PDA

View Full Version : The Future Of Hip Hop !


LORD NOSE
12-14-2007, 11:06 PM
Yall Lil Kids Take Notes




kCpvy9ZklHc




http://videos.onsmash.com/v/7wM2yXya1FUPGTcB

EAGLE EYE
12-14-2007, 11:15 PM
was this on mad tv or something?

begongo
12-15-2007, 05:10 AM
wow! who's that moron?

LORD NOSE
12-15-2007, 11:08 AM
he's a very popular MTV Video Making Star

he is the Future of Hip Hop

titled th Greatest Mc in the Whole Wide World

able to make other MCs cry with a single word

TUCO
12-15-2007, 11:21 AM
lol believe it or not thats a real rapper
had this other song "so krispy" where he brags bout how fresh he is
oh yea so fresh that the stores already have his outfit on display
fresh

TUCO
12-15-2007, 11:24 AM
actually that krispy kreme jacket is pretty cool :D

LORD NOSE
12-15-2007, 12:04 PM
Krispy


eaEAjP7Vjwc

SKAMPOE
12-15-2007, 01:40 PM
wow im so kwispy lmao `

Come Honor Face
12-15-2007, 01:51 PM
I'm krispier than him. Fuck that!

NAKHI the SOLORIAN
12-15-2007, 06:49 PM
fuck being krispy Im slicker this year yea!

TeknicelStylez
12-15-2007, 07:02 PM
I'd knock the krispiness out of his head

TUCO
12-15-2007, 07:49 PM
im so dir-tay so dir-tay

TUCO
12-15-2007, 07:51 PM
oh dayum!
Lacoste makes a nice shirt....but no no no....give that credit to mr. deformed face :D

TUCO
12-15-2007, 07:52 PM
i bet he takes longer and changes more outfits than his girl on a date

TUCO
12-15-2007, 07:55 PM
LMAO he looks like a clone of that dude from gym class heroes....yet HE'S krispy
well.....both are pretty dumb

LORD NOSE
12-16-2007, 03:52 AM
he gotta be the greatest of all times on the mic

look at his hair

JKDRevolutionary
12-16-2007, 12:31 PM
yo thats almost worse then YOUUUUUUUUU

WU-JUNKIE760
12-16-2007, 02:23 PM
dude looks like a rapist when he takes of his shades...hahaha...

2L8Lit da croatianMC
12-16-2007, 04:47 PM
Yall Lil Kids Take Notes




kCpvy9ZklHc




http://videos.onsmash.com/v/7wM2yXya1FUPGTcB


i h8 club beats.