PDA

View Full Version : yeah, so i am new.


tv-eye
08-06-2005, 05:16 PM
yeah, i don't usually post on message boards but i thought i'd give this one a shot. anything i should know?

ufa
08-06-2005, 05:30 PM
welcome
the most important rule id say for new ones is: dont start thread until you be 100% sure that it havent been created before

oh and one more: check the stickies and anouncements

peace

TerroristTY
08-06-2005, 05:35 PM
Welcome man,a fellow Calgarian:thumbup:

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-06-2005, 05:35 PM
yo welcome

if u show love to either the rza or ghostface u will get labeled i dickrider

but if u show love to gza u wont

what i am saying is, ignore all that and be urself

LadySnowBlood
08-06-2005, 09:43 PM
welcome canadian!
watch out for the freaks... and don't mind the shit disturbers
other than that, just have fun and b yourself!
peace

num2son
08-07-2005, 08:57 PM
Welcome

ColombianMami
08-08-2005, 02:39 PM
welcome :yes:

ZigZag
08-08-2005, 04:15 PM
welcome :yes:
WHAT ARE U THE WELCOMING COMMITTEE?? THAT'S ALL I SEE U DO....

ColombianMami
08-08-2005, 04:30 PM
WHAT ARE U THE WELCOMING COMMITTEE?? THAT'S ALL I SEE U DO....lol you got a problem with me welcoming people?!?!?! pshh, dont worry, you aint welcome!!!! ;)

MefMan36
08-08-2005, 10:26 PM
^ Your definetley welcome because all colombians are beautiful. My first girlfriend was colombian.

O3EY
08-09-2005, 12:22 AM
Sup sonne, just stay correct and keep a level head and the wisdom will lead you. Other than that enjoy this place. Some nice people's on here too.

iNtell3kT
08-09-2005, 12:24 AM
lol you got a problem with me welcoming people?!?!?! pshh, dont worry, you aint welcome!!!! ;) if theres a person to welcome people, ur the one CMami, its like a subliminal message with a beautiful woman welcomign you, YOU'll NEVER WANT TO LEAVE.............um thats the catch yip, peace CMami

wu-tang1988
08-09-2005, 06:46 AM
^ Your definetley welcome because all colombians are beautiful. My first girlfriend was colombian.
YEAH! CO-SIGN ON THAT! ColombianMami looks lovely! ;)

BTW, welcome to the boards!

__Goddess__
08-09-2005, 02:21 PM
You are not the only one

ZigZag
08-09-2005, 04:32 PM
hahaha @ these cats kickin game to jess...


IF U ONLY KNEW WHAT'S REALLY GOOD...:no:

AND TRUST ME IT AINT HER!!!1111:)9:(

ColombianMami
08-10-2005, 07:15 PM
hahaha @ these cats kickin game to jess...


IF U ONLY KNEW WHAT'S REALLY GOOD...:no:

AND TRUST ME IT AINT HER!!!1111:)9:( HATER!!! lol {:(

^ Your definetley welcome because all colombians are beautiful. My first girlfriend was colombian.if theres a person to welcome people, ur the one CMami, its like a subliminal message with a beautiful woman welcomign you, YOU'll NEVER WANT TO LEAVE.............um thats the catch yip, peace CMamiYEAH! CO-SIGN ON THAT! ColombianMami looks lovely! ;);$ thanks hehe

urbanlegendmf
08-10-2005, 09:11 PM
its a dude or pb or zigsuglybitch

maestro wooz
08-10-2005, 10:07 PM
zig fag revealed to me that zigsguttabitch=gully

Gully Reloaded
08-10-2005, 11:01 PM
zig fag revealed to me that zigsguttabitch=gully
What the Fuck?

:(

I hate you Wooz.

I hate you.

maestro wooz
08-11-2005, 03:20 AM
youre just a guttabitch

ColombianMami
08-11-2005, 02:18 PM
its a dude or pb or zigsuglybitchi KNOOOOW you aint talking about me...

R3beLuTionAry
08-11-2005, 11:48 PM
How good of you to join us