PDA

View Full Version : Round 3 (Submit Beats Here)


Complex
03-29-2008, 08:48 AM
Round 3

Sample Link;
http://www.zshare.net/audio/9735369b995109/
(provided by MF Herbs)

Contestants;
Complex
Don Johnson
Infinity tha God
Tidileboss
Ozmosis
InspectahChek
Schizo-Manic
MF Herbs
Technician
Lizard King
Famicom
Clymax
Devamps

Rules;
Use only sample provided (drums, quotes, ect allowed)
Be Original

Submit Beats @ http://www.soundclick.com/wucorpbeatbattles
Login Info- wutang_corp@yahoo.com
Password- shaolin36
Or personal soundclick or file hoster

Deadline;
April 2

Masta Chilla
03-29-2008, 09:04 AM
lol dat sample is ill

INF
03-29-2008, 11:10 AM
*puts on a pot of coffee and does a bong hit*

Lizard King
03-29-2008, 11:15 AM
i'll ccheck that when i get home yo...
2nd april is soon though. but i'll be here
1

Masta Chilla
03-29-2008, 12:01 PM
i had to rush this cuz i won't be on my pc for the next few days...
though this one is almost like i wanted it to be (it's goddamn crazy, just like me lol):

Mind of a Maniac

http://soundclick.com/share?songid=6410931

Greek Gheynician Anal Tradition
03-29-2008, 01:35 PM
*rollin a blunt*

ready

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=676715&songID=6411155 (http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=676715&songID=6411155)

Lizard King
03-29-2008, 02:12 PM
i almost did mine too, gs
but i need to perfect it
1

360beatz
03-29-2008, 06:47 PM
here is my jawn

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=624307&content=songinfo&songID=6411968

I don't know the sample was calling me I had to flip it again

here is the 2nd drop this is just for listening purposes...

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=624307&content=songinfo&songID=6412503

Slang_Apostle
03-30-2008, 01:36 PM
I missed the sign-ups cause that shit went mad quick. But I put a lil somethin together anyway. Nothin special...

http://soundclick.com/share?songid=6413856

ClymaX
03-31-2008, 11:20 AM
Ok Here's my drop!! Good luck y'all!

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=676715&songID=6416659

Lizard King
03-31-2008, 01:17 PM
yo everybody . the god is back yo..i just upped 1 minute of heatness
here's mine

Lizard King - Wax on the Sax

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=676715&songID=6416924

1

D Loc
03-31-2008, 10:50 PM
Ok Here's my drop!! Good luck y'all!

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=676715&songID=6416659

nice i could deff see ern dawgy spitting to this

INF
04-01-2008, 12:38 AM
Here's mine.


http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=653659&content=songinfo&songID=6419032

The Prime Sithesizah
04-01-2008, 12:57 PM
Let MF Herbs start selecting the samples for each battle, his picks are GOOD!
I really like this one...


But um, I kinda like some of the joints I hear so far...
Next round (just for once), do a straight composition battle

Keep elevating, dudes...

Ozmosis
04-01-2008, 05:38 PM
http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=676715&songID=6421222

Lizard King
04-02-2008, 05:35 AM
few contestants this round yo. seems the chicks were afraid from the god here yo
let's see the voting round
1

MF Herbs
04-02-2008, 07:37 AM
few contestants this round yo. seems the chicks were afraid from the god here yo
let's see the voting round
1


^^^ you cant be serious.. I'm dropping today..

Complex
04-02-2008, 11:30 AM
Peace....

Here is the drop;
http://soundclick.com/share?songid=6423231

MF Herbs
04-02-2008, 11:58 AM
Va.Sentai.Jazz

http://soundclick.com/share?songid=6423296

INF
04-02-2008, 12:01 PM
man , every round should get made into its own beat tape.

The Prime Sithesizah
04-02-2008, 12:12 PM
man , every round should get made into its own beat tape.

Not a bad idea at all, maybe that should happen...

INF
04-02-2008, 12:20 PM
Not a bad idea at all, maybe that should happen...


I would make my own but (a) not everybody puts they track up for dl and second , it would be tight to have them up in here available on perma dl links. maybe a sticky thread. go in and pick through the different rounds. collect them all. idk. I'm just sayin.



:spin:

ClymaX
04-02-2008, 02:43 PM
Plex dropped the bomb.. those switches were crazy plus the melody is mad agressive.. dope! Herbs too! those little flutes remind me of some old Dilla SP-303 shit. Your beats are always fresh! keep banging the 404.

Complex
04-02-2008, 03:04 PM
Plex dropped the bomb.. those switches were crazy plus the melody is mad agressive.. dope! Herbs too! those little flutes remind me of some old Dilla SP-303 shit. Your beats are always fresh! keep banging the 404.

thanx fam... nice drop as well yo...

DEVAMPS
04-02-2008, 04:07 PM
i think Slang Apostle's beat is the hottest by far.. im raisin the white flag on this one.. my joint is not comparing AT ALL and it aint worth the time spent uploadin it. PEACE

Masta Chilla
04-02-2008, 04:20 PM
i think Slang Apostle's beat is the hottest by far.. im raisin the white flag on this one.. my joint is not comparing AT ALL and it aint worth the time spent uploadin it. PEACE

wasn't it you who laughed the last time someone gave up in this season of beat battles? if you already finished it then just upload it... nobody will kill you for a bad beat... or maybe it isn't as bad as you think?

MF Herbs
04-02-2008, 06:13 PM
Plex dropped the bomb.. those switches were crazy plus the melody is mad agressive.. dope! Herbs too! those little flutes remind me of some old Dilla SP-303 shit. Your beats are always fresh! keep banging the 404.

Thanx yo.. I'm diggin your drop too...

i think Slang Apostle's beat is the hottest by far.. im raisin the white flag on this one.. my joint is not comparing AT ALL and it aint worth the time spent uploadin it. PEACE

wasn't it you who laughed the last time someone gave up in this season of beat battles? if you already finished it then just upload it... nobody will kill you for a bad beat... or maybe it isn't as bad as you think?

....................

Slang_Apostle
04-02-2008, 06:45 PM
i think Slang Apostle's beat is the hottest by far.. im raisin the white flag on this one.. my joint is not comparing AT ALL and it aint worth the time spent uploadin it. PEACE

Good look, Vamps....but I aint even in this round. I missed the sign-ups.

Masta Chilla
04-03-2008, 07:17 AM
yo fami dats a dope joint... slang's is cool too. lets get the poll started

Lizard King
04-03-2008, 10:07 AM
yo gz...this shit gets boring..it's already 3 april ..no poll started...you're again on some dickriding shit haha...only 60% of the contestants posted their beat...

@ masta chilla...that's the biggest bullshit said... post your beat even if you're not pleased with it..wtf yo?..it's a matter of reputation.... i really suggest the competitors who don't like they're final product NOT to post the beat. a real nigga neva posts something that he considers trash. and it's a general rule... you better don't post anything at all than to post a bad beat...

Lizard King
04-03-2008, 10:09 AM
plus...the more beats there are...the less careful will you listen to them...

12weLvE
04-03-2008, 10:30 AM
i really suggest the competitors who don't like they're final product NOT to post the beat. a real nigga neva posts something that he considers trash. and it's a general rule... you better don't post anything at all than to post a bad beat...

Might be the smartest thing you have ever posted.

INF
04-03-2008, 10:48 AM
where is the poll???

Complex
04-03-2008, 10:48 AM
yo gz...this shit gets boring..it's already 3 april ..no poll started...you're again on some dickriding shit haha...only 60% of the contestants posted their beat...


ayo fall back with that bs.. the round just ended, u act like mfs gonna sit around and watch a forum...

you failed to impress me anyways, yo drop was average at best, so chill with the shit talkin son...

keep bein disrespectful and i wont include yo funny ass in these battles.. lol

peace

Complex
04-03-2008, 10:49 AM
the poll is comin gotdamn....

INF
04-03-2008, 10:52 AM
we want the poll , no homo

Complex
04-03-2008, 10:55 AM
^ mad homo...

lol jp

damn give ya boy a chance, i just woke up in this bitch....

INF
04-03-2008, 11:01 AM
hahhahahaha
its all good plex

u know i aint trippin

Lizard King
04-03-2008, 11:20 AM
ayo fall back with that bs.. the round just ended, u act like mfs gonna sit around and watch a forum...

you failed to impress me anyways, yo drop was average at best, so chill with the shit talkin son...

keep bein disrespectful and i wont include yo funny ass in these battles.. lol

peace


haha...you better work more on your bunch of thrown-together samples with no feeling at all

Complex
04-03-2008, 11:32 AM
haha...you better work more on your bunch of thrown-together samples with no feeling at all

lol you cant be serious...

anyways i aint gonna argue in circles, but lets get real homey...

peace

12weLvE
04-03-2008, 11:42 AM
haha...you better work more on your bunch of thrown-together samples with no feeling at all

You will be banned in no time...maybe not from the corp, but from this forum....trust. Lets put it this way you arent even on my top 5 picks for winner this round. You need to show a little more respect around here....dead ass. Arragance is a big no around here.. Why dont you check out Plex's catalog and beat tapes before you talk that shit.

Lizard King
04-03-2008, 11:45 AM
i don't care about any catalog. i'm judgeing only this round which only has 3-4 decent beats. the rest are GARBAGE. it's not my problem that you don't know musical theory at all. so fuck off with your menace

D Loc
04-03-2008, 07:35 PM
You will be banned in no time...maybe not from the corp, but from this forum....trust. Lets put it this way you arent even on my top 5 picks for winner this round. You need to show a little more respect around here....dead ass. Arragance is a big no around here.. Why dont you check out Plex's catalog and beat tapes before you talk that shit.

yo i agree w dat u talking too much shit we all family here support each other, u can criticize but dont talk all dat bullshit ure beat wasnt even dat good

Greek Gheynician Anal Tradition
04-03-2008, 07:49 PM
We must respect each other..

Ozmosis for me..All the beats are good tho..1..