PDA

View Full Version : Albums you are looking forward to?? (Summer 2007)


Galvatron97
05-10-2007, 09:24 AM
Just wanted to get a feel of everyone's list of albums thats comin out this summer and what y'all are lookin forward to......me personally i cant wait for these albums...

Talib Kweli-Eardrum
Common-Finding Forever(Common+Kanye=classic shit!)
Canibus-For Whom the Beat Tolls(sampler sounds sick!)
J Dilla-Jay Loves Japan
Wu-Tang-8 Diagrams
Rakim-The 7th Seal

A few others I'm sure I'm forgetting.....

Spectrum7glr
05-10-2007, 12:59 PM
Killah Priest - The Offering
Pharoahe Monch - Desire

any news on Rakim's album ? i'm pretty sure it won't come out

Kong
05-10-2007, 01:33 PM
Pharoahe Monch - Desire


-EDTd2p9gyQ

Kenny Powers
05-10-2007, 02:02 PM
Wu- 8 diagrams
Saigon- THe greatest story never told
Dre- Detox
Papoose- Nacermia Dream
Talib Kweli- Ear Drum
Immortal Tech- The Middle Passage
Canibus- For whom the beat tolls
50 cent- Curtis

WuGambino
05-10-2007, 02:28 PM
Kweli
Common
Wu-Tang
Dilla
Beastie Boys
Pharoahe Monch
Immortal Tech

Should be a good summer :spin:

Kenny Powers
05-10-2007, 02:31 PM
Should be a good summer :spin:

That is if the artists stay true to the release dates...

Crackspace
05-10-2007, 03:38 PM
cuban linx 2
curtis
the nacirema dream

Galvatron97
05-10-2007, 03:56 PM
damn man, not many heads feelin Common huh??? I think Finding Forever is gonna be another straight classic, I mean you cant go wrong with Kanye and unused Dilla beats.....

And for all you Kanye haters the man has skillz on the boards ok?? In 3 years hes produced arguably 3-4 classic albums plus did half of Jay's Blueprint album...

Ink Is My Drink
05-10-2007, 04:00 PM
MF GRIMM - hunt for the ginger bread man

yess!

crust
05-10-2007, 04:08 PM
Common-Finding Forever(Common+Kanye=classic shit!)
Wu-Tang-8 Diagrams



yeah pretty much.

Durag
05-11-2007, 06:54 AM
Talib Kweli-Eardrum
Common-Finding Forever(Common+Kanye=classic shit!)
Canibus-For Whom the Beat Tolls(sampler sounds sick!)
J Dilla-Jay Loves Japan
Wu-Tang-8 Diagrams
Rakim-The 7th Seal




Killah Priest - The Offering
Pharoahe Monch - Desire



Cant wait for all of those albums. Not sure if i can see Rakims album comin out, hopefully doh. Based on what ive heard form mixtapes and snippets, The Offering and For Whom The Beat Tolls are gone be dope as fuck

Erquel
05-11-2007, 08:45 AM
8 Diagrams
Cuban Linx 2
New Gza album
Common - Finding Forever (as it was said common+kanye=classic)(also cos it's dedicated to Dilla)
Killah Priest - The Offering
Rakim - 7th Seal
Immortal Tech's joint
KRS-ONE and Marley Marl - Hip Hop Lives(how could ya forget bout this one?)

Erquel
05-11-2007, 08:46 AM
damn man, not many heads feelin Common huh??? I think Finding Forever is gonna be another straight classic, I mean you cant go wrong with Kanye and unused Dilla beats.....

And for all you Kanye haters the man has skillz on the boards ok?? In 3 years hes produced arguably 3-4 classic albums plus did half of Jay's Blueprint album...

Kanye said that he would be chopping beats Dilla style!
can't wait for it
from two songs that i've heard - it's gonna be classic!

Spectrum7glr
05-11-2007, 10:02 AM
KRS-ONE and Marley Marl - Hip Hop Lives(how could ya forget bout this one?)
because it's not coming out in the summer :)

Erquel
05-11-2007, 11:02 AM
because it's not coming out in the summer :)

damn.
i thought we were talking bout whole year)
thanks for pointing it out for me)

Spectrum7glr
05-11-2007, 11:21 AM
damn.
i thought we were talking bout whole year)
thanks for pointing it out for me)

my pleasure
i'm feeling you with HHL, can't wait for this