PDA

View Full Version : 50 Cent likes the blow?


crds
12-05-2007, 06:48 PM
http://nz.youtube.com/watch?v=_yIvaZyansg&eurl=http://www.celebritysmackblog.com/2007/12/05/50-cent-caught-on-video-snorting-a-line

hmmmmm...he did look a little caught off guard there to be honest and the dude in the Bum Squad T- Shirt did that rubbing under the nose thing a little earlier.

What do you think?

50 Cent, a clean living, protein shake quaffer or a coke head?

hmmmm...

TGambino
12-05-2007, 07:08 PM
lol @ how many nerds are in shock that 50 was doing a line of coke before his show like they just turned on their TV for the first time yesterday. is anyone seriously surprised??

rae and ghost did it the whole first half of their careers. was diddy's shiny suits not enough of a clue that they were doin it at bad boy?

Megaherz
12-05-2007, 07:14 PM
i think what i thought before i saw this video.....fuck 50 hahaha

crust
12-05-2007, 07:21 PM
seriously who DOSEN'T these days?!

NY_Mami
12-05-2007, 08:31 PM
LMFAO!!!!...... They tryna be all discreet about it........

Ghost Deini
12-05-2007, 08:51 PM
Lmao damn, that's a bizarre fucking video. One of the most uncomfortable interviews I've seen in a while.

Paranoid
12-05-2007, 09:00 PM
i <3 coke

100pr00f
12-05-2007, 09:05 PM
who dosnt do coke.....maybe will smith
haha ..alot of peeps do it name a one rapper that may not do it
u just dont know if they do or not...

Dirty Knowledge
12-05-2007, 09:22 PM
He should just roll it up in his reefer so no one cries about it next time.

SaqurakiHanamichi
12-05-2007, 09:26 PM
he is here and there sometimes he can not perform well , thats why he needs a supplement that will help him perform , to me its normal for a artist that is here and there to play with his nose.

crds
12-06-2007, 02:46 AM
who dosnt do coke.....maybe will smith
haha ..alot of peeps do it name a one rapper that may not do it
u just dont know if they do or not...

It explains alot about his unwavering ego and confusion over of his lies...ie no smoke or drink for me...I am sober...BULLSHIT.

maestro wooz
12-06-2007, 02:55 AM
this is hardly conclusive of anything but it does look like theyre doing coke and hes there

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
12-06-2007, 03:08 AM
LMAO yo faded like a motherfucker

damn

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
12-06-2007, 03:09 AM
they might of just been rolling blunts tho

2L8Lit da croatianMC
12-06-2007, 04:03 AM
hehehehe i was shocked to hear my mother tongue on that shit... i wasn't expecting that. either coke or anything who gives a fuck...

WUHEADSINCE93
12-06-2007, 08:11 AM
rae and ghost did it the whole first half of their careers. was diddy's shiny suits not enough of a clue that they were doin it at bad boy?


When Rae and Ghost was doing it,they put out some of the illest shit,and RZA was on fire with the production,so you can say it help some people out....

urbanlegend
12-06-2007, 08:46 AM
seriously who DOSEN'T these days?!


Me :b

Bucellito 136
12-06-2007, 10:15 AM
lmao i saw that on french tv yesterday
fuck 50 cent is all i got to say

Edgar Erebus
12-06-2007, 10:38 AM
I ain't heard shit, I gotta wait one more day to see it, but I see something from all them replies. Y'all people just jealous 'cause you ain't got fucking doe to buy some snow for yaself, straight up.

What a fucking dumb thread. Yo Tek, show 'em what u got *(:)

Durag
12-06-2007, 10:53 AM
I ain't heard shit, I gotta wait one more day to see it, but I see something from all them replies. Y'all people just jealous 'cause you ain't got fucking doe to buy some snow for yaself, straight up.

What a fucking dumb thread. Yo Tek, show 'em what u got *(:)

Co-sign. Who gives a fuck if he does. If i was in his position id be snortin away as much as i could

TUCO
12-06-2007, 10:57 AM
Lmao damn, that's a bizarre fucking video. One of the most uncomfortable interviews I've seen in a while.

hahahaha fo real man
the interview was obviously cut short

tragedykhadafi12
12-06-2007, 10:58 AM
first off, you can't say what they were definitely doing because they could have been rolling weed or doing something else. Second, 50 wasn't even by them when they first came in he was in another room or something.

DJMethods
12-06-2007, 11:17 AM
50 Cent Likes To Blow

crds
12-06-2007, 08:21 PM
if you are that naive to the fact that rappers in the industry with lucrative amounts of $$$ are not doing blow, then you my friend are really fucking oblivious......you think 50cent is the only one? Fuck i bet everyone from Luda to Lil wayne to fuckin Busta Rhymes have dipped their nose in the candy; thats just common sense.

He is the one that claims he is the sober and drug free dude, NOT me.

The End