PDA

View Full Version : Duh Affishal-Affishal: Post Ya Matez!


TSA
05-12-2008, 09:13 PM
post a picture of your wimminz, menz, curtains(heyzues:f), wifeez, skeezas, tip drills, prostitutes, pimpz, girlfriends, skinz form the past present and future, and so forth

(I SEE YOU STYLE)


here's mine, idk if i should call her a girlfriend cause we're basically going out, it's just not official. She enjoys Keyshia coles, taking 2 hrs to get ready (literally), prank calling people, and saying that's hot on myspace.i made this thread primarily cause i like this picture, other then it being sideways, but also cause i'm just curious to see how wucorp iz livin in the 08

nudes are welcomed

EAGLE EYE
05-12-2008, 09:17 PM
http://www.nypress.com/images/chris%20denis.jpg

dats a secret derrick....















no but seriously im too lazy to break out duh scanner or have this thread back fire on me like what happened with gravey



im not that brave

EAGLE EYE
05-12-2008, 09:18 PM
- 13 gee ohh dee points for using aussie slang in a thread title

SKAMPOE
05-12-2008, 09:32 PM
post a picture of your wimminz, menz, curtains(heyzues:f), wifeez, skeezas, tip drills, prostitutes, pimpz, girlfriends, skinz form the past present and future, and so forth

http://a314.ac-images.myspacecdn.com/images01/1/l_c82ba3c153be463f45b103b103bd47b9.jpg (http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=378612621&albumID=0&imageID=2471144)


here's mine, idk if i should call her a girlfriend cause we're basically going out, it's just not official. She enjoys Keyshia coles, taking 2 hrs to get ready (literally), prank calling people, and saying that's hot on myspace.i made this thread primarily cause i like this picture, other then it being sideways, but also cause i'm just curious to see how wucorp iz livin in the 08

nudes are welcomed
u fuckin liar!!!!!!!!!!!!!!


how u gon get a bitch like dat lookin like this




http://i32.tinypic.com/20izbyb.jpg




http://i30.tinypic.com/30sh54k.jpg



ahahahahahaha just walk away dood

walk away





http://i28.tinypic.com/ibhrfm.jpg

EAGLE EYE
05-12-2008, 09:33 PM
ohhh snap!!!!

SKAMPOE
05-12-2008, 09:36 PM
http://i31.tinypic.com/2cgcvd.jpg

GENERAL WISE
05-12-2008, 09:37 PM
I am doing a background search as we speak. Maybe i'll find something out that you should know Derek.

GENERAL WISE
05-12-2008, 09:40 PM
I don't know what this means but it kept popping up,

_118mHPTVW8

AcidPhosphate69
05-12-2008, 10:06 PM
Wasn't there a thread like this a while back?

TSA
05-12-2008, 10:11 PM
- 13 gee ohh dee points for using aussie slang in a thread title

i dont mean mate like niggas you put ya fingahs in their mouth, i mean mate as in people you mate with.

and skampoe, i mad a thread about sexing women and your posting niggas in graduation gowns.

tsk tsk.

you like the easy access huh?













but yeah, that's duh god wimmenz, im sitting next to her as we speak, you can not believe me if you don't want but a guy that came on wucorp about an STD scare if very unlikely to lie to make himself look e-cool

and im keep telling ya'll im the most attractive son of a bitch on wucorp

except qop

and big ben

oh god, it slipped!

*waits until heyzues finds pictures of my big ben photo flooded wall and action figures*

EAGLE EYE
05-12-2008, 10:12 PM
the big ben action figure is a collectible

SKAMPOE
05-12-2008, 10:22 PM
lmao @ tsa saying he sittin next to her as we speak, i bet she feels mad akward n shit n cant wait to bounce!


lmao@ tsa talkin bout '''baby today im gonna take u home n introduce u to my bestes friends'' dats when he logged on to wu corp! ahhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahaah whut a loser!
of all da things to do with a bitch in his house, he chses to go on wu corp n start a thread aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaa looooooooooosser

INF
05-12-2008, 10:22 PM
http://i267.photobucket.com/albums/ii308/infinity4276/PICT0315.jpg

SKAMPOE
05-12-2008, 10:27 PM
lmao @ tsa saying he sittin next to her as we speak, i bet she feels mad akward n shit n cant wait to bounce!


lmao@ tsa talkin bout '''baby today im gonna take u home n introduce u to my bestes friends'' dats when he logged on to wu corp! ahhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahaah whut a loser!
of all da things to do with a bitch in his house, he chses to go on wu corp n start a thread aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaa looooooooooosser
lmao @ tsa's chloroform induced orgasms! pathetic!

SKAMPOE
05-12-2008, 11:01 PM
u do dat

RADIOACTIVE MAN
05-12-2008, 11:28 PM
last time i did this,3 girls wanted ma head on a platter so this time im gonna have to decline,peace

TSA
05-13-2008, 12:12 AM
lmao @ tsa saying he sittin next to her as we speak, i bet she feels mad akward n shit n cant wait to bounce!


lmao@ tsa talkin bout '''baby today im gonna take u home n introduce u to my bestes friends'' dats when he logged on to wu corp! ahhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahaah whut a loser!
of all da things to do with a bitch in his house, he chses to go on wu corp n start a thread aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaa looooooooooosser


lOL she was doin her homework and we were in the computer lab.

Tsa's wimmienz > Skampoe's men

so yeah.

best roleplay ever....Ray J and Kim Kardashian! hahahahahahahahahah!

Robert
05-13-2008, 01:02 AM
This is wifey or my "mate".....
http://i100.photobucket.com/albums/m29/UmpireRandall/Trick_bitch.jpg

Robert
05-13-2008, 02:25 AM
http://i267.photobucket.com/albums/ii308/infinity4276/PICT0315.jpg

Yum!

SKAMPOE
05-13-2008, 02:29 AM
last female tsa had in his crib was a goat he brung from africa, but she later left him after she got americanized, she then knew better!








































her name is ''sassy goat''
























http://www.sassygoatmilksoap.com/SassyGoatMilkSoap.jpg

TSA
05-13-2008, 02:35 AM
ahahahahahahahAHAHAHH!

you would have been better off posting the picture of the nigerian guy fucking the goat

40% as funny as it could have been

fix ya swagga dun.

SKAMPOE
05-13-2008, 02:36 AM
336 in the moanin nigga, im doin just fine! plus i dont cee u spittin daT HEAT EITHER ''DUN''

TSA
05-13-2008, 02:38 AM
im tired too. im about to beat off an call it quits so im looking for porn that's good enough to satisfy the beating im about to give my blue balleded dick

i sexed and didn't bust, so ya, it better be quality

to busy to beef right now


http://i100.photobucket.com/albums/m29/UmpireRandall/Trick_bitch.jpg


DAMn son.

SKAMPOE
05-13-2008, 02:41 AM
AS MUCH AS TSA TRIED AND KEEP LIL OL SASSY SHE STILL LEFT HIM, BUT NOT B4 HIITIN OFF WHITE SHAO OFF WIT DUH SKINZ





http://www.norgeforge.org/wp-content/uploads/2007/08/goat-guy.jpg

GENERAL WISE
05-13-2008, 02:42 AM
I haven't been jealous since 2001,


http://i100.photobucket.com/albums/m29/UmpireRandall/Trick_bitch.jpg
8O

SKAMPOE
05-13-2008, 02:43 AM
http://i100.photobucket.com/albums/m29/UmpireRandall/Trick_bitch.jpg

I KNOW THIS BITCH FROM SUM WHERE, BUT I CANT PUT MY FINGER IN HER I MEAN ON IT!

Robert
05-13-2008, 02:45 AM
How could you know her Skamp? She lives in Australia not duh hollow side of duh port.

SKAMPOE
05-13-2008, 02:49 AM
Is She An Actress Or Sum Shit! She Looks Familiar Is Whut Im Sayin

Robert
05-13-2008, 02:59 AM
Is She An Actress Or Sum Shit! She Looks Familiar Is Whut Im Sayin

Actress? Lol, nah.

SKAMPOE
05-13-2008, 03:01 AM
Who Is She God Damn U!!!

Robert
05-13-2008, 03:04 AM
Who Is She God Damn U!!!

I could hit you up with all the details, phone number, address, name etc or maybe Gen Wise can find out for you ;)

TSA
05-13-2008, 03:31 AM
lol

Robert
05-13-2008, 03:37 AM
Lmao at Gravey calling himself ColumbianMami's secret admirer. Aint nothing secret about being a stalker :)

GENERAL WISE
05-13-2008, 03:39 AM
I could hit you up with all the details, phone number, address, name etc or maybe Gen Wise can find out for you ;)

Working on it.

Robert
05-13-2008, 03:41 AM
Working on it.

Oh hell nah! Keep away from her, harpy!

RADIOACTIVE MAN
05-13-2008, 11:47 AM
that chick is fine as fUck Robert

VZA
05-13-2008, 11:53 AM
lmao @ tsa saying he sittin next to her as we speak, i bet she feels mad akward n shit n cant wait to bounce!


lmao@ tsa talkin bout '''baby today im gonna take u home n introduce u to my bestes friends'' dats when he logged on to wu corp! ahhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahaah whut a loser!
of all da things to do with a bitch in his house, he chses to go on wu corp n start a thread aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaa looooooooooosser

How you gonna call him a loser, you have more posts per day than anyone else on here you fat fuck.

Also, why would he lie about his girlfriend? It's not like his main goal here is to impress us all.

Although she does seem somewhat out of his league, maybe in real life he's just a really nice guy.

Either that or he's rich as fuck.

TeknicelStylez
05-13-2008, 12:00 PM
http://i47.photobucket.com/albums/f185/TekStylez/tati.jpg

I just broke up with this colombian mami on mothers day, good riddens.

STYLE
05-13-2008, 12:12 PM
http://i222.photobucket.com/albums/dd116/STYLEMASTERR/je3.jpg

TeknicelStylez
05-13-2008, 12:21 PM
You guys should E-Lope

STYLE
05-13-2008, 12:23 PM
You guys should E-Lope

http://i222.photobucket.com/albums/dd116/STYLEMASTERR/geek-wedding-10.jpg

VZA
05-13-2008, 12:30 PM
Is robin supposed to be me?

TSA
05-13-2008, 12:39 PM
How you gonna call him a loser, you have more posts per day than anyone else on here you fat fuck.

Also, why would he lie about his girlfriend? It's not like his main goal here is to impress us all.

Although she does seem somewhat out of his league, maybe in real life he's just a really nice guy.

Either that or he's rich as fuck.

WBahahah! my bank account is fuckin dry right now, and was drying up when he met, so that's not it

http://i239.photobucket.com/albums/ff29/Pimplegionrecords/PHOT0581.jpg
it could be my gentle dreamy eyes
http://i239.photobucket.com/albums/ff29/Pimplegionrecords/durocloweyes.jpg
my dimply smile perfect teeth combo
http://i239.photobucket.com/albums/ff29/Pimplegionrecords/PHOT0569.jpg
my suckable negro lips
http://i239.photobucket.com/albums/ff29/Pimplegionrecords/PHOT0556.jpg
my erotic physic
-insert pic here when i get a digital camera-
my brolic penis

and the fact that im dropping a mixtape in the summer called "the rich"
where i will be standing in this position
http://z.about.com/d/huntsville/1/5/D/v/1/billcosby.jpg
on the cover and the first track will be "i make more then your parents"...when i start my new job on june 2nd

cause i'll be making more then your parents

TSA
05-13-2008, 12:42 PM
http://i239.photobucket.com/albums/ff29/Pimplegionrecords/Tacos.jpg
don't forget the boyish good looks and cloat strong enough to rock a kufi and eat a taco






























http://i239.photobucket.com/albums/ff29/Pimplegionrecords/WOOO.jpg

SKAMPOE
05-13-2008, 03:08 PM
How you gonna call him a loser, you have more posts per day than anyone else on here you fat fuck.

Also, why would he lie about his girlfriend? It's not like his main goal here is to impress us all.

Although she does seem somewhat out of his league, maybe in real life he's just a really nice guy.

Either that or he's rich as fuck.
whut? all he does is tryna impress us with his lies!

TheWolf
05-13-2008, 03:24 PM
Me and the boys hanging out at the local pool.

Im in the bottom right hand corner.

Respect my moustache and my bling bitches!!

http://www.mcpmedia.com/images/myspace/retards.jpg

SKAMPOE
05-13-2008, 03:39 PM
aaaaaaaaaaahahahahahahahaha dats me wiff ma rosey cheeks, we had a good time dat day wolf, member when we played marco polo n u grabed ma cock by mistake, but then u wouldnt let go,ahahaha

TheWolf
05-13-2008, 03:41 PM
aaaaaaaaaaahahahahahahahaha dats me wiff ma rosey cheeks, we had a good time dat day wolf, member when we played marco polo n u grabed ma cock,ahahaha


Hahahahahaahahahaha.

Oh yes, I remember that 'accident' *;

TSA
05-13-2008, 04:01 PM
^secondary

TheWolf
05-13-2008, 04:04 PM
^secondary


Why?

Cos i'm fucking around??

should I have said...

actually I dont remember that Skampoe, as I have never met you in my entire life. Therefore the incident you mentioned didn't, and couldn't have, taken place

THAT WOULD HAVE BEEN FUNNY WOULDN'T IT TSA???

SKAMPOE
05-13-2008, 04:31 PM
tsa is a fAG DONT LISTEN TO HIM, hes just mad cuz lil ol sassy ranned a way wiff another farmer!















http://i163.photobucket.com/albums/t284/buster65photos/goat.jpg

TSA
05-13-2008, 04:42 PM
this footage brings back sweaty memories for skampoe

FRRqOKy0dok

SKAMPOE
05-13-2008, 04:44 PM
aaaaaaaaaahahahahahaahahahahahahahahahaahaha



im actually into da whole brazilian fart porn u put me on to! its nice!

TSA
05-13-2008, 04:45 PM
AHAHAHAhahAHAHAHHAHHAAHAHAHAHHA!!!!!AHAHAHAHAH!!!! !!!

Real Wucorp Lessons.

SKAMPOE
05-13-2008, 04:48 PM
its dirtyyyyyyyyyyyyyyyyy n stinkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

TSA
05-13-2008, 04:52 PM
AHAHAHHAhahaAHHAHAHAH!! post your hotgoo video (as homo as you take it)

SKAMPOE
05-13-2008, 05:04 PM
cant bro, i aint tryna get banned!
if i was vatican i would put it there!

Wu-Tang Forum Internet Poster
05-13-2008, 05:06 PM
How you gonna call him a loser, you have more posts per day than anyone else on here you fat fuck.

Also, why would he lie about his girlfriend? It's not like his main goal here is to impress us all.

Although she does seem somewhat out of his league, maybe in real life he's just a really nice guy.

Either that or he's rich as fuck.

VZA has a weird man-crush on TSA.

A young, confused British lad with an ungodly attraction to older men of the African persuasion...

I know its probably uncomfortable for both of you, but I felt like somebody had to get it out there.

TSA
05-13-2008, 05:12 PM
^the whole wutangcorp has a love affair with TSA, look at the past 4 pages
cant bro, i aint tryna get banned!
if i was vatican i would put it there!
ahahahahahhahhahahaaHAHAH!! this could be the most epic thing to happen in wucorp history. any key words in searching for it(no homo, unless your having sex with a man, then yeah)

SKAMPOE
05-13-2008, 05:14 PM
not a man, its a crack whore from my building n shes hot! i mean for a crack whore!

FatherSl!me
05-13-2008, 06:00 PM
http://i209.photobucket.com/albums/bb227/time594/mywoman.jpg

SKAMPOE
05-13-2008, 06:01 PM
aaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaa ha damn ahahahahahahahahahahahahaahhahaahhaah

6 Chambaz
05-13-2008, 06:01 PM
9 of my best mates

http://www.dfwlatinlife.com/images/Bands/wu-tang-clan.jpg


one top right is one crazy mutha

FatherSl!me
05-13-2008, 06:23 PM
aaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaa ha damn ahahahahahahahahahahahahaahhahaahhaah
:picture::picture::picture:

SKAMPOE
05-13-2008, 07:21 PM
http://www.disabledpassions.com/myphoto/a/m/ampangel48471.jpg


+






3 hunnit pounds





=



my ex

FatherSl!me
05-13-2008, 07:22 PM
LOL^^ . u ever see ol stumpy again ??

SKAMPOE
05-13-2008, 07:22 PM
http://www.matthewwarner.com/press/TroublesomeAmputee.jpg

SKAMPOE
05-13-2008, 07:24 PM
LOL^^ . u ever see ol stumpy again ??
yea man, she got into makin amputee porn, i told im down n shes yet to call da god.
|)

TSA
05-13-2008, 08:34 PM
hold up!? SKAMPOE BONES ONE LEGGED BITCHES!?


WAHT A FUCKIN GOD!

my boy has an amputee (arm) diggin him, she's cute too. They were playing bar pong and i didn't notice, i was just checkin her out then she raised her hand

i was like DAAMMNN!!

i tired getting a picture on my phone all night but she kept movin

oh and this jackass i know fuckin a bitch with 1 eye, and a bitch in a wheel chair

geeohdee

RADIOACTIVE MAN
05-22-2008, 10:32 PM
my girl folks

http://img.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/DSC00045-1.jpg?t=1211513599
http://img.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/Shante2.jpg?t=1211513661

some of my exes
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=Crisschea.jpg
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=crisandsheila.jpg
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=zinhle.jpg
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=paggge2.gif
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=kinghorrorcore.bmp
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=serwaa.jpg
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=Anita.jpg
http://smg.photobucket.com/albums/v187/kinghorrorcore/?action=view&current=Naana.jpg

i got alot more to post but im tired right now

peace

RADIOACTIVE MAN
05-22-2008, 10:37 PM
the exes arent showing ,guess ill post em later

peace

RzaRectum
05-23-2008, 12:37 AM
I thought you're family was the only black folk living in Nebraska. *scratches head*

SKAMPOE
05-23-2008, 01:10 AM
the exes arent showing ,guess ill post em later

peace
YES THEY ARE! RED EXES HA! hahah

hold up!? SKAMPOE BONES ONE LEGGED BITCHES!?


WAHT A FUCKIN GOD!

my boy has an amputee (arm) diggin him, she's cute too. They were playing bar pong and i didn't notice, i was just checkin her out then she raised her hand

i was like DAAMMNN!!

i tired getting a picture on my phone all night but she kept movin

oh and this jackass i know fuckin a bitch with 1 eye, and a bitch in a wheel chair

geeohdee
YESS SURR

SHIT WAS DOPE, WE WOULD GO OUT TO DA MALL N SHE WOULD FALL IN THE MIDDLE OF THE FOOD COURT N SHIT JUST 4 SHITS N GIGGLES AHAHAHA AND WHEN IN BED SHIT WOULD LOOK LIKE HER WHOLE FOOT WHEN THROUGH THE BED AHAHAHA CRAZY VISUALS AHAHAHA

AW MAN N MY FAVORITE SHIT ABOUT THE HOE WAS HER ''PHANTOM PAINS'', THATS WHEN SHE LAYS ON THE BED N U PUNCH WHERE THE REST OF HER LEG WOULD BE N SOME HOW SHE WOULD FEEL IT AHAHAHAAHA REAL FUCKIN BUGGED OUT KID AHAHAHAHA

RzaRectum
05-23-2008, 01:21 AM
hold up!? SKAMPOE BONES ONE LEGGED BITCHES!?


WAHT A FUCKIN GOD!

my boy has an amputee (arm) diggin him, she's cute too. They were playing bar pong and i didn't notice, i was just checkin her out then she raised her hand

i was like DAAMMNN!!

i tired getting a picture on my phone all night but she kept movin

oh and this jackass i know fuckin a bitch with 1 eye, and a bitch in a wheel chair

geeohdee


I met this dude who boned one missing a breast. I ;('d
http://i30.photobucket.com/albums/c347/Clubja2003/rick1.jpg

TSA
05-23-2008, 02:51 AM
YES THEY ARE! RED EXES HA! hahah


YESS SURR

SHIT WAS DOPE, WE WOULD GO OUT TO DA MALL N SHE WOULD FALL IN THE MIDDLE OF THE FOOD COURT N SHIT JUST 4 SHITS N GIGGLES AHAHAHA AND WHEN IN BED SHIT WOULD LOOK LIKE HER WHOLE FOOT WHEN THROUGH THE BED AHAHAHA CRAZY VISUALS AHAHAHA

AW MAN N MY FAVORITE SHIT ABOUT THE HOE WAS HER ''PHANTOM PAINS'', THATS WHEN SHE LAYS ON THE BED N U PUNCH WHERE THE REST OF HER LEG WOULD BE N SOME HOW SHE WOULD FEEL IT AHAHAHAAHA REAL FUCKIN BUGGED OUT KID AHAHAHAHA

AAHahahhahahaAHhahahahahhahahhahahhAHAHahh!!!!!!!! !!haAHAHhah!!!!!
AHAHAHAHAHahaAHAHahaHHAHAHH!!!!!!AHAHAHAHAhahha!!! !HAHAH
http://www.wutang-corp.com/forum/showpost.php?p=1180807&postcount=5:thumbup:

OTB
05-23-2008, 01:44 PM
OTB and wifey>

http://i279.photobucket.com/albums/kk143/OTBOTB1/SamUgliestDogLulu.jpg

>

http://i279.photobucket.com/albums/kk143/OTBOTB1/uuuu.jpg

>

KERZO
05-23-2008, 01:57 PM
nah your cool

RzaRectum
05-24-2008, 07:49 PM
OTB and wifey>

http://i279.photobucket.com/albums/kk143/OTBOTB1/SamUgliestDogLulu.jpg

LOL, I was saving a pic like this for a future avatar.

FatherSl!me
05-25-2008, 12:43 AM
skampoe tellem bout quassy lol...

RzaRectum
05-26-2008, 06:51 PM
http://a231.ac-images.myspacecdn.com/images01/10/l_50fd4d5ea23508f2948246c4b93ef266.jpg

EAGLE EYE
05-26-2008, 06:55 PM
hahahahahaha cant believe skampoe was bangin' an amputee. This place gets better every day..


rzarectum which dude is u in that pic?

the one that looks like the star from harold and kumar or the one on the right that looks like an asian version of Buzz from home alone 1?

TSA
05-26-2008, 11:30 PM
AHAHahahahahhahahahah, after reading that i went back and look at the previously ignorned pics

ze maka me laugh

SKAMPOE
05-27-2008, 12:49 AM
yup

RzaRectum
06-10-2008, 07:19 AM
ALL under my spell...

http://i13.photobucket.com/albums/a287/rzarectum/dumshet/allup.jpg

SKAMPOE
06-10-2008, 02:12 PM
aaaaaaaaaaaaahahhaah thought u were whoight lol

TSA
06-10-2008, 03:39 PM
http://i13.photobucket.com/albums/a287/rzarectum/dumshet/allup.jpg

man, you have those hoes locked down padlock

is that you, im gonna guess so cause yo've posted that silly lookin asian physeek before

SKAMPOE
06-10-2008, 05:06 PM
hahaha burn

RzaRectum
06-11-2008, 01:23 AM
LMA:lmao:

Burn this
http://i13.photobucket.com/albums/a287/rzarectum/dumshet/allup1mogin.jpg

SKAMPOE
11-01-2008, 02:14 AM
lol

INF
11-01-2008, 02:23 AM
hahahaha good bump , I missed this the first time around.

SKAMPOE
11-01-2008, 11:33 AM
this was a funny fuckin thread, should have been calssic'ed

Ol' Dirty Trixˣ
11-01-2008, 12:17 PM
not my boyfriend but hopefully i shall be boning this guy again soon.

http://i494.photobucket.com/albums/rr306/t-ryxx/DSC00256.jpg

begongo
11-01-2008, 12:28 PM
^you work clean, and you know I'm not talkin about your boyfriend

Ol' Dirty Trixˣ
11-01-2008, 12:31 PM
^you work clean, and you know I'm not talkin about your boyfriend


i don't know what you mean. :{

explain please.

RzaRectum
11-02-2008, 02:14 AM
uh tryxx? can't you photoshop that mustache white?

KERZO
11-02-2008, 10:54 AM
not my boyfriend but hopefully i shall be boning this guy again soon.



Are you perharps a guy Tryxx cos you mention your gonna bone a guy and it's generally guys that do the boning..... Your starting to worry me now -

http://www.statisticgraphs.com/images/scared-pic.jpg

Killa BB
11-02-2008, 05:42 PM
This is my Boo... GAVIN!!!

http://a712.ac-images.myspacecdn.com/images01/27/l_d27ae9d758b3b50171a036f1014c2def.jpg

Wait a minute... Wait just a goddamned minute!

http://i222.photobucket.com/albums/dd116/STYLEMASTERR/je3.jpg

Houston... we have a muthafukkin problem...