PDA

View Full Version : MF DOOM Dunks-


oDoUoSoKo
06-26-2007, 08:43 PM
http://www.kixandthecity.com/2007/06/18/a-close-look-at-the-nike-sb-dunk-high-mf-doom/
pics are there...these are bangin....prob. gonna be like 200 at first...ima get em tho...haha.

Longbongcilvaringz
06-26-2007, 09:45 PM
been slated for release for a while... not sure when the official drop is.

personally the only reason that i will get them is because of the DOOM links, the style doesnt do much for me. pretty clean though.

11th Chamber
06-26-2007, 09:47 PM
haha, MF DOOMERS, those look so sweet

Boy Unique
06-26-2007, 09:54 PM
thank god, finally! imma buy those ASAP!

soulonice413
06-26-2007, 10:24 PM
whats up with those lord quas ones...they are ill did they ever come out?

oDoUoSoKo
06-27-2007, 11:30 AM
never herd ov em^^

Longbongcilvaringz
06-27-2007, 11:37 AM
whats up with those lord quas ones...they are ill did they ever come out?

edit: tier 0 = 24 pairs made and not released to public, just to madlibs friends and family.


oh yeah and im pretty sure the doom's will be about 250 something like that, and pretty hard to get your hands on.

The_SZAs
06-27-2007, 04:30 PM
those comments left on that page.... yet more beef with Jay-Z!

xHard to Earnx
06-28-2007, 05:26 PM
Seriously, none of you will ever own these.

CITY ZEEKER
07-23-2007, 05:12 PM
Seriously, none of you will ever own these.

to all the doods in the sneaker head forum, sorry for re posting i just wanna prove cats wrong... HAHAHAHAHHAHAHAH





http://i19.photobucket.com/albums/b194/mosdefness/P7230248.jpg




http://i19.photobucket.com/albums/b194/mosdefness/P7230249.jpg

Razorsharp
07-23-2007, 05:15 PM
bitchin^^ hahaha... nice bro

where did u cop?

Ink Is My Drink
07-23-2007, 05:39 PM
wtf how you get them? and how much?

and why 2 pairs? in diff sizes?

Razorsharp
07-23-2007, 05:43 PM
^^ so he can keep his size and sell the other...

u must not be a sneaker head :D

Ink Is My Drink
07-23-2007, 05:52 PM
^^ so he can keep his size and sell the other...

u must not be a sneaker head :D

im all about air forces but im not the type to keep them hardcore clean and keep them on a shelf in my room. i wear them to they too fuked to look good then buy anouther pair but do have a couple pairs going at a time (4 at the moment normally i have eklss at one time though)

and nah i dont sell anyhting

Dough Snatcher
07-23-2007, 06:03 PM
Those are pretty fuckin dope man.

xHard to Earnx
07-23-2007, 07:46 PM
Yeah, seems like there's more of these than initially reported.

brown_dogg
07-24-2007, 12:00 AM
they come out 2morw, july 24th.