PDA

View Full Version : new Shyheim (ahem) freestyle video. discusses Rae beef


Art Vandelay
02-12-2008, 03:37 PM
http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/682787/Freestyle_101_Shyheim__Illy_Ale.html

TAURO
02-12-2008, 04:11 PM
Thanks for this.

It seems Shy is getting less aggressive towards the wu now that he's had time to dwell on shit. You can tell that he's probably spoken to members of the wu already and is now trying to turn his beef into "something good for hip hop".

Hollow Dartz
02-12-2008, 04:22 PM
lol good interview..

DUMBO
02-12-2008, 04:57 PM
if this is good for hip hop, then mutiny must be good for world exploration.

DUMBO
02-12-2008, 05:12 PM
after watching the video...it occurred to me...


that the sandwich girl in the cafeteria during last year of high school was disrespectful to me... i'm going go back and whip her ass.!!!!!!!!!!!!!









and piss on her old face. fuyck that broade

SL33
02-12-2008, 05:22 PM
^^^^^^^^ ha ha

mano
02-13-2008, 12:27 AM
i guess rza call worked, he still the abbot fat boy shouldnt forget it.

Sleep Sinatra
02-13-2008, 12:49 AM
if this is good for hip hop, then mutiny must be good for world exploration.

haha true that

laroche
02-13-2008, 07:17 AM
shy killed it damn......

Dwyck
02-13-2008, 07:38 AM
The Rhymes Were Nice... But I Think He's Milking This Rae Deal A Bit Much... The Diss Track Was Kinda Corny... True In A Way But Corny... And In My Opinion Was Made To Get Noticed More... To Each His Own I Guess...

SWAMP WATER
02-13-2008, 09:55 AM
Shy Iz Still Whack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!wac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NoSaidDate420
02-13-2008, 10:08 AM
people can say what they want, AKA THE RUGGED CHILD is one of the rawest albums from that period. i'd go so far as to say it should be considered one of the "original classics".

blaksteez
02-13-2008, 11:49 AM
Peace to shyheim.he chats sence !

RADIOACTIVE MAN
02-13-2008, 02:19 PM
i never was really into shyheims music...so i could careless

SHAoLiN LoRD
02-14-2008, 10:21 AM
Anyone rip the Diss track? I ahven't heard it yet

shaolin-killa
02-16-2008, 02:20 AM
Much respect to Shy (big fan here) but i aint down with him speakin out, word up hes fam but this shit should be left to the generals, Shy should be happy he's fed and leave it at that..