PDA

View Full Version : "Don't Keep Jack In The Lab, Don't Wanna See Tupac"


Tetsuo
05-11-2007, 05:28 AM
:?

DR. NICK RIVIERA
05-11-2007, 10:44 AM
this was told a lot times here...Ghost didn't want to go to prison like Pac...who was in prison at that time

J.T.S.
05-11-2007, 12:40 PM
Yeah cus' Pac was in rikers island and Ghost wasn't trying to go to Rikers.

Tetsuo
05-13-2007, 02:11 PM
Oh all right, thanks.

FiRe WaTeR
07-24-2007, 10:31 PM
I was trippin about this too. I thought he said, "Don't keep jackin me lad, don't wanna see Tupac!" But it made no sense to me cuz Pac was still alive, but y'all cleared it up. Thanx.

HarlemDiplomat
07-25-2007, 02:31 PM
I was trippin about this too. I thought he said, "Don't keep jackin me lad, don't wanna see Tupac!" But it made no sense to me cuz Pac was still alive, but y'all cleared it up. Thanx.

True, when I first heard Verbal Intercourse I thought about this line and was like wtf??? Pac was still alive!!!! But that makes sense now...

thanks wera.

DR. NICK RIVIERA
07-25-2007, 03:45 PM
no problem, man. teach one, each one! :)

SilvaFistz
07-28-2007, 07:30 PM
i remember one time being drunk and almost got in a fight and in my drunkeness i told tha guy who i was about to fight, "you dont know who u r messing with, u dont wanna see tupac!!" all tha people i was rolling with knew where this was coming from so they just busted out laughing hardcore.

DR. NICK RIVIERA
07-29-2007, 01:59 AM
lol