PDA

View Full Version : *NEW* The AK - Obscurity Is Bliss **OFFICIAL MIXTAPE**


AK Spray
12-23-2007, 03:37 AM
THE AK
OBSCURITY IS BLISS
It's Vile!

I Thought I'd Give Y'all A White Christmas With This...

http://img172.imageshack.us/img172/5595/obscurityisblissyl7.jpg

Tracklist:
http://img401.imageshack.us/img401/8499/tracklisttt0.jpg

Link: http://www.sendspace.com/file/j13wau



Highlight Tracks:
"Want To Be Crazy"
"It's So Diifficult" (<--- Listen to the whole thing)
"Try Me"
"From Another Time"
"If You Don't Know Me"
"Fuck A Cop!"



Only tracks with un-original beats are "Rainy Dayz '07", "Feelin' It", "Bad At Best", "Kaby Do It", "Dead Bodies", "Unlock Cock and Pop It", and the end of "Fuck A Cop!".

After doing about 800 songs... I figured I should give y'all a mixtape.

There's a Bonus Track with Risk and I. It's the unreleased version of "1-900-OpenBooty". It's Ill.


Hope Y'all Enjoy! Let Me Know What You Think.

Yours Truly,

The AK (Say The Kaby)

AK Spray
12-23-2007, 03:17 PM
**Rubber-Baby-Buggy-BUMPS The Thread**

AK Spray
12-24-2007, 01:30 PM
anybody peepin' this? lol.

AK Spray
12-25-2007, 12:32 AM
damn, nobodyyyyy. lol.

LORD ZERO
12-25-2007, 01:05 AM
Imma See Whats Good W/ This Nah Mean

AK Spray
12-25-2007, 09:39 PM
Imma See Whats Good W/ This Nah Mean


i appreciate that. oh, and... G and I are doin' some shit over one of yo beats.

num2son
12-25-2007, 11:19 PM
Good mix tape, these track stood out the most

1-900-OpenBooty
Bad At Best
Dumb Out
Feelin' It
I'm for real
My Style
On My Way

AK Spray
12-26-2007, 11:44 PM
Good mix tape, these track stood out the most

1-900-OpenBooty
Bad At Best
Dumb Out
Feelin' It
I'm for real
My Style
On My Way


Thanks man, i appreciate u givin' this shit a listen.


"My Style" & "I'm For Real" need to be singles for real.

AK Spray
12-28-2007, 12:01 AM
bumpppp

AK Spray
12-29-2007, 04:27 PM
re-bump

AK Spray
01-04-2008, 01:35 PM
3rd bump in a row. haha.