PDA

View Full Version : Basketball Jonesing (Above the Rim)


Definitive X
07-29-2005, 10:43 AM
I wish Bill Russell's number six was a staple in the game
I wish that dudes like Zach Randolph didn't take years to stake his claim
Why can't Jews play basketball since Dolph Schayes decided to quit?
Why does Kwame Brown go out on a nightly basis and play like shit?
The Pistons have been a true dynasty throughout the years
Rockin' the house with Rodman, Isiah Thomas, Joe Dumars, and Bill Laimbeer
I was live at the Pistons-Pacers brawl, a true story
Saw men running down aisles with fists pumping in a drunken glory
My little brother was crying next to me, a damn shame
Almost made him up and quit paying attention to the game
That's why I hate dudes like Jermaine and Stephen Jackson
Who hit fans just cuz someone's in the stands overreacting
But I'm still enamored with this game of basketball since a young age
Back when my favorite player was Mugsy Bogues and Malik Sealy died in vain
This ain't the last time that I will reminisce
Xtadas the sports historian, you dudes should recognize, never dismiss...

Ronin
07-29-2005, 11:07 AM
nice shit, diddnt know u were at the brawl, that was some wrong shit

jermain nearly killed the guy

Definitive X
07-29-2005, 11:12 AM
I'll PM you the details if you want, Ronin...an interesting first person account of the event...

Ronin
07-29-2005, 11:19 AM
cool sure, i know one of the wallaces diddnt like artest pushing him and artest went and lay down and someone threw some drink on him

the rest just got out of hand

martyr
07-29-2005, 09:57 PM
... i love basketball forever.... the brawl was bad... i respect your opinion much, but i teeter on both sides... i completely understand why the athletes hit fan... that stupid mother fucker ran out on to the court at Artest. these are the most physically fit people in the world... the people in the stands were just as anxious to strike the players... i feel the suspensions we're good... artest shoulda been able to return for the play offs... Jermaines should've been longer as should've Jacksons...

... and just for the record: I am 5'11", white and i can dunk... just thought yawl should know... i got your basic toss dunks, 180s and regular and some off the glass... im working on a one-handed wind mill, a toss wind mill, the statue of liberty, and the 360 toss... just thought yawl should know... peace...

Definitive X
07-29-2005, 10:14 PM
^^^I'm six-four, and I can't do that shit...

BRASSKNUCKLED PAI MEI
07-29-2005, 11:13 PM
Yo X did ya get my 8 and 16

Definitive X
07-29-2005, 11:53 PM
^^^^Checkin' on it...but I'm going outta town for a week, so don't expect it until the second week of August...it's my bad for not acting on it, but, well, this is kinda outta my hands...but PEACE, I'll see y'all next week...

u-turn
07-29-2005, 11:57 PM
sick verse.