PDA

View Full Version : Hottest Women


Pages : [1] 2

Popa Chief
08-11-2005, 05:11 PM
Who do ya'll think is the hottest women alive. Its hard to choose but I'll go with Beyonce.

Funk_Dock
08-11-2005, 05:18 PM
damn theres so many to choose from, but beyonce comes to mind 1st

JASPER
08-11-2005, 05:20 PM
Winona Ryder

sakk
08-11-2005, 05:27 PM
http://dpestova.home.att.net/lingerie/original/dpl011.jpg

Daniela Pestova
Those Czech women are nothing to fuck with.

Gully Reloaded
08-11-2005, 05:29 PM
Who do ya'll think is the hottest women alive. Its hard to choose but I'll go with Beyonce.

















































































































http://lygo.com/ly/wg/e/ss2/KingHill/kinghill04.jpg

JASPER
08-11-2005, 06:04 PM
Erection on 12:00

Big Bad Man
08-11-2005, 06:06 PM
Celebs? Im still feelin Amerie and Ciara right now. Beyonce would get porno penis also.

victrial
08-11-2005, 06:11 PM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-2-1091619314.jpg

that bitch cuddlin the dog is so hot

Big Bad Man
08-11-2005, 06:12 PM
The dog wouldnae even hump you bean-baws.

victrial
08-11-2005, 06:14 PM
touché but what is a bean-baws

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-11-2005, 06:22 PM
I Like a real woman I say LadySnowBlood

G.O.D.PT3
08-11-2005, 08:42 PM
http://www.unfashionable.co.uk/media/honey1.jpg


monica. if i ever see this shorty, im making her mine, lol peace

Ink Is My Drink
08-11-2005, 08:48 PM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-2-1091619314.jpg

that bitch cuddlin the dog is so hot
HAHAHAHA

Koolish
08-11-2005, 08:53 PM
Vida Guerra bitches
http://img136.imageshack.us/img136/2748/vida4nz.jpg
________
Herbal vaporizer forum (http://vaporizer.org/forum/herbal-vaporizers/)

Big Risk
08-11-2005, 08:53 PM
Without a doubt, Adrianna Lima. There's no contest.

Razorsharp
08-11-2005, 08:55 PM
Tera Patrick, Roselyn Sanchez, Beyonce, & maybe Mindy Vega... PEACE

GhostfaceKillah199
08-11-2005, 08:55 PM
Amerie, second would probably be Megan Good. peace

Ink Is My Drink
08-11-2005, 08:57 PM
lucy pinder!!

SurreaL
08-11-2005, 09:01 PM
My girlfriend, that's all I wanna hit...

*Pick's up the phone and dial's her *

but for celeb's, hrmmmm........

yeah Vida take's the whole fucking cake.

Rayson
08-11-2005, 09:06 PM
so many good lookin' women so little time man.

Popa Chief
08-11-2005, 09:26 PM
so many good lookin' women so little time man.
You meant such little dick, such little chance.;)

Butter
08-11-2005, 09:29 PM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-2-1091619314.jpg

that bitch cuddlin the dog is so hot
lol is that jeru, or does he have a twin?

SurreaL
08-11-2005, 10:03 PM
haha I was thinking the same.

Rayson
08-11-2005, 11:13 PM
iron 3 is fucking helpless when it comes to women!

Papers
08-11-2005, 11:27 PM
id have to say jessica alba

SHRAP
08-12-2005, 12:22 AM
so many good lookin' women so little time man.
what do u know, u like men and boys like iron3 who is bitching about your small dick cuz he cant feel it

Skellington
08-12-2005, 09:35 AM
Pfffff, to many to name man....I dunno who my most afvorite is realy...i think imma go for Tia Carrere

G.O.D.PT3
08-12-2005, 11:37 AM
pt2

schools.monterey.k12.ca.us/~fitchms/surveys/monica.jpg (http://schools.monterey.k12.ca.us/~fitchms/surveys/monica.jpg)

PolitiC
08-12-2005, 11:47 AM
no doupt b. is fiiine
and whats up with talk about ciara being a man i dont belive it

peace

kell16
08-12-2005, 11:49 AM
http://www.unfashionable.co.uk/media/honey1.jpg


monica. if i ever see this shorty, im making her mine, lol peace
most def my nigga, monica fine as hell

i'd have to say 1,000 famous broads before ya'll get the meaning

but the one i think is the sexiest is esther baxter

kell16
08-12-2005, 11:50 AM
no doupt b. is fiiine
and whats up with talk about ciara being a man i dont belive it

peace
me neither

she too damn cute

TUCO
08-12-2005, 11:52 AM
ehhhh Monica's too skinny

peace

kell16
08-12-2005, 11:53 AM
what about esther baxter??

cap
08-12-2005, 11:53 AM
PROBABLY BEYONCE
OR TYRA BANKS

I NEED TO BE ALONE NOW...http://www.wutangcorp.com/images/icons/icon12.gif

TUCO
08-12-2005, 11:54 AM
esther??? that chick that was on XXL?

peace

kell16
08-12-2005, 11:57 AM
http://esther.el.cx/pics/scans/blackmenssx-june05/estherbaxterssx8.jpg

i'm talkin bout mami right here

Ronin
08-12-2005, 12:00 PM
ROFL BBM CIARA IS HERMAPHRODITE, SHE HAS A PENIS

i really like harmony rose, a porn star bitch

on tv...dunno ....vivica is real nice, vida, j lo scarlett johansen etc

TUCO
08-12-2005, 12:01 PM
OOOH aight
shes aight

peace

kell16
08-12-2005, 12:02 PM
shit, i'd bang her till jesus come back

i forgot tuco, u like big girls (and you can not lie)

haha, peace king

PolitiC
08-12-2005, 12:12 PM
nope i wont believe ciara is a man and i DONT wanna see proof

peace

G.O.D.PT3
08-12-2005, 12:14 PM
yall brothers talkin bout this shorty...fire

http://esther.el.cx/pics/scans/KING_JanFeb2K5/Esther_Baxter0002.jpg

TUCO
08-12-2005, 12:25 PM
so what i like big girls? yall say that shit like its a crime

peace

PolitiC
08-12-2005, 12:27 PM
yeah esther is fine too no doupt

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 01:01 PM
Queen of Poetry

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 01:02 PM
Lady rectah

ColombianMami
08-12-2005, 01:51 PM
me ;) lol

TUCO
08-12-2005, 01:58 PM
shes pretty hott.....

http://myspace-552.vo.llnwd.net/00162/25/52/162772552_l.jpg

PEACE

ColombianMami
08-12-2005, 02:01 PM
wow...thats a pretty big pic lol

TUCO
08-12-2005, 02:13 PM
rightfully so mama.....let tha WOOOOORLD know of ya beauty 8)
no doubt...much love

peace

sakk
08-12-2005, 02:51 PM
http://www.lamega.com.co/albums/GwenChrisPam/GwenChristinaPam.sized.jpg

Gwen and Christina look way better than Pam in this photo.

Big Bad Man
08-12-2005, 02:56 PM
http://www.lamega.com.co/albums/GwenChrisPam/GwenChristinaPam.sized.jpg

Gwen and Christina look way better than Pam in this photo.Nah fuck them bitches. White blondies no longer do it for me, I wouldnt say naw But Id prefer sumtin else off the menu. The girls part 3, kell and tuco posted are more my taste :yes:

PS - Ronin, fuck off haha! Ciara is beautiful man. No many bitches get that label fae me but she gets it smacked on easy.

kell16
08-12-2005, 02:58 PM
shes pretty hott.....

http://myspace-552.vo.llnwd.net/00162/25/52/162772552_l.jpg

PEACE
eyez of an angel

much love

one

kell16
08-12-2005, 02:59 PM
Nah fuck them bitches. White blondies no longer do it for me, I wouldnt say naw But Id prefer sumtin else off the menu. The girls part 3, kell and tuco posted are more my taste :yes:

PS - Ronin, fuck off haha! Ciara is beautiful man. No many bitches get that label fae me but she gets it smacked on easy.
u like what i like huh

one love my nigga

Koolish
08-12-2005, 03:01 PM
that ciara rumor IS BULL SHIT.

it all started saying she said it on oprah. she's never been on oprah. i researched this when i heard about it cause it really crushed a lot of things, if you know what i mean.

SHE'S A WOMAN. just kinda manly.
________
Lamborghini Athon Specifications (http://www.lamborghini-tech.com/wiki/Lamborghini_Athon)

kell16
08-12-2005, 03:04 PM
my muthafuckin wifey to the fullest extent of human hormones


http://www.allstarz.org/users/vidal/b4.jpg

christina vidal

and christina milian (the pics for her will not load)

dammnit
and of corse

more of the sexiest woman alive

http://esther.el.cx/pics/scans/blackmenssx-june05/estherbaxterssx6.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther085wq.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther062yz.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther077xg.jpg

esther baxter (no other woman compares to her)

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 03:05 PM
http://www.lamega.com.co/albums/GwenChrisPam/GwenChristinaPam.sized.jpg

Gwen and Christina look way better than Pam in this photo.
Pam looks like she's been on a coke binge

kell16
08-12-2005, 03:06 PM
my muthafuckin wifey to the fullest extent of human hormones


http://www.allstarz.org/users/vidal/b4.jpg

christina vidal

and christina milian (the pics for her will not load)

dammnit
and of corse

more of the sexiest woman alive

http://esther.el.cx/pics/scans/blackmenssx-june05/estherbaxterssx6.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther085wq.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther062yz.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther077xg.jpg

esther baxter (no other woman compares to her)

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 03:09 PM
Yeah Christina Milian!!!!C:\Documents and Settings\ben\My Documents\My Pictures\Jokepics

kell16
08-12-2005, 03:10 PM
u trying to make fun of my spouse nigga???? lol

*stabs big ben with a katana while he's at burger king*

one love

sakk
08-12-2005, 03:11 PM
http://www.ciaraworld.com/gallery/ciarapic_05.jpg

She looks good to me.

But dont get it twisted I love voluptuous women. I hate when women think there ass is too big.

http://www.twenty-something.net/images/adult/sofia_01.jpg

kell16
08-12-2005, 03:25 PM
http://www.ciaraworld.com/gallery/ciarapic_05.jpg

she's too damn sexy to be a man or formely a man

i will never believe it

i wanna fuck the shit out of her so bad

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 03:31 PM
u trying to make fun of my spouse nigga???? lol

*stabs big ben with a katana while he's at burger king*

one love

Nah I was trying to post a pic wait a minute... hold up finishes off whopper and kicks kitana blade back towards kell...


http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/christina216_large.jpg
http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/christinamillian_large.jpg

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 03:32 PM
http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/entrigue101_large.jpg

kell16
08-12-2005, 03:35 PM
Nah I was trying to post a pic wait a minute... hold up finishes off whopper and kicks kitana blade back towards kell...


http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/christina216_large.jpg
http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/christinamillian_large.jpg
my wifey is so damn sexy


*ben shoots 12 gauge shotty at kell for looking at his wifes breast*

*kell barely getts away, but then..................(alarming voice) DUN DUN DUNNNNNNNNN*

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 03:43 PM
oh shit kell flips backwards throwing several poisoned darts towards ben...ben offers this pic as a truce

http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/christina10pm_large.jpg

and this one

http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/ford1_large.jpg

and this one

http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/1121_large.jpg

kell16
08-12-2005, 03:49 PM
oh shit kell flips backwards throwing several poisoned darts towards ben...ben offers this pic as a truce

http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/christina10pm_large.jpg

and this one

http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/ford1_large.jpg

and this one

http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/1121_large.jpg
can't argue with that

*kell sees christina milian and asks her to come upstairs in ben's house, says he will be back in 20 mins*

no really i'll be back in 20 mins

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-12-2005, 03:50 PM
ah ahahahaha LMAO^^PEaCE Kell

THE W
08-12-2005, 04:04 PM
gia lashay is #1

http://www.ExplicitSkin.com/Members/wd36/images/xIMG_8553.jpg (http://www.ExplicitSkin.com)
http://www.ExplicitSkin.com/Members/wd36/images/xIMG_8417.jpg (http://www.ExplicitSkin.com)
http://www.ExplicitSkin.com/Members/wd36/images/xIMG_8855.jpg (http://www.ExplicitSkin.com)

kell16
08-12-2005, 04:24 PM
gia lashay is #1

http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8553.jpg (http://www.explicitskin.com/)
http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8417.jpg (http://www.explicitskin.com/)
http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8855.jpg (http://www.explicitskin.com/)
pretty sexy

but she still ain't fuckin wit my wifey

THE W
08-12-2005, 04:36 PM
yeah i dont think anyone's favorite is fuckin with anyone else's favorite. thats what makes them favorites.

peace

kell16
08-12-2005, 04:50 PM
yeah i feel you (no homo)

Mark
08-12-2005, 04:50 PM
http://bigben7.mypicgallery.com/sexxyass/1121_large.jpg

:hooray: :hooray: wow

kell16
08-12-2005, 04:51 PM
amen mark, amen

Mark
08-12-2005, 04:52 PM
no homo

kell16
08-12-2005, 05:04 PM
yeah, it's me mizzle

Ronin
08-12-2005, 05:07 PM
*heres the slapping of penis' of all the kids viewing this thread and not posting from an english house, in another continant*

kell16
08-12-2005, 05:12 PM
hey, i live in america

*walks away feeling assulted and offended*

lol

Big Bad Man
08-12-2005, 07:07 PM
Lmfao, I just been talkin to some people about Ciara, shit I dont believe for 1 second any of that shite about her bein a hammy. If she was then how the fuck she been shaggin dudes for years? She meant to be a dirty wee cow lol. If she is a hammy, I been fooled big time.

Her and Oprah find it funny, but I dont man. Whoever made that 1 up should be shot dead. Twice.

JASPER
08-12-2005, 07:12 PM
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDReview/lilja/post1.jpg

Big Bad Man
08-12-2005, 07:16 PM
Ahaha, lmfao. Jasper, whats ur honest opinion of Ciara?

JASPER
08-12-2005, 07:27 PM
She would get my robot shaft thrusted into her rectum region, but what are you laughing for fool?

Big Bad Man
08-12-2005, 07:28 PM
If you believe everything you read heres another angle...

Ciara http://www.snopes.com/music/graphics/ciara.jpg Harris, an 18-year-old who performs under the sole name of Ciara, has been dubbed the First Lady of "Crunk & B," a genre of music described as a grinding, dancefloor-friendly alternative to R&B. Her 2004 album, "Goodies," topped the charts, and she has been nominated at the 19th annual Soul Train Music Awards in four categories, including best R&B/soul single, female ("Goodies") and best R&B/soul or rap new artist.

She is beautiful and talented. And someone has tied a nasty rumor to her.

We first heard this scuttlebutt about her being born a male in January 2005; it has since fallen on our ears in a number of forms:







The singer came into the world as a male, but somewhere along the way either she or her parents decided she should become a girl, with surgery performed on her to bring about this transformation.


She was born male, but a botched circumcision did irreparable harm to her manly parts, so her parents opted to have what was left of her made into a girl.


She started life as an intersexual, a person of mixed genders. Once again, a surgical solution was sought on her behalf, but in this version of the whisper, it was to correct her body to being wholly one gender rather than a mixture of the two.

(NOTE: 'Intersexual' is the preferred medical term for persons of ambiguous gender, replacing 'hermaphrodite.' Follow the link provided in the "Additional Information" section of this page for more information on intersexuality.)


She voiced this startling disclosure on national television, with The Oprah Winfrey Show often named as the venue in which she made this revelation.
Ciara's father serves in the U.S. military, so her family moved from Army post to Army post during her childhood, living in Germany, New York, California, Arizona, and Nevada, before finally settling in Atlanta. Ergo, claims that her parents just opted to have a girl child crafted from the male child the stork delivered should be viewed with skepticism, in light of the cost of such procedures and the relatively low pay accorded those in the armed forces.

The assertion that Ciara was on The Oprah Winfrey Show is false; we can find no record of her having been a guest on that show. Many urban legends which feature a shocking revelation being made on a TV show name Oprah's as the one where it was voiced (e.g., designer Liz Claiborne (http://www.snopes.com/racial/business/claiborne.asp) confides she doesn't design for African-American women because "their hips are too big," designer Tommy Hilfiger (http://www.snopes.com/racial/business/hilfiger.asp) states "If I knew that blacks and Asians were going to wear my clothes, I would have never designed them," the CEO of Procter & Gamble (http://www.snopes.com/business/alliance/procter.asp) admits his company tithes ten per cent of its revenues to the Church of Satan). We haven't figured out why this is, other than Oprah Winfrey seeming like the kind of person one could tell anything to.

The singer herself has denied the rumor. The New York Daily News quoted Ciara on this subject:

R&B sensation Ciara just wants everyone to know: She's all woman. "You know what's funny? The rumor that I used to be a man," she told us at the launch party for Vibe Vixen magazine at Frederick's.

"They said Oprah said that on her show," she laughed. "I've never been on Oprah in my life — we all know I have years before I go on Oprah, so come on!"
Muddle-headed confusion between the songstress Ciara and a transsexual in Ireland who shares the same name may well have worked to create this rumor. Ireland's Ciara was born in 1968 (which is about 20 years before the gal who was to become the popular Crunk & B singer). The Emerald Isle's Ciara came into this world male but in 1999 was surgically transformed into a female.

Online searches for 'ciara' quickly find the Irish Ciara's web page (http://indigo.ie/~prospero/ciara.htm), which chronicles her experience of being surgically regendered. Perhaps the rumor about a talented young singer therefore properly lies at the feet of someone who could not conceive of there being more than one person in the world bearing that particular given name.

Degrees of intersexuality vary in intensity from presence of an additional Y chromosome to being born with a mixed set of genitals. Treatment of cases of blatant intersexuality is generally (but not always) surgical in nature, with reconstruction performed on the infant patient to add or remove body parts so as to end up with a child completely male or female in physical appearance. Hormones are also given towards this end, but there is a limit to what can be corrected medically. Though an appearance of sexual normalcy can be constructed, fully functional reproductive organs cannot.

According to Dr. Anne Fausto-Sterling, a recognized expert in this field of study, 1-1/2 to 2 percent of all births do not fall strictly within the tight definition of all-male or all-female, even if the child looks "normal." In reaching her numbers, Dr. Fausto-Sterling is counting all incidents of intersexuality, from mild to extreme. The incidence of children with mixed genitalia is pegged at 1 in 2,000 to 1 in 3,000, or 0.033 to 0.05 percent of all births.

A similar rumor (http://www.snopes.com/movies/actors/jamie.htm) long ago attached to actress Jamie Lee Curtis.

__Goddess__
08-12-2005, 07:30 PM
C'est moi

Big Bad Man
08-12-2005, 07:31 PM
C'est moi
Wits u? Yer a hammy? We know man.

__Goddess__
08-12-2005, 07:32 PM
I don't like you anymore Big Bad Man. You're a loser.

JASPER
08-12-2005, 07:34 PM
Mmm...
Sludge
Mmmmnnnmmm...
Filth! Ehehe...
Mmmslp
Fumes!
Oh! Aghhh!
Cack

Claustrofobic
08-12-2005, 07:36 PM
Eva Mendes hands down

Queen Of Poetry
08-12-2005, 10:30 PM
My girlfriend, that's all I wanna hit...

*Pick's up the phone and dial's her *




AAWW....that is so sweet!!!!!!!



And thz for mentioning me Ben.....all these ladies in this thread r way more beautiful though........

Koolish
08-12-2005, 11:19 PM
oh shit i forgot about Rosario Dawson, who else saw Sin City?
http://horror.about.com/library/weekly/SinCity/pages/ad04sincity-gail.jpg
________
Babi mac proved that (http://babimac.com/)

boenance
08-13-2005, 03:48 AM
jessica alba

G.O.D.PT3
08-13-2005, 05:52 AM
gia lashay is #1

[/url]

[url="http://www.explicitskin.com/"]http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8855.jpg (http://www.explicitskin.com/)
YEH IM FEELIN THIS LIGHTSKIN.

Mark
08-13-2005, 07:13 AM
Ciara is fucking hotness.

http://www.fazed.com/files/1/3/ciara.jpg


Eva Mendes too.

http://www.therightwingconspiracy.org/blog/archives/Eva_Mendes_40.jpg

Skellington
08-13-2005, 07:22 AM
shes pretty hott.....

http://myspace-552.vo.llnwd.net/00162/25/52/162772552_l.jpg

PEACE
.......??? lol

THE W
08-13-2005, 07:24 AM
^^shes looks likes tapanga off "boy meets world"

tight

JASPER
08-13-2005, 07:29 AM
http://lillaj.webblogg.se/images/hashpippi_09122315.jpg

No jokes.

Skellington
08-13-2005, 07:33 AM
^^shes looks likes tapanga off "boy meets world"

tight
No, topanga actually looks hot ;)

SoularFlarez7
08-13-2005, 12:35 PM
i like hood chiks who read books...

WuBanga36
08-13-2005, 12:36 PM
Like any woman that has self-respect and keeps it real to herself.

Big Bad Man
08-13-2005, 12:53 PM
gia lashay is #1

http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8553.jpg (http://www.explicitskin.com/)
http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8417.jpg (http://www.explicitskin.com/)
http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8855.jpg (http://www.explicitskin.com/)
Sorry wade, but I hink this bitch is a certified sea hag. Just being honest. Face like a busted condom.

born invincible
08-13-2005, 01:18 PM
Without a doubt, Adrianna Lima. There's no contest.
gotta cosign on that one... honey is thoro!!!

http://www.superiorpics.com/adriana_lima/images/adriana051.jpg

Ill Jolson
08-13-2005, 02:05 PM
it aint even a question..

http://www.vg.no/bilder/edrum/1121920673159_203.jpg
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/439/439442/AF67C7060381489D_8DD5E92987.jpg

Mira Craig

Jimmy Focus
08-13-2005, 05:23 PM
christina milian is my answer

Big Bad Man
08-13-2005, 07:06 PM
it aint even a question..

http://www.vg.no/bilder/edrum/1121920673159_203.jpg
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/439/439442/AF67C7060381489D_8DD5E92987.jpg

Mira Craig
Paaaaassss. Bitch looks like a beat up Angelina Jolie.

Razorsharp
08-13-2005, 07:07 PM
http://img.photobucket.com/albums/v429/rL10404/MychristinaMiliancopy.png


YEAH!!! LOL... no one better steal this sig.... cept for kell itz his

THE W
08-13-2005, 07:09 PM
Sorry wade, but I hink this bitch is a certified sea hag. Just being honest. Face like a busted condom.cant please everybody

i think you're nuts for saying she's flatout ugly with no redeemable qualities but...oh well

peace

Big Bad Man
08-13-2005, 07:10 PM
Millian is orgasmic. Nuttin else describes her. Get the vibe that she sound as well, not 1 of them stuck up, too good for non celeb type bitches.

heatholdingconceitedmofo
08-13-2005, 07:14 PM
http://www.modelsseeker.com/katesgalleryplayground/bigimages/image006.jpg

THE W
08-13-2005, 07:19 PM
it aint even a question..

http://www.vg.no/bilder/edrum/1121920673159_203.jpg
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/439/439442/AF67C7060381489D_8DD5E92987.jpg

Mira Craig
not the best ever but she's far from ugly.

THE W
08-13-2005, 07:33 PM
gotta ask you BBM,

what specific things about gia make you say "ewwwww she is ferociously ugly"?

Big Bad Man
08-13-2005, 08:13 PM
[/url]
[url="http://www.explicitskin.com/"]http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8417.jpg (http://www.explicitskin.com/)

Ok, there is not 1 single feature that makes me wanna spew, but her overall ammo does nuttin for me at all. I dont like her skin, its pale as fuck like aids. Diff if a girl is white as in white. N even then I dont like white women that much which might sound stupid coz Im white myself. I like chicks wit a bit of colour. I dont find white skin attractive, thats it. She is skinny n I like a big ass, thighs n hips ya know? Also her eyes are horrible. Her ears and jaw line are kinda alien. She is just 1 ugly ass bitch lmao. I dont mean to be cruel, fuck it, she has big titties there ya go. But titties dont do it for me really, just a bonus. Ya know? But witever tickles yer fancy. Here every1 fancies the fuck outta Britney Spears, Christina Aguilera, Jolie etc; I hardly ever go wit white women although there are shitloads Id happily go outta my way to bust em a new hole. But still, I find that chick above ugly. I like a cute face, thickness where it matters and a bit of colour. Black women, latin women and asian women more my type.

THE W
08-13-2005, 08:59 PM
so you dont like lightskinned women eh?....i LOVE em.

i'll admit she doesnt have a championship ass and thighs but she's got something; satisfactory in that department IMO. but that come from me being a breast man. but i also like chicks like courtney devine who have great asses and have 10 year old girl boobs. basically a girls facial features make or break her for me. breast and ass are bonuses but breasts get a bigger bonus for me.

fair enough my man....thank you for responding.

peace

ZuManchu
08-14-2005, 12:28 AM
Matt Damon

Big Bad Man
08-14-2005, 03:57 PM
No problem wade. Peace.

kell16
08-14-2005, 07:59 PM
http://img.photobucket.com/albums/v429/rL10404/MychristinaMiliancopy.png


YEAH!!! LOL... no one better steal this sig.... cept for kell itz his
chea!!!!!!!!

killabee32
08-14-2005, 11:28 PM
http://people.freenet.de/damnhotpics6/christina/christina_milian6.JPG

RynMur
08-15-2005, 12:39 AM
Alicia Keys and the pornstar Anetta Keys

TUCO
08-15-2005, 08:57 AM
http://www.explicitskin.com/Members/wd36/images/xIMG_8417.jpg (http://www.explicitskin.com/)

Ok, there is not 1 single feature that makes me wanna spew, but her overall ammo does nuttin for me at all. I dont like her skin, its pale as fuck like aids. Diff if a girl is white as in white. N even then I dont like white women that much which might sound stupid coz Im white myself. I like chicks wit a bit of colour. I dont find white skin attractive, thats it. She is skinny n I like a big ass, thighs n hips ya know? Also her eyes are horrible. Her ears and jaw line are kinda alien. She is just 1 ugly ass bitch lmao. I dont mean to be cruel, fuck it, she has big titties there ya go. But titties dont do it for me really, just a bonus. Ya know? But witever tickles yer fancy. Here every1 fancies the fuck outta Britney Spears, Christina Aguilera, Jolie etc; I hardly ever go wit white women although there are shitloads Id happily go outta my way to bust em a new hole. But still, I find that chick above ugly. I like a cute face, thickness where it matters and a bit of colour. Black women, latin women and asian women more my type.
damn finally someone other than me thinks this bitch is ugly, lol
props to ya mah cage fighting bloke

peace

bringoutthegimp
08-15-2005, 09:30 AM
Ciara is the most over rated piece of shit ever, her tits look fake as hell and she is too lanky, her face is ok, but as the saying goes "one in the bum, no harm done", id like to take this time to give props to whoever mentiond vida guerra, she makes me get a boner, no question

http://images.tauniverse.com/albums/userpics/10006/Vida%20Guerra.jpg

Prince Rai
08-15-2005, 09:33 AM
milian and guerra are soooo off the hook u dont see the hook no more... cos ma dick will be blockin ma site

JOHNNY_TICAL
08-15-2005, 09:36 AM
Beyonce.... / Vida.. / Roselyn Sanchez.. // Mayra Veronica../ Natalia Villaveces...// J Ho ... //

G.O.D.PT3
08-15-2005, 10:43 AM
sanaa lathan

G.O.D.PT3
08-15-2005, 10:44 AM
oh and that lightskin shorty wop from fresh prince is a hotty.

THE W
08-15-2005, 10:52 AM
damn finally someone other than me thinks this bitch is ugly, lol
props to ya mah cage fighting bloke



peacei'll ask you too

so why do you think she's so hideous....TUCO?

WuBanga36
08-15-2005, 11:07 AM
Gia Lashay is a busted one.

ColombianMami
08-15-2005, 03:41 PM
No, topanga actually looks hot ;)*ahem* the pic that Tuco posted was me...|(

Roman Deini
08-15-2005, 03:46 PM
i met eva mendes. nice lady too.

THE W
08-15-2005, 06:39 PM
*ahem* the pic that Tuco posted was me...|(
dont worry about it mami, he has weird taste.

i think you look cute.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-15-2005, 07:00 PM
check the technique in the sig

ColombianMami
08-15-2005, 08:09 PM
dont worry about it mami, he has weird taste.

i think you look cute.thanks sweetie :)

maestro wooz
08-16-2005, 01:38 AM
http://i11-2.thefacebook.com/pics/4/3/s1613482_1503.jpg
already hit it

ufa
08-16-2005, 03:22 AM
http://www.modelsseeker.com/katesgalleryplayground/bigimages/image006.jpg
OMG 8O
she's fucking hot!!!!
who is she???

bringoutthegimp
08-16-2005, 06:04 AM
that chick above is hot no doubt but she is NOWHERE NEAR the others mentioned in this thread, i could walk down any street up town and see a chick of that calibur, she is nothing special

G.O.D.PT3
08-16-2005, 07:35 AM
^^^SHE AIITE, BUT IM DEFFINATLY FEELIN THIS ONE. \/ \/ \/





http://people.freenet.de/damnhotpics6/christina/christina_milian6.JPG

Big Bad Man
08-16-2005, 08:06 AM
that chick above is hot no doubt but she is NOWHERE NEAR the others mentioned in this thread, i could walk down any street up town and see a chick of that calibur, she is nothing special
For real. We got lots of wee durtys like her here. Nuttin special but nice.

Tzaosirus
08-16-2005, 08:32 AM
Has anyone got any naked picts of these bitches?

Redfist
08-16-2005, 09:18 AM
Who do ya'll think is the hottest women alive. Its hard to choose but I'll go with Beyonce.


LOOK ON THIS PICS ON BEYONCÉ!

http://www.power923.fm/Images/madhouse/feb/Beyonce1.jpg
http://www.power923.fm/Images/madhouse/feb/Beyonce5.jpg
http://www.power923.fm/Images/madhouse/feb/Beyonce2.jpg
http://www.power923.fm/Images/madhouse/feb/Beyonce%204.jpg
http://www.gossiplist.com/images/beyonce_no_panties.jpg


Google.com is dope when you need pics ;)

WuBanga36
08-16-2005, 09:20 AM
Them some hot pics of Beyonce. *;

Bungle
08-16-2005, 11:14 AM
hottest woman out there is blatantly Halle Berry, fuck beyonce

King Justice
08-16-2005, 10:07 PM
my muthafuckin wifey to the fullest extent of human hormones


http://www.allstarz.org/users/vidal/b4.jpg

christina vidal

and christina milian (the pics for her will not load)

dammnit
and of corse

more of the sexiest woman alive

http://esther.el.cx/pics/scans/blackmenssx-june05/estherbaxterssx6.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther085wq.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther062yz.jpg

http://esther.el.cx/pics/promo/jarule_esther/esther077xg.jpg

esther baxter (no other woman compares to her)
Damn that girl wit the flower is hott as shit

King Justice
08-16-2005, 10:10 PM
^^^SHE AIITE, BUT IM DEFFINATLY FEELIN THIS ONE. \/ \/ \/
Yo that pic of christina milian is krazy madd hott

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-16-2005, 10:22 PM
i am falling in love with gwen stefani



........ and her back up japanese entourage

LHX
08-16-2005, 10:27 PM
pam grier was hot in jackie brown

i like it when a woman looks like she would kick my ass for saying something wrong

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-16-2005, 10:29 PM
not when they are your mother in law!

LHX
08-16-2005, 10:30 PM
tru

unless she can cook good

King Justice
08-16-2005, 10:40 PM
Yo there are a lotta hott girls out there but i would take Vida Guerra, Megan Good, Ashanti, Mya, Kristi Curiali<--( if ya don't know who that is chec this http://www.digitallustonline.com/KristiCuriali.shtml (http://www.digitallustonline.com/KristiCuriali.shtml)
http://www.angelfire.com/hi4/bfm/bfmkristi.html (http://www.angelfire.com/hi4/bfm/bfmkristi.html) ) and also to add i don't like g-unit but yo that girl Olivia she is fuckin smokin man ......ALSO CIARA IS ALL WOMAN I KNOW FROM XPERIENCE...... I WISH

LHX
08-16-2005, 10:55 PM
the girl in crouching tiger hidden dragon was pretty bad ass

so was the school girl in kill bill part one for that matter

actually

all the women in kill bill were stunning

especially the one with the eye patch

thats what im talkin bout

heatholdingconceitedmofo
08-16-2005, 10:58 PM
pam grier was hot in jackie brown

i like it when a woman looks like she would kick my ass for saying something wrong
pam grier is one of the sexiest women ever

but shes fat now

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-16-2005, 11:01 PM
all the women in kill bill were stunning

especially the one with the eye patch

thats what im talkin bout
lol, cool fetish

heatholdingconceitedmofo
08-16-2005, 11:03 PM
and the reason the girl i posted isnt as sexy as the others is cause she isnt airbrushed like all the other pics

LHX
08-16-2005, 11:04 PM
i dont see any eye patches in this thread at all

Big Risk
08-16-2005, 11:09 PM
Angelina Jolie

THE W
08-16-2005, 11:15 PM
and the reason the girl i posted isnt as sexy as the others is cause she isnt airbrushed like all the other pics
neither is this one

http://www.explicitskin.com/Members/WD36/images/Gia0023e.jpg

King Justice
08-16-2005, 11:17 PM
neither is this one

http://www.explicitskin.com/Members/WD36/images/Gia0023e.jpg
She gotta hairy cooch

heatholdingconceitedmofo
08-16-2005, 11:23 PM
trhe girl i posted is way sexier then her

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-16-2005, 11:25 PM
neither is this one

http://www.explicitskin.com/Members/WD36/images/Gia0023e.jpg
hey wade i found ur weakness

ropey women

THE W
08-16-2005, 11:26 PM
i disagree ghostII

THE W
08-16-2005, 11:28 PM
ropey women? whats that mean?

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-16-2005, 11:32 PM
ropey women = alittle worse 4 wear, dog, ugly, not atractive, stank hoe, ect

THE W
08-16-2005, 11:34 PM
i've never heard of that slang before but again, i disagree.

Big Risk
08-16-2005, 11:38 PM
she isnt hot at all sep when they got airbrushes on her face. Fuck that slut

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-16-2005, 11:39 PM
ha ha ha ha ha ha ha

it gonna take more than an airbrush!

THE W
08-16-2005, 11:46 PM
shes fine either way.

G.O.D.PT3
08-17-2005, 09:19 AM
http://www.explicitskin.com/Members/WD36/images/Gia0023e.jpg

LOL THIS LOOK LIKE SOME 1 I KNOW.

Queen Of Poetry
08-17-2005, 09:24 AM
GOD.....come on......u better than that......{:(

__Goddess__
08-17-2005, 09:31 AM
.
Angelina Jolie

G.O.D.PT3
08-17-2005, 09:32 AM
GOD.....come on......u better than that......{:(
indeed indeed lol

PolitiC
08-17-2005, 09:52 AM
i think gia is ungly no offence yo but damn

Inspectah_Dirk
08-17-2005, 10:38 AM
http://www.maximonline.com/girls/eva_longoria_2/gm_l11.jpg

http://www.strangecosmos.com/images/content/106325.jpg

Eva & Eva! :9~

Murdah Piff
08-17-2005, 03:03 PM
http://www.thecorpse.com/forums/uploads/post-2-1091619314.jpg

that bitch cuddlin the dog is so hot
HAHHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH AHAHAHAHAHa

tekunique
08-17-2005, 03:26 PM
is it just me or Eva Mendez looks like a Puerto Rican Cindy Crawford ?

http://img.photobucket.com/albums/v640/OcelotXIII/Eva_Mendez-004.jpg

http://www.voodoo.cz/cc/faces/CCFC014.JPG

Big Bad Man
08-17-2005, 04:49 PM
is it just me or Eva Mendez looks like a Puerto Rican Cindy Crawford ?
Dont Eva put Miss Mendez in the same sentence with Crawford again... Please. lol. ITS JUST U! Mendez would get hit wit the dick. Twice. Crawford would get hit wit a jab.

THE W
08-17-2005, 06:34 PM
i think gia is ungly no offence yo but damn oh well, she looks damn good to me and when she's airbrushed like all the other chics in here she's the best.

King Justice
08-17-2005, 10:31 PM
http://www.maximonline.com/girls/eva_longoria_2/gm_l11.jpg

http://www.strangecosmos.com/images/content/106325.jpg

Eva & Eva! :9~
nice pics man:mmmyah: she def a choice pic

RynMur
08-18-2005, 02:09 AM
http://www.explicitskin.com/Members/WD36/images/Gia0023e.jpg

LOL THIS LOOK LIKE SOME 1 I KNOW.

^^^^^^^^^^^she's on hip hop honeys : las vegas

Queen Of Poetry
08-18-2005, 09:05 AM
Ummmm......the women on this site r the best looking......recognize this gentlemen!!!!!!



LOL

LadySnowBlood
08-18-2005, 09:08 AM
word...


stop this posting pussy pics.
i want real women

Skellington
08-18-2005, 09:10 AM
^^^^^^^^^^^she's on hip hop honeys : las vegas
Damn, again this Gya....I don't understand what some of y'all see in this freak.....

G.O.D.PT3
08-18-2005, 09:16 AM
^^^^^^^^^^^she's on hip hop honeys : las vegas
hip hop honeys las vegas, lol aite ill be on the look out for that. she look liek a shorty from round my way.

someone
08-18-2005, 09:19 AM
Dae is a hot woman :D

Queen Of Poetry
08-18-2005, 09:23 AM
Dae is a hot woman :D
Ur absolutely right!!!!!!! She is very beautiful!!!!!

G.O.D.PT3
08-18-2005, 09:27 AM
dae? who that

Queen Of Poetry
08-18-2005, 09:28 AM
dae? who that

A veteran on the site.....very beautiful sista!

someone
08-18-2005, 09:36 AM
Queen is hot 2 ;)

Queen Of Poetry
08-18-2005, 09:46 AM
Queen is hot 2 ;)

She's alright.......

bringoutthegimp
08-18-2005, 10:41 AM
that gya chick is HORRIBLE, id still smash but shes by far the weakest picture in this thread

LHX
08-18-2005, 10:55 AM
Ummmm......the women on this site r the best looking......recognize this gentlemen!!!!!!



LOL
your sentence structure always makes my heart skip a beat

Queen Of Poetry
08-18-2005, 11:12 AM
your sentence structure always makes my heart skip a beat

LOL

Skellington
08-18-2005, 11:12 AM
Ur absolutely right!!!!!!! She is very beautiful!!!!!
Show me a pic!!!!! :)

Queen Of Poetry
08-18-2005, 11:18 AM
Show me a pic!!!!! :)

Of Dae.....I don't have one.......

G.O.D.PT3
08-18-2005, 11:29 AM
i typed it before and ima type it again


http://rap-rnb-us-actu.ifrance.com/rubriques/monica.jpg[/url]


FIIIIRE.
(http://www.soul2k.com/en/iso_album/monica1.jpg)
[url="http://rap-rnb-us-actu.ifrance.com/rubriques/monica.jpg"]

Queen Of Poetry
08-18-2005, 11:32 AM
I think u need the [IMG at the beginning and end in order for it to show.....

Big Bad Man
08-18-2005, 03:11 PM
Show me a pic!!!!! :)
Take it fae me man, Im the 1 who 1st stated Gia is a rotter, and I always be honest. Dae is orgasmic. Most of the chicks up in here are cute. Must be either a wu-tang hing or coz im postin here hahaha ;) But for the hottest women thread, theres so many damn pics we can find in google so comparisons are hard ladies when we dont have much materials on yerselves.

Get the hint ;) Peace to my wu bitches ahaha. Just messin. Peace.

THE W
08-18-2005, 04:54 PM
that gya chick is HORRIBLE, id still smash but shes by far the weakest picture in this thread
you didnt like the first 3 pics i posted of her where she's airbrushed.

Queen Of Poetry
08-18-2005, 05:10 PM
Take it fae me man, Im the 1 who 1st stated Gia is a rotter, and I always be honest. Dae is orgasmic. Most of the chicks up in here are cute. Must be either a wu-tang hing or coz im postin here hahaha ;) But for the hottest women thread, theres so many damn pics we can find in google so comparisons are hard ladies when we dont have much materials on yerselves.

Get the hint ;) Peace to my wu bitches ahaha. Just messin. Peace.

Dae is orgasmic.....damn what a description.....LOL

G.O.D.PT3
08-18-2005, 05:15 PM
Ice Cream you got me fallin out
like a cripple, I love you like I love my dick size

Queen Of Poetry
08-18-2005, 05:16 PM
Ice Cream you got me fallin out
like a cripple, I love you like I love my dick size
Wow......:yes:



LOL

G.O.D.PT3
08-18-2005, 05:23 PM
^One love to my caramel sundae, with the cherrie on top. lol peace out*7

Big Bad Man
08-18-2005, 05:24 PM
Dae is orgasmic.....damn what a description.....LOL
Ochh, She knows that anyhow. Lol at GOD rappin ice cream. I love that tune man.

Queen Of Poetry
08-19-2005, 08:07 AM
^One love to my caramel sundae, with the cherrie on top. lol peace out*7

LOL


Sweet.....

bringoutthegimp
08-19-2005, 08:09 AM
you didnt like the first 3 pics i posted of her where she's airbrushed. no sorry man, im not feelin her at all, and to be honest i cant understand why you do

G.O.D.PT3
08-20-2005, 11:12 AM
SHIIIT HOW CAN I FORGET THIS QUEEN RIGHT HERE


http://www.uvi.edu/cerit/stxcclub/nigumo/themes/baduizm/baduizm1.jpg

PEACE

Rayson
08-21-2005, 05:48 PM
she is hot tera patrick!

http://www.terapatrick.ws/tp/bedroom/10.jpg

THE W
08-21-2005, 09:12 PM
no sorry man, im not feelin her at all, and to be honest i cant understand why you do
i cant understand why you guys dont.

it boggles my mind. it would be one thing for you guys to say shes good looking and nothing more than that, but to say she's fuckin dog meat?!......i dont know.

whatever

blackwisdom
08-22-2005, 12:53 PM
A veteran on the site.....very beautiful sista!I don't think I knew that.:no:

Queen Of Poetry
08-22-2005, 12:58 PM
Black has jokes.......LOL

blackwisdom
08-22-2005, 01:00 PM
Naw, no jokes, just bad reading skills.

peace

MANISH
08-22-2005, 01:02 PM
Nicole Narain

blackwisdom
08-22-2005, 01:05 PM
http://www.arjanwrites.com/arjanwrites/images/angiestone.jpg
I love her Soul.

peace

Big Bad Man
08-22-2005, 03:23 PM
http://www.arjanwrites.com/arjanwrites/images/angiestone.jpg
I love her Soul.

peace
I love her. Period :yes:

Murdah Piff
08-22-2005, 03:35 PM
http://yoyo.pornwebring.net/buffie/images/DSC_3741.jpg

Murdah Piff
08-22-2005, 03:37 PM
http://www.tasena.com/preview/tjsa_01.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_02.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_06.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_08.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_09.jpg

Dolcezza
08-23-2005, 12:38 AM
I'm the hottest bitch on the planet.

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 12:42 AM
I have the hottest breath on the planet.


haha...it cant be that bad

TERRA
08-23-2005, 12:45 AM
why does everyone hate on homegirl ???

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 12:46 AM
why does everyone hate on homegirl ???
im not hating..just manipulating..

Sicka than aidZ
08-23-2005, 12:47 AM
http://www.tasena.com/preview/tjsa_01.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_02.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_06.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_08.jpg

http://www.tasena.com/preview/tjsa_09.jpghttp://img.photobucket.com/albums/v646/jameztwo/id_hit_it.jpg

TERRA
08-23-2005, 12:47 AM
well whatever you want to call it why does everyone do it??

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 12:49 AM
i dont know..i dont even know who dolcezza is..what r u doin up so late?

TERRA
08-23-2005, 12:52 AM
i don't even know i think some bitch is trying to set me up

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 12:54 AM
in real life or internet ?

TERRA
08-23-2005, 12:54 AM
in real life fool

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 12:55 AM
u messin with her man?

Big Risk
08-23-2005, 12:57 AM
F!|\|3 @$$ h03z !|\| d!5 pl@$3

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-23-2005, 12:58 AM
Whats the fuck ya'll doing???

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:00 AM
Whats the fuck (http://216.130.188.200/cgi-bin/ezlclk.fcgi?id=9512)ya'll doing???
yo benny..growing particularly fond of tequiza -

TERRA
08-23-2005, 01:00 AM
u messin with her man?
eeewwww no

we used to have beef but now all of a sudden she wants to be my friend

and she keeps asking me these wierd questions about these 2 girls i don't like

that she says she don't talk to anymore but i think thats a lie.

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:01 AM
yeah thats a lie..stay on your toes girl..look listen and observe..girls can be so sneaky.. trust me i know

TERRA
08-23-2005, 01:03 AM
yea i know well i'm going to bed peace

Big Risk
08-23-2005, 01:04 AM
i wish i could fall asleep... :(

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-23-2005, 01:04 AM
keep your ears open and your mouth shut in that situation terra


esco we need another adventure thread i had one in vegas but what happends in vegas stays in vegas

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:04 AM
street dreams.

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-23-2005, 01:06 AM
deep schemes

Big Risk
08-23-2005, 01:06 AM
skeet beams

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:07 AM
skeet beams are made of these, find a cute girl and cream on her cheeks=

Big Risk
08-23-2005, 01:08 AM
On they cheeks? betta yet on they feets

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-23-2005, 01:09 AM
some of them want to abuse you some of them want to be abused
some freaks want to screw you some freaks have knee pads to use

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:10 AM
lol...freak

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-23-2005, 01:10 AM
neither is this one

http://www.explicitskin.com/Members/WD36/images/Gia0023e.jpg
your local 2 cent crack whore complete with pubic hair

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:12 AM
some of them want to abuse you some of them want to be abused
some freaks want to screw you some freaks have knee pads to use
and either way they want the cream the cum or the green
however they take it they still want it in streams..

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-23-2005, 01:12 AM
I seen her with out make up in the jects the other day

PuNcH_iN_PuNcH_OuT
08-23-2005, 01:14 AM
It would take Huggey Bear himself to pimp that bitch

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:14 AM
haha..i met this bad brazilian dame today..cake for days..aye..

BRASSKNUCKLED PAI MEI
08-23-2005, 01:15 AM
and either way they want the cream the cum or the green
however they take it they still want it in streams..

they're hold your sack ... sucking hard... in a culdasac ... cheap fucken broads..
on their backs... screaming ahhh... slapping ass... mentally scarred....

Big Risk
08-23-2005, 01:16 AM
and either way they want the cream the cum or the green
however they take it they still want it in streams..
To understand stand sex you gotta understand what i means.
I fuck sluts, bust nuts rip butts... and have all sorts of porno scenes.

Big Risk
08-23-2005, 01:17 AM
they're hold your sack ... sucking hard... in a culdasac ... cheap fucken broads..
on their backs... screaming ahhh... slapping ass... mentally scarred....
leave you scarred, no hold bars.
Lettin my penis stretch far.
jizz hot like tar.
Hold on to ya sholders, let the dick drive in ya ass like cars

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:18 AM
they're hold your sack ... sucking hard... in a culdasac ... cheap fucken broads..
on their backs... screaming ahhh... slapping ass... mentally scarred....
impressed by the size of the wallet, they gasp soon as i pull it
and the next thing you know andrew hamilton size cock down they gullet

Big Risk
08-23-2005, 01:20 AM
impressed by the size of the wallet, they gasp soon as i pull it
and the next thing you know andrew hamilton size cock down they gullet
Jizz on bitches mullets, creatin a gash wit shaft.
jizz on a chick, young bitch takes a bath.
then i laugh

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:21 AM
laugh all the way to the bank i refuse to give them a cent
cuz they should be satisfied with all the energy ive spent sexin these chicks

Big Risk
08-23-2005, 01:22 AM
laugh all the way to the bank i refuse to give them a cent
cuz they should be satisfied with all the energy ive spent sexin these chicks fat dick, leavin bitches sick.
Fuck money cravin slut, muh fuckas get shit!

Escobar_Incorporated
08-23-2005, 01:24 AM
bankrupt bitches pleading their case
they only cream they'll ever get is me skeetin in their face