getting their tickets signed and shit. I got the cover signed, he said much love for supporting and shook my hand, another really cool brother! Whilst I was waiting for Killa to sign my shit there was some guy right behind me shouting ‘LET ME THROUGH! LET ME THROUGH!’ I thought it was just someone tryna push past me to get to Killa until I got mashed out the way by Security and realised it was U-G tryna get past! Haha! He just got straight on the bus, I didn’t see him sign any autographs or talk to anyone, I didn’t see Rae do any signing either, he just got straight on the bus. Next I got GZA to sign my ‘Grandmasters’ cover, he did so and then stole my pen!!! I then got Ghost to sign my ‘Fishscale’ cover but he did it with someone else’s shitty pen so that one don’t look too good. RZA then came out, funny as fuck, he was walking through the crowd like a Killa Bee goin’ buzzzzzzzzzzzzzzzzzzz buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzz! I got out my ‘Birth Of A Prince’ cover but he said he didn’t have a pen, and neither did I seein’ as GZA had just acquired mine!!! I was like ‘SOMEBODY GET THIS DUDE A PEN NOW!!!’ He stopped to talk to us for a few minutes, saying that the album is finished but these things take time and then he got on the bus! I must have missed Meth coming out cos I didn’t see him at all. Streetlife came out last. I didn’t even know he was gonna be there so I didn’t bother bringing the ‘Street Education’ cover, and I didn’t have a pen at that point anyway! GZA was still outside signing shit at that point until some old dude grabbed his arm for some reason and wouldn’t let him past, GZA pushed past but then started beefing with one of the Security Guards as well, so GZA was pissed off for some reason then got on the bus! I then finally got my battered body into a taxi and went back into town and finished the night with a few drinks!!!

All in all, it was a fuckin’ quality night, the whole clan were on top form, the new 8 Diagrams shit that we got a taste of sounds ill, and then being able to talk to some of the Clansmen after wards finished the night off real nice man!

You lucky fuck! I didn't even think of taking CD covers to get signed... and I had to leave quickly to get my lift back.. damn.

GSTYLE
07-07-2007, 12:05 PM
we saw RZA After he got on the bus, he put his hand up and saluted- gotta rate that guy

Krimewave
07-07-2007, 01:30 PM
this show was sick as fuck.....wu tang take their place as the g.o.a.t.

wu2ang
07-07-2007, 06:38 PM
I dont think the Apollo has ever seen a show soooo fuckin WILD man!! Best concert there ever!!! Ghost and Meth were runin the show!!!!! Ghost is definately the illest live out of the Wu, meth brought the energy to the show sprayin the crowd with water!! Cappa shuda bin there i wanted 2 hear winter wars man!!! Still amazing, but those fucking tramps that were picked out to go chill were all nasty and ugly. They didnt come for wu tang meth got it right when he referred to the real fans!! Anyone talk to that short brummie lad who was an MC, he was good man.
ANYONE GOT PICS POST THEM UP HERE!!

Deez'L
07-10-2007, 08:51 AM
That was THE best show iv ever seen (or even heard bout) in my life.... everyone i know who went to 1 said it was sick.... & im sure manchester was the only place who got exclusives.....

Id go back 2moro, im still smilin bout it now...

Wu-tang Fan
07-10-2007, 12:51 PM
I'd like to see pictures please :)

WuGambino
07-10-2007, 02:50 PM
Pics, Pics, Pics.

Cheech Da WildKard
07-13-2007, 05:08 PM
I was there. Show was bangin', fuck a smokin' ban, didn't stop me blazin' reefers up in there.

Deen
07-13-2007, 09:43 PM
Wu Tang tore the place down. I was near the front right, good view. I quite liked Masta Killa's hoodie, reminded me of Mortal Kombat.

Anybody remember when 4th Chamber came on and security almost kicked some people out from the balcony (it looked like that to me)? Rza and Meth telling security "he's cool!!". I agree that the venue intensified things cos the place went absolutely mental.

Meth also got the crowd to wish RZA and Inspectah Deck happy birthday. (NB: wrote this before checking the video clip)

About the new stuff, I thought the 1st guy was QTip as well (the chorus sounded like "Don't go against the grain" to me) so it probably is.

During the gig I got a bit thirsty but didnt want to queue for water as the line at the bar was too big by then. Could've used some water during the gig, went to the burger van at the end, waiting 10-15 min before finally getting served, finishing my chips and water before realising that the Wu were indeed boarding the red tour buses nearby !!! When I got there, Masta Killa was sitting in the bus near the driver and someone was shaking his hand. Just I was holding my hand out to reach his, the bouncer comes along and shuts the door. Gutted. Still, I could make out Ghostface waving back at the few of us standing outside so I waved at the bus.

Still, fanstastic night, altho reading about other people meeting them up close at the end makes me feel ill. Lucky bastards.

A few of my mates saw them at T in the Park as well, if I had a ticket for that I would go as well. Wu Tang is worth seeing again and again and again.

Please come back soon.

Cheech Da WildKard
07-14-2007, 06:29 AM
Oh yeah, the support act was called HoodMan, not Hoodlum, whoever said that.

They was aight, pretty good. Nice punchlines.

"Get on ya knees like ya name was Neil" ...Haha

Ghost In The 'Lac
07-14-2007, 09:42 AM
Im happy for you guys who got to see it but youre making me feel physically sick that I could be there, would it of been worth me paying 400 pound for a flight home to see it? I thihnk i know the answer..

fuck...cant beleive this man, in my home country and i couldnt be there...feel like SHIT!

Ghost In The 'Lac
07-14-2007, 09:49 AM
please tell me someone took videos aswell, come on MAKE ME FEEL WORSE! i can take it, its ok, i crashed my motorbike and screwed up my foot this week so I need cheering up

wu2ang
07-14-2007, 08:26 PM
Oh yeah, the support act was called HoodMan, not Hoodlum, whoever said that.

They was aight, pretty good. Nice punchlines.

"Get on ya knees like ya name was Neil" ...Haha

However gud their lines are u know they cant beat the Wu's one liners
"I scream on ya ass like ya dad!"

wu2ang
07-27-2007, 01:29 PM
Does anyone know the make of the t shirt meth was wearin?
The one that had the dollar bill on it
"another day another dollar same hustle or something"