PDA

View Full Version : I Rush 50 Cent


Mr.Minster
05-22-2007, 05:51 PM
i saw him on Park Ave.
so i walk up said "Watup 50"
Then threw a blow n that bitch went down
so i got his chain ggg-unit

NightNative
05-22-2007, 05:52 PM
tellin every1 ur dreams now stop bitchin and stop cryin'

Mr.Minster
05-22-2007, 05:53 PM
night native u lil queer wat u talkin u live in new addition

NightNative
05-22-2007, 05:53 PM
you do 2 lil bitch so STFU

Mr.Minster
05-22-2007, 05:54 PM
no i live in park hill bitch wat WUTANG!

NightNative
05-22-2007, 05:55 PM
no u dont u live wit lilian t from school

Mr.Minster
05-22-2007, 05:56 PM
nah that fat ugly bitch is yours

NightNative
05-22-2007, 05:56 PM
lie i gave her ur # and she goin to call u later

Mr.Minster
05-22-2007, 06:02 PM
night natives r gayer like randy muskrat

NightNative
05-22-2007, 06:03 PM
yo im gettin tired of punkin u out so im leave u alone and let u talk to hannah or mr lefty

Mr.Minster
05-22-2007, 06:04 PM
kushies said hes missin u in his bed so go sux his dick

NightNative
05-22-2007, 06:05 PM
wat ur da reason his new name is Koosh Has No Balls

Mr.Minster
05-22-2007, 06:06 PM
cause there in ur mouth wit nick dick in u

Kenny Powers
05-22-2007, 06:07 PM
LOL this is great

NightNative
05-22-2007, 06:08 PM
dang talkin bout da shit ur doin and did dang u should stop and come out da closet its not good for u to be actin dat way....daydreamin bout everything u want to do

Mr.Minster
05-22-2007, 06:10 PM
moe thats wat u n frost did remember

NightNative
05-22-2007, 06:12 PM
fuck u migga

Mr.Minster
05-22-2007, 06:13 PM
learn how to to spell bitch

NightNative
05-22-2007, 06:14 PM
i already know how to SPELL "bitch" y do i need to learn how to SPELL dat huh huh huh huh tell me dat lil BITCH

Mr.Minster
05-22-2007, 06:18 PM
ulil bitch hoe nigga who wants dick in mouth every second of the fuckkin day wat bitch wat bitch wat bitch
night natives aint shit aint SHIT
Kush, Nick, Ty, and even Pizer gets u wet bitch change ur Playtex
Blood Drippin

NightNative
05-22-2007, 06:19 PM
i know they get u wet wat else iz new

Mr.Minster
05-22-2007, 06:21 PM
u still love ANGLE

NightNative
05-22-2007, 06:22 PM
dang u still love her i'll give her ur number tomorrow and u could busta mack on her

Mr.Minster
05-22-2007, 06:23 PM
she has ur Number on her fone Ur a Bitch NIGHT NATIVE I WIN

NIGHT MAYOR
05-22-2007, 06:32 PM
LOL this is great

its the same dude talking to himself - great it is not }:T

RAMESH
05-22-2007, 06:54 PM
i saw him on Park Ave.
so i walk up said "Watup 50"
Then threw a blow n that bitch went down
so i got his chain ggg-unit
welcome to wu-corp you got the right attitude we don't like 50 here

SaqurakiHanamichi
05-22-2007, 07:37 PM
how old r u man,

SaqurakiHanamichi
05-22-2007, 07:38 PM
just get a fuken life u fuken low life 14 year old

Sleep Sinatra
05-22-2007, 08:00 PM
furealz if u r talkin 2 urself then u should jump off a bridge wit sum cement shoes nahmean?

Cm0ney
05-22-2007, 08:14 PM
what the fuck is going on

CID DIGITAL
05-22-2007, 08:15 PM
so in general chat there is a sub forum called 'def, dumb and blind' and that is where this piece of shit belongs....mods wtf?

Ghost_Deini_
05-22-2007, 09:56 PM
this belongs with the classic thread of suck.

11th Chamber
05-22-2007, 10:18 PM
The mods are REALLY on top of there game these days...

RAMESH
05-23-2007, 03:09 AM
give a man a break he is new to the site

DR. NICK RIVIERA
05-23-2007, 05:09 AM
no i live in park hill bitch wat WUTANG!

oh yeah, you live in the park like a bum...last week I gave you some change, do you remeber?

CID DIGITAL
05-23-2007, 04:10 PM
so let me get this straight. the mods banned the thread starter and his 2ndary. prob for spamming. but they leave the thread unlocked and undeleted.

mods here suck ball sacks imo. except for bigben.

wuswordz95
05-23-2007, 06:13 PM
damn hmey met 50 cent and gets banned. now that sucks

Razorsharp
05-23-2007, 06:22 PM
The mods are REALLY on top of there game these days...

i dont mod this section :tease:

CID DIGITAL
05-23-2007, 06:24 PM
no one does obviously.