PDA

View Full Version : Lets start some hate.


DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 01:02 PM
First of all -> http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=51784 -> fuck this thread, wtf gay shit is that, the Corp. is in war and this guy comes with daisies and shit like that, SM & Shaolin just stopped fighting, but the riot is on, Big Ben is pissed and that shit ain't good like a locked room with Jasper and dwarfs that look like little children.

What we need to do know is hate hate hate hate, mostly this Cam'ron homo guys....

Grap yo' army suits 'n' yo' phat black boots
Military gear 'n' go out like troops




http://www.buzzworks.nl/files/products/M_I_love_hate.jpg
even fuck this shit, hate the fucking hate, that's how you gonna stay authentic.....









http://nymag.com/daily/intel/17_fallon_lg.jpg

fuck Jimmy Fallon!!!!


http://www.dosomething.org/files/Images/jimmy_fallon_patriot.jpg

that t-shirt reminds me of HarlemDiplomats avatar, so it's even more hate now.....


RRAAAAAAAAAAAAAAAAWWWRRRRRRR





**Skamp, where are you, the self-proclamed most hated...



-----yall now this shit, this is one of our best known gatherings-----
http://www.youtube.com/watch?v=cufPFZCg2Vc





now let the real hate begin....

and oh yeah, fuck Buckshots couch, bitch, literally!!!!

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 01:03 PM
You know what. Imma even hate on this thread. One star thread, mfkaaa.....

Greek Gheynician Anal Tradition
02-29-2008, 01:05 PM
Pure HATE..

LOL

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 01:12 PM
get your hate on, hate is great and I hate it

Greek Gheynician Anal Tradition
02-29-2008, 01:19 PM
I hate 50

http://z.about.com/d/tvcomedies/1/0/g/0/-/-/50cent.jpg































Bart is better. .

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 01:25 PM
fuck Bart, what the fuck name is that, is close to Barf, if I was that lil'punk i'd rename myself and hate my fucking parents, take some gasoline and burn them on some sunday bbq...yo fuck this, what the fuck am I typing, I hate myself, and I hate you for reading this shit, you Islord fans you

Greek Gheynician Anal Tradition
02-29-2008, 01:34 PM
i hate heat..

props to ben for his ban and humiliation..

:)

TSA
02-29-2008, 01:39 PM
^Shut up faggot your not even american.


im neutral when it comes to the whole be3f, but if heat doesn't respond he'll lose my e-v0te

Greek Gheynician Anal Tradition
02-29-2008, 01:42 PM
^^ Are you heat's boyfriend?i am sorry bout ya boy hahaha..

I am from Greece bitch..You cant imagine what happening here..All the americans are comin to our islands for vacations..Shut ur mouth..

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 01:45 PM
http://www.sterlingtimes.co.uk/fuzzy_wuzzy.jpg

Heat's logo^^^^^^


altho I hate to admit it, I agree with you, you greek bastard, I'm gonna take a trip to Heat and use my squadron of flying babies [yeah, I have a catapult]....

http://www.ajc.org/atf/cf/%7B42D75369-D582-4380-8395-D25925B85EAF%7D/BORNHATING.JPG

but first, Technician, I hate your pussyass gayness..

http://shrani.si/f/2x/az/Zkuz2fi/fuzzynutz.jpg

Greek Gheynician Anal Tradition
02-29-2008, 01:51 PM
Wera..

You the fuckin 18 years old faggot fan of WU..

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 01:57 PM
that more like it, now take your philosophies mockeries in go lick some Greece stones, puta!

King Tron 1
02-29-2008, 02:10 PM
Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate!Hate! Hate!

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 02:13 PM
Hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate! hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!hate!

I hate the way you hate. Makes my dog go and sing Lil'Wayne tunes.

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 02:20 PM
This one is for Blackula, Imma let the motherfuckin' picture tell all....

http://shrani.si/f/n/f5/1oB6OShr/fattyfail.jpg

WARPATH
02-29-2008, 02:46 PM
Is the first annual Haters Ball? Haters hall of fame?

This is sad.

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 02:48 PM
Sad?


http://www.allmoviewalls.com/pics/300_06_1024.jpg



THIS IS HATE!!!!!

WARPATH
02-29-2008, 03:07 PM
http://i78.photobucket.com/albums/j113/Charging_Soldier/haterade-logo.jpg


http://i78.photobucket.com/albums/j113/Charging_Soldier/haterade.gif

http://i78.photobucket.com/albums/j113/Charging_Soldier/haterade_3d.gif


http://www.sixfoot6.com/navy/daily/problem.jpg

King Tron 1
02-29-2008, 03:13 PM
I hate the way you hate. Makes my dog go and sing Lil'Wayne tunes.

Says Someone That Has "White Bitch" For A User Name. Pinchi Wera Asquerosa!

DR. NICK RIVIERA
02-29-2008, 03:15 PM
Wera has a bigger meaning than your life. Even with your hate-life, your sex-life and your e-life combined.

Edgar Erebus
02-29-2008, 05:17 PM
^^ What the fuck you wanna say with that? What the fuck you wanna get, some fake hate for that statement? WELL HERE's SOME REAL FOR YA!

Get the fuck outta here you hamster-penis Slovenian loser!! My folks eat you and your whole lil' fucking country for breakfast, Joško Joras on. Y'all don't know even to fuck, that's why your girls run down to MY PLACE and fuck with MY DOGS.



I hate Slovenia!
I hate Ljubljana!
I hate your Iron Flag tribe.
I hate Faculty of Arts (that's real tho).

AAAAAAAAARGH!!!!!


And I even must live there!

Sicka than aidZ
02-29-2008, 05:48 PM
holy fuck

Dick Cheney
02-29-2008, 08:04 PM
http://gallery.brawl-hall.com/data/media575322/7/boxingsuperowned0vq.gif
You wouldn't be ready for my hate, especially if you're not somewhere in America
________
Depakote lawsuit settlements (http://www.classactionsettlements.org/lawsuit/depakote/)

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 03:08 AM
Hateful enuff....but even more.....now spread a little hate around the Gen Chat.....just fro the fucking aftermath of Big Ben killing Heat.....

SKAMPOE
03-01-2008, 03:11 AM
http://neatorama.cachefly.net/images/2006-12/love-hate-baby.jpg

Death the Kid
03-01-2008, 06:25 AM
I hate that im hating in this hate thread

Greek Gheynician Anal Tradition
03-01-2008, 06:43 AM
Gay thread..

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 11:36 AM
Gay thread..

The school system in Greece must be fucked up really if the only thing you can type in every thread is this....you prolly even copy/paste it.... keep your e-xistence concieled and away from me, becuz I can't stand lil'bitch, it's a shame persians didn't fuck yo asses up, they were the only that were more dumb than you punks, cuz every other fuckin nation that came to your country after that almost slaved u punk-ass-bitchez


and fuck yo computer

Sicka than aidZ
03-01-2008, 12:19 PM
The school system in Greece must be fucked up really if the only thing you can type in every thread is this....you prolly even copy/paste it.... keep your e-xistence concieled and away from me, becuz I can't stand lil'bitch, it's a shame persians didn't fuck yo asses up, they were the only that were more dumb than you punks, cuz every other fuckin nation that came to your country after that almost slaved u punk-ass-bitchez


and fuck yo computer

now its a hate thread

Greek Gheynician Anal Tradition
03-01-2008, 12:33 PM
The school system in Greece must be fucked up really if the only thing you can type in every thread is this....you prolly even copy/paste it.... keep your e-xistence concieled and away from me, becuz I can't stand lil'bitch, it's a shame persians didn't fuck yo asses up, they were the only that were more dumb than you punks, cuz every other fuckin nation that came to your country after that almost slaved u punk-ass-bitchez


and fuck yo computer

I am fuckin your sister..She is my bitch:fucku:

This is what I am learnin in my Greek school..:learning:

STYLE
03-01-2008, 12:45 PM
fuck this movement i hate hoes so hoes hate me and i hate that shit!

plus i'm in the final stages of H.I.V. Hater Infection Virus and i am contagious than a mutherfukker.

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 03:40 PM
I am fuckin your sister..She is my bitch:fucku:

This is what I am learnin in my Greek school..:learning:

I hate my sister, I always knew she only dealt with losers from stupid countries... man, I hate Dave Chappelle, he's too funny!!!!

begongo
03-01-2008, 04:47 PM
white people are devils

swizz-chef
03-01-2008, 04:51 PM
i knew it, fukk xD

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 04:57 PM
i knew it, fukk xD

shut up, u peaceful piece full of shit, the Swiss make me puke, step away from the computer and make me some chocolate and army knives, Hans.... watch your stupid watches, you know what time it is???? HATE TIME, you puddle of poo.

allah truth
03-01-2008, 05:42 PM
i don't care enough to hate. hatin is for bitches

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 05:48 PM
no, talking like that is for bitchez

hating is for real man, that look like John Rambo and shoot people with arrows [at least the annoying ones]

Edgar Erebus
03-01-2008, 06:30 PM
shut up, u peaceful piece full of shit, the Swiss make me puke, step away from the computer and make me some chocolate and army knives, Hans.... watch your stupid watches, you know what time it is???? HATE TIME, you puddle of poo.

I hate the fact that I love this post.

Edgar Erebus
03-01-2008, 06:34 PM
Yo, a message to all y'all reading this piece of crap thread.

FUCK GENERAL CHAT!
FUCK THA SHAOLIN ASSASSIN, THE WORST POSTER EVA (eD included)!
FUCK SELF-RIGHTEOUS RACIST MOTHERFUCKERS WITHOUT BALLS TO PRACTICE WHAT THEY PREACH!
FUCK AMERICAN AND WEST EUROPEN FAGGOTS IN THERE!
FUCK TEXTCEES!
FUCK WACK WU-IMITATING PRODUCERS!
FUCK WU HATERS!
FUCK WU STANS!
FUCK "REAL HIP HOP HEADS" HATING EVERYTHING OUTSIDE THE BOX!
ah yeah, in connection with that, FUCK BUCKSHOTSTHEONE!
which reminds me to FUCK CHARLESJONES!
FUCK THIS WHOLE FORUM!


YOU WON'T SEE ME FOR SOME TIME, I ASSURE.



Do I have any last words?








Yeah. Yeah I have some last words.






FUCK ALL Y'ALL!

Guarded By Martyrs
03-01-2008, 06:48 PM
white people are devils

So do you hate that ?

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 08:58 PM
http://arizona.indymedia.org/uploads/2004/05/hateful_traitor_rachel_corrie.gifqk6p2s.gif

now this is the type of hate I almost don't hate....looks at all the fucking people, no wonder everybody say the world is ugly, just look at these people....

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 09:02 PM
Emo's needs to die.

The type of hate I agree on, even tho u have a long ass name, trying to be a smartass...

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 09:03 PM
That ugly motherfucker nonsense talking U-God just sended myself a E-mail with this pic.








http://shrani.si/f/3m/KL/3x7IVhQX/nova-bitna-slika.png

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 09:08 PM
Go play warcraft little boy.

That ain't warcraft, that's your ugly mug.

Billy Danzenie
03-01-2008, 09:17 PM
Eat cock muffins all you white bastards

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 09:18 PM
I'm a good looking motherfucker.



for an orc, maybe

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 09:22 PM
if u would ever read some Tolkien or something of that great caliber, u would know, but first u gotta learn to read fluently and better overall, man, that's the main problem u post every half of an hour...

DR. NICK RIVIERA
03-01-2008, 09:28 PM
Go play warcraft little boy.

Right. He knows it's a Warcraft pic in my avatar but doesn't know it's an orc-or doesn't play little childrens games.. It's your ugly mug!!! U don't have any mirrors at your house or did they all broke already?

swizz-chef
03-02-2008, 05:04 AM
shut up, u peaceful piece full of shit, the Swiss make me puke, step away from the computer and make me some chocolate and army knives, Hans.... watch your stupid watches, you know what time it is???? HATE TIME, you puddle of poo.

homie u mad xD i hate your madness!!!!!!!!!!!!

King Tron 1
03-03-2008, 11:05 AM
This Is A Cheap Version Of My Thread On Bring The Ruckus, You Stole My Idea Now I'm Gonna Steal Somthing Of Yours, Bitch.

King Tron 1
03-03-2008, 12:42 PM
Man Fuck Your Avatar, Shit Was A Waste Of Time, You Can Have It Back.

DR. NICK RIVIERA
03-03-2008, 03:40 PM
I haven't stole your idea, man, look again at my first post why I started this shit.

King Tron 1
03-03-2008, 03:46 PM
^^^ Whatever, Same Idea Just Aimed At Different People. Yo Fuck That Thread Too

DR. NICK RIVIERA
03-03-2008, 04:11 PM
Fuck this thread, it was your original idea, no wonder it sucks so bad.

STYLE
03-03-2008, 04:51 PM
look at these wucorp vagrants fighting over moldy bread crust and dorito crumbs. fuck this weak ass thread. i don't know who's dumber the nigga that thought of it, or the nigga that stole it.

King Tron 1
03-04-2008, 08:56 AM
of course the one who stole the dumb idea trying ta make it better.

DR. NICK RIVIERA
03-04-2008, 10:33 AM
It's your thread, I don't care. It sux.