PDA

View Full Version : New Boot Camp Clik - BK All Day


IronFingaz7
07-19-2007, 04:42 PM
http://allhiphop.com/blogs/multimedia__music/archive/2007/07/19/18281822.aspx

This shit is fucking ill as fuck.

P.E.A.C.E.

youngdeck01
07-19-2007, 04:52 PM
BCC comes correct all the time, i kno 5ft is on this, is that him on the second verse?

eRUTHLESS666
07-19-2007, 04:53 PM
no sean P on the track???

L~>1<~NKS
07-19-2007, 04:54 PM
What.... What!!

L~>1<~NKS
07-19-2007, 04:58 PM
MARLEY G (http://allhiphop.com/utility/Redirect.aspx?U=http%3a%2f%2fmarley+g+) said:

OKAY IM FEELING THIS I LOVE THE BCC THESE NIGGAS KEEP IT CONSISTENT THEY NEVER FOLDED TO ALL THE TRENDS THAT CONTINUE TO KILL RAP SALUTE TO THE BOOT CAMP!
July 19, 2007 11:04 AM
BKsDrDRE (http://allhiphop.com/utility/Redirect.aspx?U=http%3a%2f%2fmyspace.com%2ftseeyah eard) said:

Excellent track, grity dirty bk rap, what it should be, BCC doin it how it should be done
July 19, 2007 11:22 AM
http://allhiphop.com/users/avatar.aspx?userid=275496 Boss Up said:

LA ALL DAY

this song is ok, this solely for yall new york niggas
July 19, 2007 11:53 AM
H-BEEZEE said:

its jus ok
July 19, 2007 12:24 PM
caven said:

you know what it is
July 19, 2007 12:41 PM
http://allhiphop.com/users/avatar.aspx?userid=278309 SHA-K33 FRUM THA $QUAD! said:

YOU MIGHT WANNA KEEp DAT SONG ON THA "EASTCOAST"!!!??...NIGGAZ ON THA "WEST" MIGHT GET THA WRONG IDEA!!!HAHAHAHA...CLACC CLACC


RATING= C-
July 19, 2007 12:56 PM
http://allhiphop.com/users/avatar.aspx?userid=272753 BeatzGrymm said:

Bk stands for Brooklyn. Stop taking shyt the wrong way, my brother.
July 19, 2007 1:18 PM
gdogg217 (http://allhiphop.com/utility/Redirect.aspx?U=http%3a%2f%2fbigggdogg217.hi5.com) said:

It's iright. I represent cats from the old school everyday.
They rap about real shit. That's hip hop. Not just a hook line to ride with.
July 19, 2007 2:18 PM
http://allhiphop.com/users/avatar.aspx?userid=278576 Philly_hustla said:

this is hip hop and i will never hate on real hip hop. eastcoast stand up
July 19, 2007 3:33 PM
StuckNDa90s said:

I always give props to the BCC,, They always put out quality music in a time when quality gets no airplay.... I guess thats why I'm "Stuck in the 90's"
July 19, 2007 4:01 PM
http://allhiphop.com/users/avatar.aspx?userid=277265 Flash714 said:

Not my style, i'll pass.
July 19, 2007 4:15 PM
http://i108.photobucket.com/albums/n7/harleyv28/Prime.jpg Prime28 said:

$h!t is militant like a mutha, thatís why diz wack ni99as donít feel it! Is not that skip to my loop bubble gum pop rap $h!t!! BK Stand up! South fall back on those ice cream trunk beats.


July 19, 2007 4:44 PM
russs311 said:

izz iiight
July 19, 2007 4:53 PM
denden (http://allhiphop.com/utility/Redirect.aspx?U=http%3a%2f%2fthe+west+breathe!!) said:

ITZ HOOD CERTIFIED,BUT IF U AIN'T FROM DA WESTCOAST U WOULDN'T UNDERSTAND WHUT WE SAYIN WHEN WE SAY NICCAZ FROM OUR COAST WILL GET IT TWISTED WE KNOW IT MEANS BROOKLYN WHERE YALL FROM BUT ITZ DIFFERENT WHERE WE FROM CUZ!! I ROLL WIT DA BLU TEAM ALL DAY EVERYDAY THO TILL I REST INDEFINATELY SO YEAH ITZ "BK" ALL DAY!! "WESTCOAST STAND UP"!!
July 19, 2007 5:40 PM




^^^ Cornballz.

IronFingaz7
07-19-2007, 05:01 PM
BCC comes correct all the time, i kno 5ft is on this, is that him on the second verse?

Yeah, thats him

no sean P on the track???

Nope, but its still ill

P.E.A.C.E.

IronFingaz7
07-19-2007, 05:50 PM
http://www.zshare.net/audio/27611603d2d1cf/ (http://www.zshare.net/audio/27611603d2d1cf/)

Good look.

P.E.A.C.E.