PDA

View Full Version : dont trust the myspace.


Kong
06-18-2008, 05:00 PM
I gave the digi snacks sampler a listen last night and was not feeling it, like this aint digital. So I just downloaded the album and its good shit so far. Them vibes on the myspace are all fucked up. Trying to fuck up the digital. Words and shit.

DrunkenMasta303
06-18-2008, 05:28 PM
i NEVER trust myspace......its part of the illuminati......its the DEVIL

SKAMPOE
06-18-2008, 05:29 PM
not mine, its only the real ness in mine!

mcca555
06-18-2008, 05:32 PM
i haven't gave it a listen yet

JASPER
06-18-2008, 05:35 PM
I used to have an account, but then I learned that Myspace is for gays and cattle molesters and 11 year old girls who say they're 18 so I promptly deleted my account.

INF
06-18-2008, 05:36 PM
heard the album twice today and its okay. I wanna buy one. why do wu niggas keep takin from mfDoom??


that being said , this is a real nice digi album.

The Grandmaster
06-18-2008, 06:23 PM
who or what the fuck is robby digital?

HANZO
06-18-2008, 06:30 PM
myspace is un-islamic.

Kong
06-18-2008, 06:37 PM
not mine, its only the real ness in mine!

more like the a ness.

who or what the fuck is robby digital?

you?

DR. NICK RIVIERA
06-18-2008, 06:51 PM
i haven't gave it a listen yet

you have the best sig ever, damn

MAYOR QUIMBY
06-18-2008, 07:05 PM
I used to have an account, but then I learned that Myspace is for 11 year old girls who say they're 18 so I promptly deleted my account.
And thats a bad thing??

JASPER
06-18-2008, 07:52 PM
Look I have a good reason for not molesting cattle. They often carry diseases like mad cow and flesh eating viruses that will burn through even five condoms at once. I'm sorry I'm not a reckless devil-may-care stuntman who thrives off of adrenaline highs caused by fucking livestock.

Ol' Dirty Trixˣ
06-18-2008, 08:08 PM
what does cattle have to do with myspace?

TheWolf
06-18-2008, 08:19 PM
what does cattle have to do with myspace?

Are you serious? Do you not read the papers?

Ol' Dirty Trixˣ
06-18-2008, 08:21 PM
not this weeks. care to enlighten me?

TheWolf
06-18-2008, 08:24 PM
not this weeks. care to enlighten me?


Just joking.

I was going to continue the joke by making up a story connecting cattle and Myspace.....but I'm too tired.

DrunkenMasta303
06-18-2008, 08:24 PM
what does cattle have to do with myspace?

its obvious, cmon

Ol' Dirty Trixˣ
06-18-2008, 08:26 PM
well there are a lot sad cows on that site. :)

The Grandmaster
06-18-2008, 08:33 PM
who or what the fuck is robby digital?

care to enlighten me

DrunkenMasta303
06-18-2008, 08:36 PM
^^i heard its a wigger

beautifulrock
06-18-2008, 09:23 PM
I used to have an account, but then I learned that Myspace is for gays and cattle molesters and 11 year old girls who say they're 18 so I promptly deleted my account.

I was gonna say the exact same thing, word for word.

crust
06-18-2008, 10:41 PM
i NEVER trust myspace......its part of the illuminati......its the DEVIL

truth!

LORD NOSE
06-18-2008, 11:11 PM
well there are a lot sad cows on that site. :)

there are allot of good looking women on there too though

not just a good looking body, but good looking in the face area too

LORD NOSE
06-18-2008, 11:57 PM
lol

whats that around RZAs Neck ?

BRONZBODY
06-19-2008, 12:12 AM
I was gonna say the exact same thing, word for word.no more mindy main????? cmon ya killin me son!!!!!!


lol

Ol' Dirty Trixˣ
06-19-2008, 06:46 PM
there are allot of good looking women on there too though

not just a good looking body, but good looking in the face area too


i know, that's why i didn't say they're all sad cows.

Guarded By Martyrs
06-19-2008, 08:33 PM
Allow MySpace...