PDA

View Full Version : What would you do...


mofo
12-01-2007, 12:03 PM
If you were an aspiring (and starving) rapper and all labels just neglect you (yeah especially nature sounds, koch, whatever) and you can't start your own label cuz you and your mans are broke but the only label that would sign you is G Unit. What would you do? G unit is the only label that can sign you and would guarantee you an album (So you would drop an album guaranteed so no spider loc/mop story here). Would you take the opportunity of a life time and sign to a major record label which sadly is owned by 50 cent? Or would you continue starving in the street, posting how much you hate g unit on an internet forum, die and have no official material ever released.

Think wisely.

Maxxx Millisecondz
12-01-2007, 12:31 PM
if all those labels neglected you, then you must really suck. anyone could get on Koch HAHAHAHAHA!

HarlemDiplomat
12-01-2007, 12:35 PM
As much as I hate G Unit, if they would sign me I'd have to take the offer but take my shit in my own direction. Less crew shout outs and money talk... and all that G Unit clothing shit is a no go.

J.T.S.
12-01-2007, 12:46 PM
First of all if i 'am a broke artist, i get on my grind selling c.d.'s out the trunk!

Edgar Erebus
12-01-2007, 12:50 PM
First of all if i 'am a broke artist, i get on my grind selling c.d.'s out the trunk!

Co-motherfucking-sign.

People forget that they gotta make some short-term goals first. Quickly blowing up, quickly falling off.

mofo
12-01-2007, 04:26 PM
First of all if i 'am a broke artist, i get on my grind selling c.d.'s out the trunk!
Would you really take all that hassle and sell cds from your trunk? I mean 50 already is giving you a contract, so there is no need for you to get on your grind, and you can win some $$$ from album you're about to release with G-Unit and you get some loot from concerts.

shinobi4227
12-01-2007, 06:27 PM
I would jump on that shit like a Hoe jumping on a rich fat dick.

murkoutz
12-01-2007, 07:11 PM
id sign and pull a game

Kenny Powers
12-01-2007, 07:58 PM
do what game did

EtherGK
12-01-2007, 08:09 PM
I made an account just to post in this thread

there I'm done

buckshotstheone
12-02-2007, 09:23 AM
if you could fuck with me or my crew




i thought this was a thread about the Dogg Pound single from the Murder Was the Case soundtrack....

Megaherz
12-02-2007, 01:35 PM
pull a Game

GhettoGnom
12-02-2007, 01:46 PM
of course

crds
12-02-2007, 07:06 PM
I would sign and fake that I was down with those G Unit clowns, but bootleg all of their shit undercover and throw disses at them in them rhymes that they would think were about someone else.

Edgar Erebus
12-02-2007, 07:13 PM
LOL, good one idea. And if they kicked me out I would publicize the shit well, jump on the Game's bandwagon and release a dope album that would give me even some cred.

Changed my mind, I would sign.

Focused
12-02-2007, 09:04 PM
Like everyone else said, I'd pull a game or just completly undermine them.

HarlemDiplomat
12-03-2007, 12:13 PM
I made an account just to post in this thread

there I'm done

Wow...

chiba
12-03-2007, 07:40 PM
if all those labels neglected you, then you must really suck. anyone could get on Koch HAHAHAHAHA!

:lmao:^O^:hooray:;$