PDA

View Full Version : What we do is Secret (voting is over on the 8th)


INF
05-06-2008, 12:03 PM
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?p=1159681#post1159681














Speaks for itself but we have beat battles here that you as a memeber of this board can vote on. Everybody is allowed and entitled to an opinion.


Support Wu-Corp's independent artist by checking this (these) out and voting.



You wanna debate beats up in here all day (hip-hop shop) , come on down to the audio lounge and talk some real shit.

get ya vote on.


1

King Tron 1
05-06-2008, 12:36 PM
I'm listening to every single song twice, and gonna give my critique on all of them, no ratings tho.

I'm gonna cast my vote shortly thereafter. Nice beats so far.

INF
05-06-2008, 02:39 PM
thanks for comin thru Tron. Rep+



























and I see some of yall are comin thru and thats cool an all but get ya vote on.

King Tron 1
05-06-2008, 02:50 PM
I think that you should do this for all of the next battles, and then see if we could bring them there without telling them after that.

King Tron 1
05-06-2008, 06:05 PM
*Bump* cuz it seems that some of you forgot

6 Chambaz
05-06-2008, 06:13 PM
I already penned my vote in

King Tron 1
05-07-2008, 06:27 PM
*Bump* cause we need more participants/voters.