PDA

View Full Version : Have many of you met each other in real life?


Durag
02-20-2008, 05:11 AM
I think tek and ilz know each other outside of here, but has any of the rest of you met each other? i can imagine going to conneticut, walking down the street and seeing Skampoe across the raod...

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 05:15 AM
i met skale.

Edgar Erebus
02-20-2008, 06:24 AM
Nope, though I have two of them practically across the road.

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 06:30 AM
really, who?

you live in like... romania?

begongo
02-20-2008, 06:35 AM
romania sucks big time

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 06:39 AM
I live far away from the the other aussies on here (well the ones that post anyways) ever seen the size of australia ?

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 06:39 AM
yeah i guess it does...

so who lives across the street from you?

Edgar Erebus
02-20-2008, 06:43 AM
Wera and Miha. Well, not literally across the street, but in same town.

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 06:44 AM
me ? some domestic violence blue collared workers that cant sort out their problems sober. and a fuck head who cant control his dog.

Edgar Erebus
02-20-2008, 06:45 AM
I live far away from the the other aussies on here (well the ones that post anyways) ever seen the size of australia ? its bigger than us

Pssst... Actually it isn't, only countries bigger than US are Russia, Canada and China, but don't tell anyone.

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 06:48 AM
yeah i checked that shit (peep the edit) its fucking close tho not far off.

DJMethods
02-20-2008, 06:51 AM
Yeah, me and Pat Bateman go to the same uni, sit next to eachother in class holding hands. The usual.

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 06:55 AM
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/australia.jpg
to scale
http://i20.photobucket.com/albums/b222/fredymech/us.jpg

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 06:56 AM
Yeah, me and Pat Bateman go to the same uni, sit next to eachother in class holding hands. The usual.


you changed your name back hahahaha. wtf. :thumbdwn:

DJMethods
02-20-2008, 07:05 AM
you changed your name back hahahaha. wtf. :thumbdwn:

You told me you'd love me no matter what.

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 07:08 AM
yeah but you sold out and got to much love from these american cunts, what happened to the rebelion ? like star wars nigger - you turned to the dark side. i cant love a man that shoots electricity out his hands - how am i spose to cop a hand job now niggah!

DJMethods
02-20-2008, 07:12 AM
I'm Irish/Australian, all Americans love and want to be me anyway, the fact I'm a Nigga makes it worse. It's these devils negro, they be stealing our culture and internet. THE BLACK MAN INVENTED OXYGEN, STOP STEALING IT.

I don't shoot electricity from my favourite strip clubs hands.

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 07:13 AM
_To1ou884HA
race trader.

DJMethods
02-20-2008, 07:16 AM
http://www.aolcdn.com/red_galleries/michael-jackson-400a052307.jpg
Race trader

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 07:19 AM
hahahah, wonder what he is doing RIGHT now. drinking all the jesus juice he can and looking at the spinning roof, man i havent been that drunk in a while, need to buy a bottle of bourbon this weekend, BUT i have to buy and install a new starter motor into my auto-ma-vehical. FUCK I HATE CARS.

NIGHT MAYOR
02-20-2008, 07:22 AM
*watches his sig GIF.*

this thing rocks to the Canibus song 'Mic-nificent' - its like it was made from this song. time for bed fuck ya'll i hope i destroyed this thread and everyone is bored of it now. yeeeeeeAAAAAahhhh. yeah. peace.

DJMethods
02-20-2008, 07:24 AM
theres a high chance he's about to log onto WuCorp on morphien and subutex, all I'd do if I had that much money. Shit, its all I do minus the money.

I haven't had a drink in like a week, and only had like 3 beers then... pay going in the next 3 nights in a row and a big pay next week, I am getting shitfaced nightly. Hopefully I fall off the earth when i go to bed.

fuck cars, bus and train. brisbanes gotta be bigger then perth though

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 07:25 AM
Yeah, me and Pat Bateman go to the same uni, sit next to eachother in class holding hands. The usual.


im sure we would have seen each other some where.

im easily identifiable by my dapper atire and ruggedly individual style (or my Zegna loafers)

how can i recognise you?

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 07:28 AM
You Belong To Me.
Youth is about two things: Optimism, and Moisture.
Though not nearly as chic as any of the Lauder products, I find that the Kiehl's men's line currently fulfills the bulk of my grooming needs.
For cleansing purposes, though, nothing beats the various cleansers manufactured by Neutrogena.
My shower automatically turns on at a time preset on the control panel to the right of my bed. Also preset is the temperature and the various water jets designed to stimulate the areas of my body most susceptible to stress.
Three times a week I begin the day with a massage by Manfred, who leaves the club only to administer to the needs of an agoraphobic Rockefeller and myself. Everyone else must wait his or her turn for his world-renowned light- tissue Shiatsu.
Anthony from Oscar Blondi cuts my hair very slightly every twelve days. I never look as if I need, or have just had, a haircut.
I train according to a selection of videos prepared by the same orthopedically trained specialist who tones the bodies of the New York Giants, Oscar de la Hoya, and "La Cirque du Soleil." I can't stress enough how important it is to remain limber. I supplement these sessions with a bi-weekly visit from Billy, who, though he now runs "The Chelsea Piers," has kept me as a private client.
Khan, from "Jiva Mukhti" tutors me in Yoga four times a week. Unlike his many devotees who flock to his Lafayette Street studio, I prefer to perfect the "Lying Down Backward Dog" in the privacy of my own home.
And, I usually awake to the song "One Singular Sensation" from "A Chorus Line" as it is the most optimistic song ever written.
And, No, I am Not Gay, not that there's anything wrong with that.

DJMethods
02-20-2008, 07:30 AM
Probably have, hate that about Perth, everywhere I go I see someone i know.

I'll be the half naked Aboriginal fella wandering the streets of Balga bare foot. Or the Irish looking white guy in jeans and a shirt. Probably described half of Perth, but still.

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 07:34 AM
yeah, i live in the hills now, so ive become pretty gully.

http://www.city.newport-beach.ca.us/watershed/buck%20gully%20waterfall.jpg

im a white looking white guy in jeans and a shirt.

Blackula Spectacula
02-20-2008, 07:34 AM
awww que lindo @ the two aussie's ....

DJMethods
02-20-2008, 07:38 AM
yeah, i live in the hills now, so ive become pretty gully.

http://www.city.newport-beach.ca.us/watershed/buck%20gully%20waterfall.jpg

im a white looking white guy in jeans and a shirt.

You changed man, never give up the backpack.

awww que lindo @ the two aussie's ....

We're in America, speak English woman.

PS: there's 3 of us m'lady

Blackula Spectacula
02-20-2008, 07:41 AM
You changed man, never give up the backpack.



We're in America, speak English woman.

PS: there's 3 of us m'lady

I thought you were in australia .....



but in america they speak spanish too .. so I win :p

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 07:43 AM
Blackula id suggest i better moisturiser, any of the above i listed would be appropriate.

DJMethods
02-20-2008, 07:44 AM
I thought you were in australia .....



but in america they speak spanish too .. so I win :p

Well I am.. but the internet is in America. I saw a doco on it.

So competitive, que lindo to you.

Tyler Durden
02-20-2008, 09:02 AM
I thought I'd met someone from here before.
I saw 12 Black guys beating up a 14 year old white kid, I shouted "TGambino!!" but non of them looked up.

NY_Mami
02-20-2008, 09:04 AM
None........ but I would love to see what posters here would do to Bis Fan if they ever saw him in person........

TAURO
02-20-2008, 09:13 AM
I've met Spinx in person at a Gza concert, another corp member claimed to have seen me at the same concert but he didn't approach me. Han i've never met but he's not too far away.

Robert
02-20-2008, 09:15 AM
This thread comes but a fair bit. :S

Of course I know Pat Bateman, and he wishes he could afford Zegna's. Just stick to the discounted Wally's for now champ. k?

Dj Methods are you studying at UWA? What ya study?

DJMethods
02-20-2008, 09:15 AM
Does Spinx look like GZA? I imagine him like that

DJMethods
02-20-2008, 09:18 AM
This thread comes but a fair bit. :S

Of course I know Pat Bateman, and he wishes he could afford Zegna's. Just stick to the discounted Wally's for now champ. k?

Dj Methods are you studying at UWA? What ya study?

Nah bro, just messing with Pat. I work, but now that I know where he study's...

I thought I knew you but you said your real name was Robert so eh, and the dude I thought you were doesn't have a brother.

TAURO
02-20-2008, 09:19 AM
Does Spinx look like GZA? I imagine him like that

When it comes to you Aussies I imagine you either look like Chopper or The Crocodile Hunter.

DJMethods
02-20-2008, 09:22 AM
When it comes to you Aussies I imagine you either look like Chopper or The Crocodile Hunter.

HAHA! No Dr Karl?

Robert
02-20-2008, 09:25 AM
Nah bro, just messing with Pat. I work, but now that I know where he study's...

I thought I knew you but you said your real name was Robert so eh, and the dude I thought you were doesn't have a brother.

Hahahahaha!!!

That's fucking hysterical.:)

TAURO
02-20-2008, 09:26 AM
HAHA! No Dr Karl?

Dr Karl is far too slick to be the everyday aussie, that would be giving you guys too much credit, besides I doubt you could mack I fly milf like Susan.

TSA
02-20-2008, 09:27 AM
lol at all the bottom of the food chain posters being all over this thread

(with the exception of me blessing this hoe with some freedom, and tauro would be somewhere in the upper middle)

but no, i haven't met anyone, tho me and bigben is discuss tabloids over the phone while taking purposely timed bubble baths

DJMethods
02-20-2008, 09:31 AM
Dr Karl is far too slick to be the everyday aussie, that would be giving you guys too much credit, besides I doubt you could mack I fly milf like Susan.

Hahaha, Karl is a pimp, an icon even.

Just wait till your family visits Australia in their short shorts and wide brimmed hats.. I'm sending them straight to the desert.

TSA
02-20-2008, 09:35 AM
wait












































tauro would be in the regular middle and not the upper

Durag
02-20-2008, 09:37 AM
Hahaha, Karl is a pimp, an icon even.

Just wait till your family visits Australia in their short shorts and wide brimmed hats.. I'm sending them straight to the desert.

Do any people in Austrailia still wear them hats with the corks from wine bottles hanging from treads? or is that like saying every Irish person wears green, is small with red hair and look like leprecauns?

DJMethods
02-20-2008, 09:41 AM
Do any people in Austrailia still wear them hats with the corks from wine bottles hanging from treads? or is that like saying every Irish person wears green, is small with red hair and look like leprecauns?

In the outback probably bro.. The corks keep the flies away.

It's more of a souvenir now for foreigners now, old English tourists wear them around the city though haha.

TAURO
02-20-2008, 09:41 AM
wait

tauro would be in the regular middle and not the upper


E-rep means nothing to me, I role with thirsty niggas, tigers, gorrilas, faces like Godzilla. (quote Killah Priest)

TSA
02-20-2008, 09:44 AM
^bottom.


definetly bottom

Durag
02-20-2008, 09:50 AM
In the outback probably bro.. The corks keep the flies away.

It's more of a souvenir now for foreigners now, old English tourists wear them around the city though haha.

Ya always thought they looked kinda stupid. Crocodile Dundee wore them didnt they. On a different note, the amount of Irish people who go to Austrailia for a year. Everyone you talk to has either been there, is going, or have friends or family members that have been or are going.

DJMethods
02-20-2008, 09:54 AM
Ya always thought they looked kinda stupid. Crocodile Dundee wore them didnt they. On a different note, the amount of Irish people who go to Austrailia for a year. Everyone you talk to has either been there, is going, or have friends or family members that have been or are going.

Haha man I've got family all over Ireland, i'm planning on going there. Even when I watched "Bloody Sunday" it looked beautiful, I've seen pictures from all over Ireland.

Whats Belfast like these days?

Longbongcilvaringz
02-20-2008, 09:54 AM
lol at all the bottom of the food chain posters being all over this thread

(with the exception of me blessing this hoe with some freedom, and tauro would be somewhere in the upper middle)





apoligise for the confusion.

youve been posting regularly for about 1 year now and obviously youve missed some "net reputation success" fundamentals.

which isnt your fault, you havent had the sage words of wu corp legend ED/GAWD or Skale/Shrap.

but here are some rules:

- taking the internet seriously means you lose (wise words of GAWD, although ironically this was his downfall, in a battle of wills between himself and big ben). so you lost.

- expressing your true feelings and being tolerant of gays means you lose (you lost again).

- join date + posts + rep power + status (your lower middle at best)

- plagerism is what built the internet, but in a close community such a wu corp stealing from guys like Heat is too conspicuous and makes you lose.

- being white means you lose (get rid of the white guy or you lose)

- being from outside the tri state area means you lose.

- gimmicks dont last (i lost)

Durag
02-20-2008, 10:00 AM
Haha man I've got family all over Ireland, i'm planning on going there. Even when I watched "Bloody Sunday" it looked beautiful, I've seen pictures from all over Ireland.

Whats Belfast like these days?

Havent been to Belfast in years. Its a nice city though, and most of the parlimiltary IRA, UDA bullshit is over now so its a lot safer to go to.

Id like to go to Austrailia myself, a few of my friends are going over in a year or two, so i might join them.

RADIOACTIVE MAN
02-20-2008, 10:06 AM
ive met alot of the girls here and some other dudes,but Qop abd blackula are a must meet for me and its gonna happen haha

and i grew up with supreme killah prophet

DJMethods
02-20-2008, 10:08 AM
Havent been to Belfast in years. Its a nice city though, and most of the parlimiltary IRA, UDA bullshit is over now so its a lot safer to go to.

Id like to go to Austrailia myself, a few of my friends are going over in a year or two, so i might join them.

Good to hear. My Dad is hard as fuck and he moved outta Belfast to Newcastle when he was like 9. My gran is nearly 80 and would belt me.. Glad to hear other family members might be softer.

Well worth coming to Australia. I'm not a massive fan of Perth but it's a good place, Melbourne is amazing, and girls will cream themselves over the accent haha.

Ig I'm (sadly) still on when you leave, hit us up if you come to Perth, be happy to show you around and introduce to easy roots.

TAURO
02-20-2008, 10:14 AM
never met him, but VAD3R is in my area somewhere.....

For some reason I kept thinking you and Vader were the same person and that you just changed your name.

Durag
02-20-2008, 10:15 AM
Good to hear. My Dad is hard as fuck and he moved outta Belfast to Newcastle when he was like 9. My gran is nearly 80 and would belt me.. Glad to hear other family members might be softer.

Well worth coming to Australia. I'm not a massive fan of Perth but it's a good place, Melbourne is amazing, and girls will cream themselves over the accent haha.

Ig I'm (sadly) still on when you leave, hit us up if you come to Perth, be happy to show you around and introduce to easy roots.

Ya Melbourne seems to be a pretty popular choice, and ive heard of people going to Perth to. A friend of a friend is just back from Austrailia so imma ask him how he got on the next time i see him. Ya cheers man, will do.

Im from Sligo, theres not much happening here, except its a good enough place to go on a night out. People do travel from Dublin and the north to go out, but apart from that theres not much. That kinda goes for the majority of the west/north-west of Ireland

LORD NOSE
02-20-2008, 10:29 AM
only in fake life

TSA
02-20-2008, 10:34 AM
TSA takes his e-rep too seriously.......
absolute bottom, buckshot/bizfan status

even skampoe would shit on you

DJMethods
02-20-2008, 10:39 AM
absolute bottom, buckshot/bizfan status

even skampoe would shit on you

just proved his point

TSA
02-20-2008, 10:42 AM
^upper bottom

DJMethods
02-20-2008, 10:46 AM
^upper bottom

You lost all respect when you cried to Ben about not being in the "clique"

You're a funny cunt, just chill

TSA
02-20-2008, 10:50 AM
^upper bottom

TSA
02-20-2008, 10:51 AM
idk if this is lower class wucorp mon'in but ya'll are allover, i gotta go to the bank and do other prestigious shit


be back with the e-status is upgraded to a comfortable level

Prolifical ENG
02-20-2008, 11:34 AM
One time last year at school some lab technician seen me browsing and was like "is that wu-tang corp.com?" then im like "yeah"...then he said "thats a good site"....never asked if he posted on it though.

thats the closest i was to meeting someone....never one of the majors.

Sky Blue Danny Kid
02-20-2008, 05:45 PM
I'm Irish/Australian, all Americans love and want to be me anyway, the fact I'm a Nigga makes it worse. It's these devils negro, they be stealing our culture and internet. THE BLACK MAN INVENTED OXYGEN, STOP STEALING IT.

I don't shoot electricity from my favourite strip clubs hands.

I'm not trying to be offensive, but I don't think you know a whole lot about americans if you think think that's the American dream. Most kids don't grow up wanting to be Irish-Australian black guys.

STYLE
02-20-2008, 06:00 PM
i'm gonna make a vid of me an pep cruisin atl once the weather breaks.

Queen Of Poetry
02-20-2008, 07:00 PM
I haven't met anyone...............that maked me sad.............no one wants to hang with me..................


I have spoken with Shrap and 36 on the phone...............

ZigZag
02-20-2008, 07:33 PM
I SPOKE TO QUEEN ONCE BUT I TOLD HER I HAVE A 3RD LEG N SHE RAN AWAY:nerdy:

Queen Of Poetry
02-20-2008, 07:36 PM
LOL.........oh I forgot I spoke to u...............u was suppose to call me back and didn't...............typical man...............

ZigZag
02-20-2008, 07:43 PM
I CALLED U BACK BUT I THINK UR PHONE GOT CUT OFF...TYPICAL BLACK WOMAN.

Queen Of Poetry
02-20-2008, 07:45 PM
LOL.............it did..........I got a new number.............

NIGHT MAYOR
02-21-2008, 01:28 AM
I'm not trying to be offensive, but I don't think you know a whole lot about americans if you think think that's the American dream. Most kids don't grow up wanting to be Irish-Australian black guys.


HAHAHAHAHA ^ "no offence" rofl.

and another ROFL at QOP and ZIG's convo.

NIGHT MAYOR
02-21-2008, 01:29 AM
newbies are worth the stupid questions they ask

BTW Irondan1 you got any silly wu-tang questions you need answered ?!?

DJMethods
02-21-2008, 01:47 AM
That is fucking funny

SickSide
02-21-2008, 03:58 PM
Big Lu met Tek didnt he?? to buy some weed

11th Chamber
02-21-2008, 04:08 PM
I think there's only like 3 posters who are even near me, that live in Detroit.

TAURO
02-21-2008, 04:32 PM
^^LOL at that Skampoe sig

Big Risk
02-21-2008, 04:47 PM
IVe met Ak Spray. this was this girl that was on here a while back named protectyaneck, we still talk on the phone occasionally.........

Big Risk
02-21-2008, 04:48 PM
AND YO NO JOKE, I PERFORM IN PUEBLO, CO APRIL 11th AND INTELLEKT IS COMING LMFAO!!!

un fuckin believable

DJMethods
03-06-2008, 03:13 AM
Discuss

Longbongcilvaringz
03-06-2008, 03:15 AM
uh, yes, a guy from a sneaker site, who happens to work at a sneaker store, that i happen to go to every now and then.

DJMethods
03-06-2008, 03:16 AM
He has a fro and wears dress sized shirts.

STYLE
03-06-2008, 03:17 AM
i thought thats what myspace was for..... to find meet and have sex with women . am i wrong?

Robert
03-06-2008, 03:59 AM
Right, except for the part about meeting women :)

Tyler Durden
03-06-2008, 04:27 AM
*Play romantic music*
I knew a girl from school who was a couple of years younger than me.
Some years later in college I set up a faceparty account for shits an giggles, (faceparty was the cheap UK version of myspace, its shit).
I bearly used it but I got a message off her one day and we arranged to meet up.
Now we've just bought a new house and are getting married in Cuba on 7th July this year.

*Romantic music fades*

Longbongcilvaringz
03-06-2008, 04:31 AM
wow, an internet success story

few and fair between.

NIGHT MAYOR
03-06-2008, 05:37 AM
when i used to rock on the IRC channels on my mums pc when i was in highschool, 97/98, i met up with a chick from sydney who vacationed on the gold coast (where i live) we met up, just as friends and shit, hung out, smoked up, then we jumped into the spa in the hotel she was staying in, and she took advantage of me.

hahaha tis funny when i think about it. never fucked but did everything else. then i got off the net for about 5 years, lost contact, thats that.

STYLE
03-06-2008, 07:35 AM
Right, except for the part about meeting women :)

speak for yourself, cactus jack.
(dry dick)

TSA
03-06-2008, 07:40 AM
whores on myspace :).....but i've figured out it better to meet them in real life first and THEN add them

NIGHT MAYOR
03-06-2008, 07:51 AM
hahaha^

SKAMPOE
03-06-2008, 09:27 AM
I'VE MET SOME HERE ON WU CORP!
IT WAS AT THE ZOO WHERE I MET HIM!





http://www.gorillahub.com/dreamstime_gorilla%205.jpg

begongo
03-06-2008, 10:22 AM
I met numerous people for numerous purposes

V4D3R
03-06-2008, 01:12 PM
Met my current woman (future wifey real talk) on the internet, but she was from my hometown. I just recently moved back there - met her and it's been on since. We talked online for awhile after few emails on facebook then on the phone and now the shit is heavenly and on some soulmate type shit. She was on this other girl I knows list and we been attached at the pelvis ever since. Dont knock it until you try it. Dont try it if you some fugly mofo going after a dyme piece either lol.

Blackula Spectacula
03-06-2008, 01:15 PM
I just found out someone who posts here lives in the same college/Uni town that I live in ... :(

Olive Oil Goombah
03-06-2008, 02:16 PM
I just found out someone who posts here lives in the same college/Uni town that I live in ... :(

Lucky him

Guarded By Martyrs
03-06-2008, 02:23 PM
No...but I would like to meet certain heads on here...

MsRzaRecTaH
03-10-2008, 03:07 PM
I met a few heads from this site.. years ago at Rock the Bells...
other than that... people recognize me from someones myspace page and then request me later.. whatever.

shaolinsword
03-10-2008, 03:19 PM
I done it once and got together with her for just under a year

Greek Gheynician Anal Tradition
03-10-2008, 03:20 PM
I met numerous people for numerous purposes

Me too..:b

RADIOACTIVE MAN
03-10-2008, 10:21 PM
someone from this forum actually spotted me at the bookstore and the result of that was me getting laid that day,he still hasnt showed up yet but that was trully a good look on his part

RADIOACTIVE MAN
03-10-2008, 10:29 PM
oh yea,Mr chopsticks and diatribe spotted me with dj mathematics at his listening party in LA but we didnt talk much

VZA
08-20-2008, 08:03 PM
I've never met anybody from here before, but there's a few it would be interesting to meet.

Any of you ever meet others from here?

SaqurakiHanamichi
08-20-2008, 08:14 PM
i picked u up from school once and fuked u

VZA
08-20-2008, 08:19 PM
Check this out:





Nobody on wucorp likes you.

SaqurakiHanamichi
08-20-2008, 08:19 PM
thats why ur on the red ahhahaha

VZA
08-20-2008, 08:21 PM
You're not doing too well yourself. Anyway I got like 4 neg rep when they did that gay sacrifice thing, so that doesn't quite count. And technician gave me two, and everybody knows he's not a real person. So really I should be higher up than you.

HANZO
08-20-2008, 08:27 PM
Well Techs the only one who would rep Saq, because they got this gay bond going on.

and nah i aint met anyone. i dnt think i can communicate properly with ppl without using a keyboard. would jus seem soooo awkward in this day and age.

Hollow Dartz
08-20-2008, 08:28 PM
Nahki the Solorian lives down the block from me, We exchanged some Wu-Material...

VZA
08-20-2008, 08:28 PM
Wasn't there supposed to be a meet once? In amsterdam or something.

TAURO
08-20-2008, 08:32 PM
I've met Luckythewonderdog in person, we ran into each other at a Gza concert.

Prolifical ENG
08-20-2008, 08:33 PM
I seen LHX once but I didnt know it was him at the time. I thought I seen WTC open on his laptop. So technically I didnt really meet him.

We were coincidentally studying in the same vicinity.

KLIION JENSEN
08-20-2008, 08:54 PM
Wasn't there supposed to be a meet once? In amsterdam or something.


should do, everybody hook up in amsterdam next summer, even the broads

Vikthor
08-20-2008, 09:56 PM
hahahaha a wu-corp meet? thats the gayest thing ive ever heard of....
its bad enough were all internet geeks here but meeting is definitely a step in the wrong direction.

there would be so many fist fights n knife fights=deaths and repressed faggot rapings this place would be crickets and tumbleweeds the days after

a GOOD idea would be for the corp to get together on some 'project mahem' shit.... or do one of them alleged 'zombie walks' ive been hearing so much about. unfortunately i heard a cop shot a zombie walker in the head so his buddies had to take his carcass and bury it.... or was that fight club?

NAKHI the SOLORIAN
08-20-2008, 10:52 PM
Nahki the Solorian lives down the block from me, We exchanged some Wu-Material...


yep..........

INF
08-20-2008, 11:00 PM
Memoryman. Dude lives an hour away and got one of the illest Vinyl collection that I have seen.

Hopefully ya'll will hear a record from us sometime. He be doin it real big an shit. I'm kinda smalltime compared to him. not kinda. I am small time. We got work though coming out cuz thats why we linked up.

12weLvE
08-20-2008, 11:06 PM
Ironfingaz7... Thats my homie.

I would like to meet some other cats here though... Maybe next summer I will head down to Conn. and have a cookout and chill with Skamp, Fathertime and Jigsaw... ofcourse there better be women around lol... and some good beer.

Kozy Art
08-21-2008, 07:15 AM
Lol
In Aus ur lucky to find any one who knows who the Wu Tang Clan (Here everyone assumes there all asian; ANNOYING) Let alone like them.

I dont think the Wu has every done anything in Aus not even a interview

DJMethods
08-21-2008, 07:46 AM
Wu has toured Australia man. Well, Wu members.

You in east coast or west coast?

Never met anyone, but if I see Pat or Robert out they will be date raped. Word is bond.

KERZO
08-21-2008, 07:57 AM
I seen the pics of style meeting msrza and ones with ben and msrza..she seems to get about a bit, ya sniffs?

Durag
08-21-2008, 08:42 AM
I already done this thread a good while ago

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=51259

RADIOACTIVE MAN
08-21-2008, 10:53 AM
alotta chicks from back in tha day,also ran into chopsticks in lA after smokin it up with dj mathematics

STYLE
08-21-2008, 02:41 PM
yeah just msrza.
i plan to meet all the atliens. pep zero surrep. surep said he'd come with me to the NWO monument near augusta GA. the shit is a 20ft marble monument with the NWO tenets written in 8 lang and 4 acient scripts. even says shit about the world pop dropping to 500M.

my pops works/lives in boston during the week so i'll prolly meet h.notik sometime in the future.

next time i hit the tristate i'll send a message out to meet with the ny/nj/ct cats. we can all go kidnap heat.

Queen Of Poetry
08-21-2008, 02:43 PM
alotta chicks from back in tha day,also ran into chopsticks in lA after smokin it up with dj mathematics


Why we ain't never met yet?

Kozy Art
08-22-2008, 02:20 AM
Wu has toured Australia man. Well, Wu members.

You in east coast or west coast?



West Coast (Freo Dockers Rep)
Maybe its just cause Perth is the most isolated capital city in the world

DJMethods
08-22-2008, 09:09 AM
West Coast (Freo Dockers Rep)
Maybe its just cause Perth is the most isolated capital city in the world

Haha, me, Robert and Pat Bateman are all Perfians.

Method Man came here a few years back, was underage though so couldn't go.

This gang bang is getting better by the second.

Surreptitious
08-22-2008, 11:34 AM
the ATLiens will link up at some point

Robert
08-22-2008, 11:56 AM
Never met anyone, but if I see Pat or Robert out they will be date raped. Word is bond.

It's a fucking date!

Perth is so small that it's inevitable we'll see each other, whether we know it or not.

IrOnMaN
08-25-2008, 12:39 PM
Nope. I would like to, though.

TSA
08-25-2008, 12:44 PM
goyls form myspace, twice

TSA
08-25-2008, 12:47 PM
oh shit i already replyed to this

11th Chamber
08-25-2008, 12:51 PM
underage myspace sluts, yes.

IrOnMaN
08-25-2008, 01:50 PM
In 2006, I was talking to this chick over the net. We plan to met but it never happened. Now, she has a kid and living with a man that just lays around the house, not doing a damn thing. Sad thing is she very intelligent and pretty. She has an AA in Social Work. But I have to understand that women will be women.

VZA
08-25-2008, 01:57 PM
Met a girl from myspace at a festival once, we were both going so I figured I would meet her. Was dissapointing, to say the least.

TSA
08-25-2008, 02:20 PM
myspace adds 2 points to a girls fineness, dont be decieved as i have been

VZA
08-25-2008, 04:15 PM
She wasn't dissapointing looks-wise, she was just fucking irritating. I had spoken to her on the phone and she wasn't so annoying, but when I met her... I don't know, I just wanted to get the fuck away from her, but had to be polite etc.

-The A to the Z-
08-25-2008, 04:20 PM
I already done this thread a good while ago

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=51259

...?
























Some Matrix shit going on here.