PDA

View Full Version : Check this wasp...


akira kurosawa
07-30-2005, 08:16 PM
I only added the Wu logo. Feel you can do something better with it? please do. lol

http://img325.imageshack.us/img325/8293/wasp4gh.jpg

Big Risk
07-30-2005, 08:17 PM
get rid of that W.

KidSha
07-30-2005, 08:17 PM
Thats an ill pic

akira kurosawa
07-30-2005, 08:21 PM
get rid of that W. Yeah it don't look right for sure. But you know it's gotta be in there somewhere, mabe half the size and bring it closer to the wasp of some shit? I don't know man, I'm not really much of a designer. Let you hardcore graphics heads do your thing thing.*D

Big Risk
07-30-2005, 08:39 PM
http://img338.imageshack.us/img338/9994/wasp7xj.png

Big Risk
07-30-2005, 08:40 PM
now it looks phat

akira kurosawa
07-30-2005, 09:32 PM
Sickage

akira kurosawa
07-30-2005, 09:40 PM
One thing though - take away the black out line from the W. Then it will blend in better. Na mean?

born invincible
07-30-2005, 10:17 PM
http://img326.imageshack.us/img326/7007/wasp4ghcopy28vu.jpg

Big Risk
07-30-2005, 10:24 PM
wtf, why do you ALWAYs have to out do people lol

born invincible
07-30-2005, 10:29 PM
wtf, why do you ALWAYs have to out do people lol
damn.. that wasnt my intention. just tryin to add on!!!!1

King Justice
07-30-2005, 10:41 PM
How did you get a pic that big on there cause everytime i try put up something big its gotta problem or somethin

iNtell3kT
07-30-2005, 11:01 PM
http://img301.imageshack.us/img301/2792/wuwasp1et.png

yay for me!

Razorsharp
07-31-2005, 04:37 PM
wtf, why do you ALWAYs have to out do people lol
LOL