PDA

View Full Version : This New Big Shug Song Has The Best Beat I've Ever Heard (PRODUCED BY DJ PREMIER)


WuTangKillaBee
06-17-2007, 04:28 AM
:cool:

Straight up, this is one of the greatest beats of ALL TIME in my personal opinion, Im sure some of you agree, as its quite hard to hate on this song.

EASILY the best beat of the last 5 years..not to mention Big Shug's lyrics are STRAIGHT.

CHECK IT OUT.

HIP-HOP AINT DEAD, YOU JUST GOTTA KNOW WHERE TO LOOK FOR IT.

R.I.P STACK BUNDLES

LET THE MUSIC PLAY YA'LL.

Big Shug - Play It (Prod. DJ Premier)

http://www.zshare.net/audio/23072425544847/

renagade410
06-17-2007, 08:29 AM
im defintly feelin this......damn good beat damn good song

Cm0ney
06-17-2007, 08:54 AM
this is a really good beat, but big shug isnt really that good of a rapper

WuGambino
06-17-2007, 09:16 AM
Nice beat, but standard Premo IMO. I think you're overrating it a little.

WUHEADSINCE93
06-17-2007, 09:18 AM
Yea I Stated This A Couple Of Days Ago,it's Premo What More Do I Have To Say.

cap
06-17-2007, 09:22 AM
thats like some 90's shit imo,classic premo.
best ever? wouldnt go that far man.

WUHEADSINCE93
06-17-2007, 09:26 AM
YEA ITS CLASSIC PREMO,ITS NOT HIS BEST HE LAYED DOWN SOME HEAT ON M.O.P Warriorz LP.

mofo
06-17-2007, 09:42 AM
Best beat you've ever heard? Lol?

Krimewave
06-17-2007, 09:46 AM
this is dope, thanks for the DL

Greek Gheynician Anal Tradition
06-17-2007, 11:53 AM
Good beat..Classic Premo..Nutin special tho.....

SaqurakiHanamichi
06-17-2007, 11:55 AM
i cant compare the beat to Nas is like , Ny state of mind. Be easy

chiba
06-17-2007, 11:01 PM
this is dope, thanks for the DL

respect:thumbup:

mAlAkAz
06-17-2007, 11:28 PM
the beat is hot but it i think premier or someone else has used that type of beat pattern before

Koallah
06-18-2007, 04:18 AM
Good beat, Good Rhymes Nuff Said!

The Hound
06-18-2007, 04:23 AM
not really feelin it tbh, average imo

Edgar Erebus
06-18-2007, 04:26 AM
Good song but not best Premo did.

(Currently I'd say Premo's best is Perverted Monks in tha House, but that changes).

Longbongcilvaringz
06-18-2007, 07:06 AM
cool track, i prefer premo's style on jeru's albums and earlier gangstarr, but this is still quality shit./