PDA

View Full Version : The KKK Wants To Kill Barack Obama "If Hes Elected President, He Will Be Shot


Jammin
04-28-2008, 09:14 AM
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhkbjUM0L0XaupX514

begongo
04-28-2008, 09:16 AM
like doooh

Martin Luther King ?

6 Chambaz
04-28-2008, 09:23 AM
Is the KKK outlawed ????

Jeru
04-28-2008, 09:28 AM
Offcourse he's gonna get shot...like begongo said : Dr King and might I ad, JFK, Robert Kennedy and everyone else who tried to make a difference overthere.

12weLvE
04-28-2008, 09:30 AM
Shit that sucks. GOod luck senator Obama.

DR. NICK RIVIERA
04-28-2008, 10:23 AM
if the KKK won't do it, then he'll get shot from the police one day, like all negros are

King Tron 1
04-28-2008, 10:52 AM
Sad, but I've thought that it would come to this type of situation, ever since he announced his candidacy for president. I was all like "I hope that he doesn't get elected, cause I don't want him shot" type of shit. You know that it would eventually come to this. Unless he gets someone that no one would want succeeding him, should the events occur.

IrOnMaN
04-28-2008, 11:52 AM
Offcourse he's gonna get shot...like begongo said : Dr King and might I ad, JFK, Robert Kennedy and everyone else who tried to make a difference overthere.

Sad, isn't it?

STYLE
04-28-2008, 12:06 PM
if he gets a mexican vp nobody will shoot.

but i hope he does get assassinated.

it would be a catalyst for real change. real change starts with the people.

King Tron 1
04-28-2008, 12:10 PM
if he gets a mexican vp nobody will shoot.

Didn't Dave Chappelle say this? LOL Bill Richardson is the only one that fits this criteria.

but i hope he does get assassinated.
I wouldn't go that far...

it would be a catalyst for real change. real change starts with the people.


...But we do need change, that I can agree with.

NAKHI the SOLORIAN
04-28-2008, 02:04 PM
honestly if he does get shot niggas really will start a revolution....it will be riots all over trust me worst than the Watts riots, worse than the L.A. riots(a la Rodney King)...shits gonna bubble over bad..

TSA
04-28-2008, 02:08 PM
idk what "change" we need, but him getting assassinated will be the end of america as we know it, but that's not gonna stop me from voting, cause outwise i'd be a scare KTL hoe.

King Tron 1
04-28-2008, 02:11 PM
They might even go as far as putting both Clinton and Obama on the same poll, one for president, the other vice president. So if they shoot Obama, Clinton becomes president, or vice versa.

DR. NICK RIVIERA
04-28-2008, 02:15 PM
Skampoe should've been the president. The fat would stop the bullets before they would came to the real flesh.

Visionz
04-28-2008, 02:23 PM
They might even go as far as putting both Clinton and Obama on the same poll, one for president, the other vice president. So if they shoot Obama, Clinton becomes president, or vice versa.that's a guarenteed way to get shot, on some JFK to LBJ type shit, the bitch is too power hungry. He needs to get a black women VP, a double whammy of fear for any small minded dumbasses out there.

King Tron 1
04-28-2008, 02:26 PM
But who's to say that they will stop there? They might want to assassinate every successor from there. So they shoot Obama and Vice President will be left without any worries? I don't think so.

HANZO
04-28-2008, 02:39 PM
the KKK is irrelevant. jus a bunch of rednecks. If al-queda or some bigger group cant kill the US president, wat can a bunch of pick-up drivers do.

TSA
04-28-2008, 02:39 PM
^yup.

King Tron 1
04-28-2008, 03:01 PM
the KKK is irrelevant. jus a bunch of rednecks. If al-queda or some bigger group cant kill the US president, wat can a bunch of pick-up drivers do.

When you're the president tho, you have to take every little threat serious. That's how people get caught off guard.

Mic Tyson
04-28-2008, 03:04 PM
kkk won't kill him. if he would be asassinated, it would be by the government

begongo
04-28-2008, 03:08 PM
kkk won't kill him. if he would be asassinated, it would be by the governmentword, but we'd still have threads in KTL saying it was duh devil's werk

Visionz
04-28-2008, 04:46 PM
word, but we'd still have threads in KTL saying it was duh devil's werkThe government, the devil ----those are synonyms

MAYOR QUIMBY
04-28-2008, 04:54 PM
Is the KKK outlawed ????
No, they are still active. They take advantage of their freedom of speech.

dezmond
04-28-2008, 05:10 PM
Yeah but then they can blame kkk..

STYLE
04-28-2008, 05:12 PM
the KKK is irrelevant. jus a bunch of rednecks. If al-queda or some bigger group cant kill the US president, wat can a bunch of pick-up drivers do.

man, u still think al Qaeda is the enemy? thats so 2004.

HANZO
04-28-2008, 05:48 PM
man, u still think al Qaeda is the enemy? thats so 2004.

Hezbollah???? Muqtada Al-Sadr???? I-Ran???

TSA
04-28-2008, 06:16 PM
i heard it was cam'ron

http://www.mixtapemonster.com/mixtapes/killacam/images/publicenemy.jpg
(^it's drama time)

EAGLE EYE
04-28-2008, 06:27 PM
this is gonna be a hot summer


GOD!!

crass
04-28-2008, 06:57 PM
Don't worry, friends, Obama will not become President.

Sgt Holly Wood
04-28-2008, 06:58 PM
the govt the kkk hillary clinton

all devils are fucking related!

the threat shouldnt be taken seriously at all though, like somebody had said allready the real threat is the govt

i mean when was the last time them white clan devils busted a move like that, ages ago!

crass
04-28-2008, 07:00 PM
the govt the kkk hillary clinton

all devils are fucking related!

the threat shouldnt be taken seriously at all though, like somebody had said allready the real threat is the govt

i mean when was the last time them white clan devils busted a move like that, ages ago!

Wat

Sgt Holly Wood
04-28-2008, 07:02 PM
Don't worry, friends, Obama will not become President.
if he doesnt reach the votes necessary

them faggot "SUPER" delegates will obviously choose hillary clinton,

and evidently their excuse will be she has the most experience whatever whatever whatever.....

that doesnt mean shit, just look at the bush fam pops and son str8 morons with so called experience


its cuz they are WHITEYS.. simple n plain

Sgt Holly Wood
04-28-2008, 07:03 PM
Wat
what didnt u get??

crass
04-28-2008, 07:05 PM
Blame it on white people.

Sgt Holly Wood
04-28-2008, 07:06 PM
im not blaming nobody, those are just the facts mate ^^

CharlesJones
05-03-2008, 12:26 PM
It's a shame that america will always be racist. I think somebody white might try to kill Barack also if he becomes president and that would be a shame because he seems like a good guy and i like his opinion on the issues in this country. I think he would be a good president because i'm tired of seeing whites get elected. White presidents don't care about blacks especially poor blacks and hispanics.

TeknicelStylez
05-03-2008, 12:42 PM
Charles Jones doesn't care about poor blacks and hispanics. Charles Jones doesn't care about the GHETTO.

Animal Luff
05-03-2008, 12:45 PM
Charles Jones doesn't care about poor blacks and hispanics. Charles Jones doesn't care about the GHETTO.



And u care? What have u done for GHETTO.

?

TSA
05-03-2008, 12:55 PM
TSA cares for the black youth

swizz-chef
05-03-2008, 07:34 PM
TSA's gonna vote 4 David Banner ;D

swizz-chef
05-03-2008, 07:39 PM
woohooes, gyms full of bitches vor every village =D

STYLE
05-03-2008, 07:45 PM
TSA cares for the black youth

yup he gunna get all the lil niggababies dna and personally mail them to the FBI.

Sellout.

STYLE
05-03-2008, 07:48 PM
obama is 1/2 devil, raised by devils. german devils at that.
obama is related to Dick Cheney


don't let the smooth taste fool ya.

AcidPhosphate69
05-03-2008, 07:52 PM
How is Obama related to Cheney?

STYLE
05-03-2008, 08:01 PM
By HASANI GITTENS


October 17, 2007 -- Who says Barack Obama (http://www.nypost.com/news/p/obama_barack/obama_barack.htm) doesn't have what it takes to be president? Turns out, he's a distant cousin of both Dick Cheney and George Bush.
The vice president's wife, Lynne Cheney, announced her discovery yesterday while hawking her new book, "Blue Skies, No Fences," on MSNBC.
When asked if she would support Hillary Rodham Clinton because she is a woman, Lynne Cheney said, "I have to admit to a certain bias here . . . Dick and Barack Obama (http://www.nypost.com/news/p/obama_barack/obama_barack.htm) are eighth cousins."
Mrs. Cheney said that it was "an amazing American story that one ancestor . . . could be responsible down the family line for lives that have taken such different and varied paths."
Then asked if she supported Obama she quickly said, "No."
Obama's camp made light of the family ties. "Every family has a black sheep," said spokeswoman Jen Psaki, with tongue firmly planted in cheek.
The Chicago Sun-Times revealed the genealogical link in early September, claiming that the shared ancestors were Mareen and Susannah Duvall, 17th century immigrants from France.
The newspaper, however, claimed that the senator from Illinois and the vice president were 11th cousins.

TSA
05-03-2008, 09:41 PM
Stylemaster is kind of a faggot.


infact if he didn't have an assortment of grills, he'd be the supreme faggot.

he's related to Dick Cheney

EV1LZ KUNSPRICAY! MEEErrrrrPPPPPP, MeeeERRRRRrppppp.

coward
and im the realest you've ever copied, i'd rather be a sellout african then a buyout slave.

change ya drawerz nigga

Tony Bandana
05-03-2008, 09:54 PM
yo fuck this TSA muddafuck...


hes got more opinoins then an opinionator ..

fuck lol

TeknicelStylez
05-04-2008, 01:16 AM
And u care? What have u done for GHETTO.

?

Lived in it and put up with its shit for 16 years

Animal Luff
05-04-2008, 01:34 AM
OK then, if u say so. Don't live there anymore?

TeknicelStylez
05-04-2008, 03:36 PM
nope I moved away like 2 weeks ago

STYLE
05-05-2008, 03:52 AM
ok here we go, copied ur style huh?
keep believing that if it makes you feel better. you are steadily becoming more and more irrelevant. if you need to siphon some shine from me, go ahead i got plenty to spare.


anyway....
anyone who reads would know that all american presidents are part of the same bloodline.
look it up if you are skeptical. there are a couple of exceptions due to death assassination and resignation, but all presidents are related.

KERZO
05-05-2008, 07:42 AM
The KKK ain't got shit on Obama -

http://i4.photobucket.com/albums/y149/TurboCutlass/bigpimpinuj7.jpg