PDA

View Full Version : Check out Talib Kweli's new vid.


mofo
08-17-2007, 08:49 AM
UUPCBmcpNzk

Any thoughts on it?

WuGambino
08-17-2007, 09:28 AM
Good vid & song.

SHEEPISH LORD OF CHAOS
08-17-2007, 12:20 PM
definitely a dope video

SG
08-17-2007, 07:19 PM
In due time this guy will be getting the same recognition like Common maybe more. The dude is very different. Every album he drops and the works he puts into it, is getting him closer

Sean
08-17-2007, 07:45 PM
Yeah good video, can't wait for the album, every song I've heard from it has been banging. Anybody else noticed that Talib's voice sounds higher and squeakier in his newer songs? Still sounds good, just a bit different.

wuswordz95
08-17-2007, 10:26 PM
oh shit I saw that video lyesterday on crap city, im gonna buy eardrum.

cap
08-17-2007, 10:28 PM
nice,that track sounds very familiar somehow.
cant wait for eardrum to pop off

NY_Mami
08-17-2007, 10:36 PM
Classy song.... and the video is dope.....

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-17-2007, 11:02 PM
nice

morgan
08-18-2007, 06:22 AM
Nice man, i love Kweli, he is gonna go down in history as one of the greatest.

is that the chap out of Black Eyed Peas on the chorus?

J-DON
08-19-2007, 07:05 PM
Meh, un-original video. Jay-Z already did an HP commercial.

6 Brix
08-19-2007, 07:08 PM
Meh, un-original video. Jay-Z already did an HP commercial.


haha i was thinkin that

WuGambino
08-19-2007, 07:18 PM
is that the chap out of Black Eyed Peas on the chorus?

Sure is. He produced it.