PDA

View Full Version : NaS - N****r ALBUM COVER


Reiko
12-27-2007, 01:44 PM
http://img182.imageshack.us/my.php?image=niggerws8.jpg

What do you think about it ?? I like it :)

Crack Killz
12-27-2007, 01:47 PM
I like it

he's trying to have a Malcolm X type thing going on

sarr
12-27-2007, 02:16 PM
shit cover

12weLvE
12-27-2007, 02:21 PM
I dont like how the N connects with the igger. Dont like that too much. The cover is cool though.

Bucellito 136
12-27-2007, 02:23 PM
nice cover

Suga Duga
12-27-2007, 02:24 PM
it's different, I like it

DR. NICK RIVIERA
12-27-2007, 02:32 PM
I like it, like the HHID cover...nice...

Wu-Tality
12-27-2007, 02:39 PM
Good cover.

Meta4
12-27-2007, 02:40 PM
Ill cover.

Kong
12-27-2007, 02:44 PM
not feeling it.

DUMBO
12-27-2007, 02:45 PM
the music better be popping. he's setting it off this time. fucking cracka ass crackas.

J.T.S.
12-27-2007, 02:50 PM
Ill cover!

THE W
12-27-2007, 02:56 PM
i like it,

simple and to the point.

cap
12-27-2007, 03:52 PM
i like it,nas always has dope album covers (except for godson)

fortyglock
12-27-2007, 04:06 PM
It's not bad

oDoUoSoKo
12-27-2007, 04:21 PM
good shit

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
12-27-2007, 04:24 PM
dope might go thru a few changes before the end but its dope

SaqurakiHanamichi
12-27-2007, 04:37 PM
i like it

the silencer
12-27-2007, 04:40 PM
that's nice..

i hope the music is as strong as the album title or else this is gonna be gay (similar to Hip Hop is Dead)..

i havent bought a Nas album since God's Son, i'm not feelin his shit as much lately..

SHEEPISH LORD OF CHAOS
12-27-2007, 05:14 PM
its pretty dope even the god son cover was hot

NY_Mami
12-27-2007, 07:31 PM
Good...... too bad it's a fake album cover though.......

JRoll
12-27-2007, 07:33 PM
It's cool

TUCO
12-27-2007, 07:38 PM
idiot
i bet he HATES the white men who say it...fuckin hypocrite

Kenny Powers
12-27-2007, 08:30 PM
HHID had an ill cover but mediocre music, I hope this ill cover gives a different musical result

TAURO
12-27-2007, 08:33 PM
that's nice..

i hope the music is as strong as the album title or else this is gonna be gay (similar to Hip Hop is Dead)..

i havent bought a Nas album since God's Son, i'm not feelin his shit as much lately..

Co-sign

I better hear good beats this time.

Kenny Powers
12-27-2007, 08:48 PM
1. Intro
2. Black Legends
3. Rest In Peace
4. You A Nigger Too
5. The Fear Of A Black Man’s Dick
6. I’m Blessed
7. The Truth
8. Realise
9. Just Memories
10. This Way (featuring Jay-Z)
11. Kisses & Hugs (featuring Kelis)
12. Based On A True Story (featuring The Game)
13. Take A While
14. Nigger
15. Publicity (bonus track)

http://sneakerboxx.wordpress.com/2007/12/27/nas-nigger-album-cover-and-tracklisting/

NY_Mami
12-27-2007, 09:00 PM
Sean C said he produced some tracks for this album so it might be good......

TAURO
12-27-2007, 09:06 PM
1. Intro
2. Black Legends
3. Rest In Peace
4. You A Nigger Too
5. The Fear Of A Black Manís Dick
6. Iím Blessed
7. The Truth
8. Realise
9. Just Memories
10. This Way (featuring Jay-Z)
11. Kisses & Hugs (featuring Kelis)
12. Based On A True Story (featuring The Game)
13. Take A While
14. Nigger
15. Publicity (bonus track)

http://sneakerboxx.wordpress.com/2007/12/27/nas-nigger-album-cover-and-tracklisting/

That tracklisting fills me with dread for some reason.

RagnaroK
12-27-2007, 09:32 PM
classic cover couldn't get any better then that, im really hoping he has some dope beat on it im tire of disappointments

L~>1<~NKS
12-27-2007, 10:09 PM
That's mah nigguh.

TSA
12-27-2007, 10:15 PM
This album cover is the sickest shit in a while..dope dope dope.



Fear of a Black Man's dick
AHAHAHAHAHAHAHAHHAH!


Nas is gonna smash with this...if he's rapping like he used to and not all simplified and understandable on first listen, im gonna buy it for sure.

11th Chamber
12-27-2007, 10:15 PM
He should have been slaved out on the cover to help make his point more clear

ballistic
12-27-2007, 10:33 PM
hahaha i like that shit...definitely. that's an awesome album cover. i want that CD in my hands right now just for the album cover. and i, unlike an above poster, enjoy how the "N" serves two purposes. not just one syllable now, huh Nas?

ballistic
12-27-2007, 10:38 PM
This album cover is the sickest shit in a while..dope dope dope.



Fear of a Black Man's dick
AHAHAHAHAHAHAHAHHAH!


Nas is gonna smash with this...if he's rapping like he used to and not all simplified and understandable on first listen, im gonna buy it for sure.

i know right...i wanna hear him spitting that Mo Money Mo Murder type shit. "blinded til the flashlight enters" style. on that killah priest track he sounded like he was going for that, mainly because it was with killah priest, of course. yall ever think that KP is pretty much the embodiment of what a lot of underground cats wanted Nas to be instead of what he is? i just realized that while listening to the offering last night.

but i was feeling hip hop is dead. that's a dope album. i still revisit that album for tracks like blunt ashes, the light, black presidents, that track the block or whatever (hold down the block, when the block is hot...)...i thought it was a real solid release. i can fuck with everything on that record.

TSA
12-27-2007, 10:45 PM
^ i know what you mean, i don't want nas to be KP though i like him as is but it's just the simplicity he spits with lately makes me not want to listen cause you know he's holding back


the last time i heard him rap as Nas was Street Disciple off Street Disciple
"im my flight jacket adrenaline heighten mimmicking tyson"


but when he raps otherwise it's just boring

DR. NICK RIVIERA
12-28-2007, 01:09 AM
but when he raps otherwise it's just boring

than he isn't for you...I still enjoy Esco, his only bad release was Nastradamus, all other were dope

TSA
12-28-2007, 01:23 AM
^what?


shut up.

Durag
12-28-2007, 03:33 AM
1. Intro
2. Black Legends
3. Rest In Peace
4. You A Nigger Too
5. The Fear Of A Black Manís Dick
6. Iím Blessed
7. The Truth
8. Realise
9. Just Memories
10. This Way (featuring Jay-Z)
11. Kisses & Hugs (featuring Kelis)
12. Based On A True Story (featuring The Game)
13. Take A While
14. Nigger
15. Publicity (bonus track)

http://sneakerboxx.wordpress.com/2007/12/27/nas-nigger-album-cover-and-tracklisting/

That tracklisting fills me with dread for some reason.

Co-sign. What the fuck at The Game on another Nas album?. Its obvious Nas is just trying to appeal to the Games audience, to increase sales, but i think the Games time in the spotlight is over. Fair enough at Kelis been on there, no need for Jay-Z either. If i seen AZ on there it might be a different story. Here we go with another HHID.

Maxxx Millisecondz
12-28-2007, 04:38 AM
how you gonna judge it, if you haven't heard it yet?

Razorsharp
12-28-2007, 04:58 AM
i like it... good stuff... i wonder if they are gonna sell this at target or any place that has hella kid oriented stuff... lol

swizz-chef
12-28-2007, 06:16 AM
its, classic, yeah.

fuck, i wanna hear that joint with game...

Orion Nebulus
12-28-2007, 10:07 AM
If thats really the cover then it looks pretty ill. I just hope the album will be dope because his last few works has been kind of mediocre. Imagine just going to a store and asking a white person ..."hey do you happen to have the Nigger album'' and he asks his manager.... ''do we have Nigger here?'' lmaooooo

J.T.S.
12-28-2007, 12:06 PM
Co-sign. What the fuck at The Game on another Nas album?. Its obvious Nas is just trying to appeal to the Games audience, to increase sales, but i think the Games time in the spotlight is over. Fair enough at Kelis been on there, no need for Jay-Z either. If i seen AZ on there it might be a different story. Here we go with another HHID.

I read a recent AZ interview and says Nas been acting like he dosen't wanna do any more music with him, he said the magic isn't there anymore.

mofo
12-28-2007, 12:54 PM
I read a recent AZ interview and says Nas been acting like he dosen't wanna do any more music with him, he said the magic isn't there anymore.
Wow what the fuck, so nas has more magic with game than az now? Nas go suck a donkey dick.

TAURO
12-28-2007, 01:01 PM
I read a recent AZ interview and says Nas been acting like he dosen't wanna do any more music with him, he said the magic isn't there anymore.

I read that too. I think it's fucked up, I always thought they were friends but clearly it seemed to be just business.

Jeru
12-28-2007, 01:15 PM
LOL when I don't have time I send my mother to get me an album seeing as she works nearby alot of album stores. I wonder how people would react when she goes to the counter and asks : got any Nigger yet?

MAYOR QUIMBY
12-28-2007, 01:50 PM
Haha, Nas is trying so much to get publicity.

11th Chamber
12-28-2007, 04:02 PM
Co-sign. What the fuck at The Game on another Nas album?. Its obvious Nas is just trying to appeal to the Games audience, to increase sales, but i think the Games time in the spotlight is over. Fair enough at Kelis been on there, no need for Jay-Z either. If i seen AZ on there it might be a different story. Here we go with another HHID.

or maybe him and Game are good friends and they like helping each other out...

your gonna be eating your words when Game murders that shit

Suga Duga
12-28-2007, 04:18 PM
or maybe him and Game are good friends and they like helping each other out...

your gonna be eating your words when Game murders that shit again

...

Sun Tzu, Tha Soul Controllah
12-28-2007, 04:22 PM
Haha, Nas is trying so much to get publicity.

I would say that if it was another emcee but this is Nas and he's been tryin to name his album that for a minute so I don't really believe his MAIN intent was publicity. He usually has a message or meaning behind his music

Kenny Powers
12-28-2007, 04:23 PM
Every nas and game track has been fire, fuck all you haters

Guarded By Martyrs
12-28-2007, 05:33 PM
Not bad...but is it me or is he slowly becoming Jay-Z ?

I'm not gonna hold my breath though...
His last album was atrocious.
Like Tauro said it feels me with dread as well.
Hope I'm wrong but I doubt it.

DUMBO
12-28-2007, 05:38 PM
LOL when I don't have time I send my mother to get me an album seeing as she works nearby alot of album stores. I wonder how people would react when she goes to the counter and asks : got any Nigger yet?

why won't she just say: 'do you have the new nas album yet?'

brown_dogg
12-28-2007, 06:37 PM
dope album cover, but don't they gotta censor that shit?

Megaherz
12-28-2007, 06:40 PM
how are they gonna advertise it is what i wanna know

Guarded By Martyrs
12-28-2007, 06:47 PM
Dope Sig^
Did you make it ?

swizz-chef
12-28-2007, 08:23 PM
Every nas and game track has been fire, fuck all you haters

word!

Scribbles
12-28-2007, 08:46 PM
Since when does the word "Nigger" ever have tto be censored. I constantly hear it on local TV channels.....

JRoll
12-28-2007, 09:04 PM
yeah they censored nigga please odbs album

NAKHI the SOLORIAN
12-28-2007, 09:04 PM
interesting

Jeru
12-29-2007, 02:11 AM
why won't she just say: 'do you have the new nas album yet?'

I dunno why, she always asks for the albumtitles