PDA

View Full Version : Homer J Simpson's Real Face


Jammin
03-28-2008, 01:44 PM
http://img72.imageshack.us/img72/8684/realhomerqh7.jpg

Longbongcilvaringz
03-28-2008, 01:48 PM
ah, thats fucking scary.

King Tron 1
03-28-2008, 01:49 PM
No "M's" for side hair? Haha still has the overbite.

swizz-chef
03-28-2008, 01:52 PM
omfg

....

begongo
03-28-2008, 01:54 PM
I don't like it ... and it's also loaded with negative energy

Jammin
03-28-2008, 01:59 PM
http://www.emob.fr/dotclear/images/2008_mars/mario_portrait_photoshop.jpg

Greek Gheynician Anal Tradition
03-28-2008, 02:01 PM
^^ Hahahahaha

Look at his nose..

King Tron 1
03-28-2008, 02:11 PM
Hahaha! what else is there?

Blackula Spectacula
03-28-2008, 02:13 PM
:( thats not right












I'm scared ... I wanna cry :(

King Tron 1
03-28-2008, 02:15 PM
:( thats not right

I'm scared ... I wanna cry :(

No Tengas Miedo, Yo Te Cuido.

pneumatic
03-28-2008, 02:17 PM
That shit is weird.

And they fucked up on his hair, they should have used black.

Blackula Spectacula
03-28-2008, 02:18 PM
cuidate con where you put ya hands boyyy!

King Tron 1
03-28-2008, 02:43 PM
Sorry, but my hands are tied.

Blackula Spectacula
03-28-2008, 02:51 PM
good

King Tron 1
03-28-2008, 03:02 PM
good

Didn't know you were into bondage.

SKAMPOE
03-28-2008, 03:04 PM
ahh dats old! still funny tho

-The A to the Z-
03-28-2008, 04:05 PM
the eyes......are staring into my soul......

Ghost In The 'Lac
03-28-2008, 04:18 PM
" For clarification, these aren't studies of what Homer would look like if he was a real person, its just what a cartoon like Homer would look like if he kept his toon proportions but had realistic texturing and lighting. "

clears it up for me

Supreme-NRT
03-28-2008, 04:36 PM
Disturbing, the image of Homer will never be the same to me again *leaves thread with a rush, screaming "why gawd, whyyyy"*

2L8Lit da croatianMC
03-28-2008, 05:32 PM
nice photoshoping. nothing special though to lough out loud...

Blackula Spectacula
03-28-2008, 05:33 PM
Didn't know you were into bondage.

http://www.tvsquad.com/media/2006/03/homer-doh.jpg

Sgt Holly Wood
03-28-2008, 07:02 PM
Ugly Ass Nigga!!!

RADIOACTIVE MAN
03-28-2008, 09:56 PM
wow

murkoutz
03-28-2008, 10:03 PM
christ, thats disturbing

dezmond
03-29-2008, 12:01 PM
Scary.. wheres the rest of the fam?

SilvaFistz
03-31-2008, 12:04 AM
pretty creepy

Surreptitious
03-31-2008, 12:11 AM
can we get a real Peter Griffin or Cartman face, that Homer shit was disturbing

The Hound
03-31-2008, 12:18 AM
can we get a real Peter Griffin or Cartman face, that Homer shit was disturbing
http://img.photobucket.com/albums/v484/kuztem/PeterGriffin-1.jpg

Blackula Spectacula
03-31-2008, 12:37 AM
http://farm1.static.flickr.com/61/203310828_f15e861632_m.jpg