PDA

View Full Version : What Video Games You Been Playing?


wu gambino
06-12-2005, 10:06 PM
Im playing between these games right now:

Fight Night Round 2
GTA: San Andreas (I have Xbox so...)
Brothers In Arms

Ronin
06-13-2005, 05:28 AM
pro evo 4, punisher, timesplitters 3

Mark
06-13-2005, 05:28 AM
Stronghold 2

Roman Deini
06-13-2005, 05:33 AM
just put gta 3 in my ps2.

Wu-Tality
06-13-2005, 05:36 AM
Warcraft 3: TFT and ehh CS 1.6

Playing Guild Wars with some friends now

Funk_Dock
06-13-2005, 06:00 AM
half-life 2
Def jam FFNY
Pro evo 4
Timesplitters 3

num2son
06-13-2005, 07:37 AM
Ncaa Football 2005 (Xbox)

100pr00f
06-13-2005, 07:48 AM
none... i got sick of games for some reason

Butter
06-13-2005, 08:57 AM
Counter Strike: Source.

Skellington
06-13-2005, 09:32 AM
-Vietcong: Purple Haze
-Shellshock Nam '67
-Brothers In Arms
-def Jam Fight For NY (still playin' this yeah......)

Digi Stance
06-13-2005, 09:53 AM
world of warcraft

and

mvp 2005

LikwidSwordz
06-13-2005, 10:19 AM
Yea i got sick of video games too.....last good game i played was FF7

I-Legit
06-13-2005, 10:35 AM
Metal Gear Solid: Snake Eater
Grand Theft Auto: San Andreas

FlamingSwordz
06-13-2005, 12:31 PM
PC: Lineage II: The Chaotic Chronicle and Battlefield 2 demo

PS2: Killzone and Metal Gear Solid 2

Hayabusa
06-13-2005, 12:54 PM
Midnight Club 3 and Madden 05 for PS2.

wu gambino
06-18-2005, 09:25 PM
I brought out the old Super Nintendo today. Played Super Mario 3. Damn, this game is better than half the crap that comes out these days. Also played battletoads :).
Anyone remember Battletoads!? And Im still in the process of playing GTA: SA.

LHX
06-18-2005, 09:48 PM
none... i got sick of games for some reason
word

redemption
06-18-2005, 10:07 PM
midnight club 3... 100% in 2 days bitches!

7 Wounds
06-18-2005, 10:47 PM
Fight Night:Round 2 and I just started fuckin wit San Andreas again. Foamin at the mouth for Madden 06

ThePharaohNosferatu
06-18-2005, 11:19 PM
ps2

Call of Duty: Finest Hour
The Getaway: Black Monday
Brothers In Arms

I-Legit
06-18-2005, 11:33 PM
Rainbow Six 3:Raven Shield
Rainbow Six 3:Iron Wrath (free full game download, pretty damn good)

T4R1K
06-19-2005, 08:08 AM
im playin World of warcraft 24 hours a day...almoust :P

got a orc shaman lvl 43 :)

u gotta check it....!!!

Hidden Chamber
06-19-2005, 01:34 PM
I was palyin' Halo 2

JASPER
06-19-2005, 04:06 PM
I've been playing hide and seek with my brother, haven't seen the bastard for days now

Mark
06-19-2005, 04:11 PM
I've been playing hide and seek with my brother, haven't seen the bastard for days now
lol, jasp whats the url of the page where you got all your jokes from?

JASPER
06-19-2005, 04:14 PM
The little guy who replaces my tv remote control is my souffleur... is that a word in English?

Mark
06-19-2005, 04:16 PM
I don't know! My English sucks, I don't even typ all of this myself.

JASPER
06-19-2005, 04:18 PM
tsja, then must be you mod also no on English a linguistic forum

Mark
06-19-2005, 04:20 PM
sure it is my english moderator this forum like a american english speaking!!!

Wu-Tality
06-19-2005, 05:24 PM
Pimpin on Guild Wars, no monthly fee like those WoW leeches

http://img235.echo.cx/img235/4826/gw006j5nr.jpg

Rebel_INS
06-19-2005, 06:43 PM
Halo 2

I-Legit
06-19-2005, 06:45 PM
just downloaded

Area 51
Halo
Halo 2

gotta get a new video card tho...gfx aint shti on my comp..its a damn MX card....not very great.....and my hd is only like 35GB....ima after go buya damn 200GB hd..damn i need to fix this fucker up

thats the cool thing abotu eMachines, they look smooth n everything...but u get to cutomize it to your fittings with the hardware n such

Mumm Ra
06-19-2005, 06:53 PM
Halo 2 online, catch me on there as Osirus16 yo. That's mostly it, played some Devil May Cry 3 last week though.

Nexodus the Nth Entity
06-19-2005, 11:55 PM
ps2: god of war & metal gear solid 3
xbox: halo 2 (online), splinter cell: chaos theory

hydro990
06-20-2005, 12:41 AM
I'm in Season 23 in madden 2005
I'v also been playing the punisher for Ps2 this is a great game Not for kids though
If your pissed off play this and and you wont be for long lots of VIOLENCE!!!!

jaywoods27
06-20-2005, 01:07 AM
I was playing gta san andreas reminds me of 92-93 I beat it beat the new splinter cell I was playing coldwinter and punisher. Anybody get to the russian a second time in the punisher I can't seem to beat him? Look out for socom us navy seals 3 you can drive and swim and bigger maps. Madden 06

J-DON
06-20-2005, 01:20 AM
Resident Evil 4... pretty tight but for some reason once I get to the end of a chapter and some Save Points I want to just stop playing. I cant play for over a couple of hours but I still like it alot.

Protection
06-20-2005, 07:57 AM
I've been playing some Grand Theft Auto: San Andreas, of course.

And some Pro Evolution Soccer 3.

Qwiffersniffer
09-09-2005, 07:58 PM
Perfect Dark - Nintendo 64, Nuff said.

Skellington
09-10-2005, 07:03 AM
Why is this in general realy?? Wasn't this in the right section before?

Roman Deini
09-10-2005, 07:12 AM
nope it wasnt.

bringoutthegimp
09-10-2005, 08:28 AM
none recently, im waiting for my psp to arrive so i can play virtua tennis