PDA

View Full Version : homosexuality


SniperShot
03-12-2008, 04:45 PM
ok... so i'm gay... i understand the hate... my myspace page is http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=187689990

you gais can hate if you want but i dunt care... i want to come out now because i think i'm the greatest rapper ever

Longbongcilvaringz
03-13-2008, 05:50 AM
wow, this is a powerful thread.

welcome to the forum man, i know you joined a while ago, but with this revelation im sure your inception will be eased.

you'll fit right in, homosexuality is the #2 most talked about topic on this forum, second only to racism according to my stats.

start a thread entitled "why are all eurasian black men homosexual" and youll be a GOD.

peace dwag.

LuckyTheWonderDog
03-13-2008, 06:25 AM
I'd imagine you'll get hated on the forum but PM'd on the sly. A lot fo repression going on in here.

Tyler Durden
03-13-2008, 06:33 AM
1:Racism
2:Hate
3:E-Beef
4:Homosexuality
5:Gen Chat


17: Wu-Tang Clan (Remember them)








35:Important things

begongo
03-13-2008, 11:01 AM
you'll be approached for dates on PM

VZA
03-13-2008, 11:56 AM
who gives a shit. I don't hate gays at all, I just find the thought of guys fucking guys funny.

Longbongcilvaringz
03-13-2008, 12:33 PM
hahaha.

i dunno,

but thats funny for some reason or another.

TAURO
03-13-2008, 03:32 PM
Did this dude just admit to being queer?....did I read that right?

begongo
03-13-2008, 03:34 PM
nah I think it's just a marketing scheme

THE W
03-13-2008, 08:16 PM
anyone get a trojan from clicking on that link?

GENERAL WISE
03-13-2008, 10:12 PM
Your music still sucks. Being gay doesn't make you Elton John, George Michael or Freddy Mercury.

LORD NOSE
03-13-2008, 10:16 PM
ok... so i'm gay...

the fuck you telling us for

LuckyTheWonderDog
03-14-2008, 02:46 AM
^^

Step 1 - Tell the Corp
Step 2 - Tell parents
Step 3 - Tell wife and kids

Longbongcilvaringz
03-14-2008, 03:03 AM
Your music still sucks. Being gay doesn't make you Elton John, George Michael or Freddy Mercury.

haha

SickT
03-14-2008, 07:43 AM
1:Racism
2:Hate
3:E-Beef
4:Homosexuality
5:Gen Chat


17: Wu-Tang Clan (Remember them)








35:Important things

Ahahahahaaa

LORD NOSE
03-14-2008, 12:58 PM
im sorry snipershot i was just tryin to be cool. i didnt know so many people on this forum dont mind that people like me like it in the ass. i too am gayer than a handbag full of rainbows. if i peep yo myspace will u add me as one of your friends? I cant wait to hear yo raps, if u want u can write one up about me. In fact if u do write one about me please start a thread about it. Im so glad u popped up on wucorp and saved me. ive been livin a lie on this forum for years and you've helped me break the chains. Thanks snipershot. someday maybe u can snipershoot me in the face with your 2 inch rifle. ayo wucorp gays pm ya boy Sunny so we can get nasty. Hahaaaa!