PDA

View Full Version : The Firm Live On Keenan Yvory Wayans


Cesar
04-13-2007, 02:47 PM
The Firm f/ Half A Mil

http://www.youtube.com/watch?v=b_D9NWlc5rU

Ya can thank me later.

CID DIGITAL
04-13-2007, 03:17 PM
"so whats a hasa Nas?"

tragedykhadafi12
04-13-2007, 03:19 PM
cool, thanks

cap
04-13-2007, 03:28 PM
dope,thx man.
foxy looks hot!!!

pep
04-13-2007, 04:33 PM
dope,thx man.
foxy looks hot!!!
foxy looks like a skeezoid fresh off public transpo..good sht tho, any1 got an mp3 of this song??

murkoutz
04-13-2007, 04:55 PM
the firm was dope. they need ta do it again

Ghost In The 'Lac
04-13-2007, 09:09 PM
foxy looks like a skeezoid fresh off public transpo..

lmao

lol @ those old dark denim jacks, remember when they were all over hip hop

Miliato
04-13-2007, 10:33 PM
Props on the vid. Cesar, songs tight.....Az got a dope verse

Scribbles
04-13-2007, 10:53 PM
This is throwwwback...LOL at the black denim. That shit looks tough though.

RADIOACTIVE MAN
04-14-2007, 09:30 AM
nice shit fa sho

tymoney
04-14-2007, 11:11 PM
Props. The songs called firm biz remix (world famous) Anybody got any cormega videos? And wtf happened to his site I used to post on the forum.