PDA

View Full Version : Snoop Dogg Says "F Bill O'Reilly", O'Reilly Replies To Snoop


MR HIP HOP HEAD
04-04-2007, 08:22 PM
http://img.photobucket.com/albums/v318/God_Optimus_Prime/Hip%20Hop/Snoop%20Dogg/Snoop_02.jpg

Snoop Dogg recently appeared on a Holland based-talk show and had some unflattering words for frequent rap critic Bill O'Reilly.

Click here to watch what Snoop had to say about Bill O'Reilly.
http://www.realtalkny.net/2007/03/artists/snoop/snoop-dogg-says-f-bill-oreilly/

http://www.themoderatevoice.com/files/joe-oreillymad.jpg

After showing the clip, O'Reilly responded on his platform to the ghetto comment mocking Snoop saying, "Yeah, like Calvin lives in the {ghetto}. What is the pool boy going to beat me up there Snoopy?"

Click here to watch O'Reilly's reply.
http://www.youtube.com/watch?v=KIloiWhEVtk

The beef is on lol. O'Reilly is ignorant.

Olive Oil Goombah
04-04-2007, 08:39 PM
LMAO...hahahahha. O'Reilly is a dick but that shit is fuckin hilarious!!

I think oreilly could take snoops skinny ass.

Olive Oil Goombah
04-04-2007, 08:40 PM
oooooh shit, he called him CALVIN!! Man...that is great.

THE W
04-04-2007, 08:45 PM
OWNED

LMFAO!! :lmao:

hellbound
04-04-2007, 08:58 PM
hahaha lames

Crackspace
04-04-2007, 09:02 PM
lmfao the gettoooo

Crackhead Bob
04-04-2007, 10:15 PM
O'reily is an idiot but hes got a point here. that shit was funny

maestro wooz
04-04-2007, 10:36 PM
hahaha, fuckin oreily

Treazon
04-05-2007, 12:27 AM
every time i meet someone who likes bill o'reilly or watches his show i punch them in the neck

SKANK HILL
04-05-2007, 12:37 AM
he has a point about snoop not living in the ghetto ...

crass
04-05-2007, 12:44 AM
they both got owned, if you ask me.

Visionz
04-05-2007, 01:11 AM
he has a point about snoop not living in the ghetto ...shit....don't mean he ain't got alot of gangsta fuckin homeboys. I've never really doubted that Snoop didn't really, atleast at one time, live that gangsta shit he talks, jmo

RAMESH
04-05-2007, 01:51 AM
snoop & bill is the same person

AcidPhosphate69
04-05-2007, 12:04 PM
Bill O'Reilly is fucking trash.

SKANK HILL
04-05-2007, 01:39 PM
shit....don't mean he ain't got alot of gangsta fuckin homeboys. I've never really doubted that Snoop didn't really, atleast at one time, live that gangsta shit he talks, jmo

explain what livin in the ghetto has to do with knowin Gs ? ... i didnt say he didnt know Gs ... i said o'reilly has a point snoop dont live in the ghetto ...

Visionz
04-05-2007, 03:19 PM
explain what livin in the ghetto has to do with knowin Gs ? ... i didnt say he didnt know Gs ... i said o'reilly has a point snoop dont live in the ghetto ...It's not directly related to what you where sayin but O'Reilly was talkin like the probable fact that Snoop isn't in the ghetto anymore would be a reason for him not to get his ass kicked if he showed up at his crib. Sure the "pool boy" wouldn't be the only one there to tear that fucker a new asshole.

oLd_KaiNry
04-05-2007, 03:29 PM
damn id be scared to be him right now

i laugh so hard if he gets lost and ends up in a hood

cap
04-05-2007, 03:51 PM
thats the most arrogant and irritating person ive ever seen.

check this other video of him

http://www.youtube.com/watch?v=cdlY4TnuITo

i would love to break his jaw

anti-social
04-05-2007, 06:37 PM
I was a manager of a movie theatre in PORT WASHINGTON (LI)...a rich ass neighborhood, one day BILL ORIELLY walked in one day with some young chick...man i wanted to throw up....that faggot talks a lot of shit, but he wouldn't get caught in the ghetto, snoop can go back in the ghetto, with a whole bunch of security guards...lol...FUCK ORIELLY...that dude is a prick...

anti-social
04-05-2007, 06:44 PM
yo cap..i just saw the video u posted...this is the reason why niggas is doing outrageous years. People want to make example out of people. WHY THE FUCK DOESN'T BILL O. GO AFTER THE MUTHAFUCAZ WHO BRING THE COKE AND WEED INTO THE COUNTRY...fuckin' faggot....

watch COCAINE COWBOYS...

peace

J-DON
04-05-2007, 06:56 PM
rappers dissing Oreilly is kinda cliche now.

HANZO
04-06-2007, 08:35 AM
didnt kno who this O'reilly guy was but i assumed he was an ass cause he works for Fox tv, and i was right. in the video cap showed, he goes he will build a jail for just snoop.