PDA

View Full Version : rick W coming back


whitey
06-11-2005, 04:24 PM
rick williams comin back kids.


gonna be smokin all them mother fuckers....hahaaaaaaaaa

Definitive X
06-11-2005, 04:29 PM
He ran outta weed money...

Hayabusa
06-11-2005, 04:35 PM
He'll be back at 195 pounds and get his ass smashed cause hes like 45 pounds under his normal playing weight lol.

Definitive X
06-11-2005, 04:41 PM
If you see smoke coming out his helmet in New England during the playoffs, it ain't cuz he's cold...

Rebel_INS
06-12-2005, 04:51 AM
If you see smoke coming out his helmet in New England during the playoffs, it ain't cuz he's cold...
Lmao! Damn he never can make up his mind. Hes such a fucken good player hes stupid for wanting to "Study" and all this stupid shit making no money. Be big and be rich. Hopefully he stays this time

netscape check two
06-13-2005, 12:23 AM
If he can overcome his mental illness.

whitey
06-15-2005, 12:16 PM
Lmao! Damn he never can make up his mind. Hes such a fucken good player hes stupid for wanting to "Study" and all this stupid shit making no money. Be big and be rich. Hopefully he stays this time

hah, more to life than makin money.

The Grandmaster
05-01-2008, 07:07 PM
http://img241.imageshack.us/img241/7402/missingglissence8.jpg (http://imageshack.us)