PDA

View Full Version : Wu-tang Corp's Facebook Group Is Up!!!!!!!


SL33
07-21-2008, 05:32 AM
http://www.facebook.com/group.php?gid=18847571271


be free 2 join, your host will be Li Nang, a 71 year old soldier from Vietnam who likes wu tang. lol






u don't need to reveal your real names if u don't want so.......or should i say, your wtc nicks......




peace

TAURO
07-21-2008, 05:54 AM
"When the face got revealed, game got real"

SL33
07-21-2008, 06:06 AM
and be free to post anything u want. except the leak linx ofourse...........

IrOnMaN
07-21-2008, 09:43 AM
I just joined. Thanks.

Blackula Spectacula
07-21-2008, 10:07 AM
I would join but then i'd get too many friends request

HANZO
07-21-2008, 10:15 AM
never understood the facebook thing. im too ghetto for it.

so yo blackula you wanna be my internet homey. we can drink digital 40's and do drivebys, fo real.

DR. NICK RIVIERA
07-21-2008, 10:17 AM
I would join but then i'd get too many friends request

u aren't that good, fattie

SL33
07-21-2008, 10:20 AM
u aren't that good, fattie


LOL

The Hound
07-21-2008, 10:22 AM
u aren't that good, fattie

:lmao::lmao::lmao::lmao:

wera is boss

Blackula Spectacula
07-21-2008, 10:50 AM
:lmao::lmao::lmao::lmao:

wera is boss

Boss of gay anal sex.


But I'll join .. and we'll see what happens

Blackula Spectacula
07-21-2008, 10:51 AM
u aren't that good, fattie

You couldn't handle it papi

WARPATH
07-21-2008, 10:57 AM
I would join but then i'd get too many friends request

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51Z7KS83GCL._SL500_BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU15_AA240_SH20_.jpg

Greek Gheynician Anal Tradition
07-21-2008, 11:00 AM
Blackula's tits are gooooooooooooooooood!!

Blackula Spectacula
07-21-2008, 11:01 AM
:cool: @ slippy

begongo
07-21-2008, 11:01 AM
I would join but then i'd get too many friends request
of course you'd get too many friends requests, you can't see somebody's profile on facebook without being friends duuuh

that sucks actually

The Hound
07-21-2008, 11:03 AM
who's the norwegian?

SL33
07-21-2008, 11:04 AM
c'mon on guys keep joining

DR. NICK RIVIERA
07-21-2008, 12:09 PM
You couldn't handle it papi

If I had shit on my chest, then I could handle shit like you too.

TAURO
07-21-2008, 12:11 PM
I've joined.

Blackula Spectacula
07-21-2008, 01:09 PM
If I had shit on my chest, then I could handle shit like you too.

oooh hateful words .. it's ok Kiddo let it all out

SKAMPOE
07-21-2008, 01:16 PM
lol


blackula can i please bite ur nipples to see how much feelings u have left on ur breast after the implants!

Blackula Spectacula
07-21-2008, 01:24 PM
lol


blackula can i please bite ur nipples to see how much feelings u have left on ur breast after the implants!

I wonder if you can bit yours? how big are you? c cup? dd's?

Blackula Spectacula
07-21-2008, 01:32 PM
I would join but then i'd get too many friends request

u aren't that good, fattie

:- /

http://i215.photobucket.com/albums/cc229/EskoVonne/Untitled-3.jpg

SKAMPOE
07-21-2008, 01:35 PM
I wonder if you can bit yours? how big are you? c cup? dd's?
do u like ur nippies pinched or tweeked? do u like them liked or sucked on?

Blackula Spectacula
07-21-2008, 01:44 PM
I don't like when you talk sexual with me Skampy, it's just not right. lets talk about comic books .. you like reading comic books?

SKAMPOE
07-21-2008, 01:46 PM
yea i got done reading the latest issue of ''BLACKULA LESBOE ADVENTURES''!



DAT WOULD BE A DOPE READ! LOL

Blackula Spectacula
07-21-2008, 01:59 PM
that would be

SKAMPOE
07-21-2008, 02:02 PM
Make It Happen! At Least A Blog Or A Thread About All Ur Sexual Escapades! With Mad Detail! N Pics Of Course!!

SL33
07-21-2008, 02:08 PM
lol

TAURO
07-21-2008, 02:14 PM
:- /

http://i215.photobucket.com/albums/cc229/EskoVonne/Untitled-3.jpg

lol. OWNED

Edgar Erebus
07-21-2008, 02:24 PM
Yo, sorry for being outta course of this thread, but who's Newton Mukuka Mbazima? I don't know no one from Zambia

DR. NICK RIVIERA
07-21-2008, 02:36 PM
oooh hateful words .. it's ok Kiddo let it all out

don't be mad cuz yo moms got titties and you just have fat in ya breast




watch from 2:30 on - Wera vs. Blackula

HFhwN-MUPuw







LaCock to you too.

Tony Bandana
07-21-2008, 02:41 PM
Ongh yo what kind of computerz dey got in vietnam ..Apple Still ONGH hahaha

they got Computers there 4 real?

lol

Edgar Erebus
07-21-2008, 02:44 PM
Nah, Tony, that's global world, everybody on the net - ONGH!

SL33
07-22-2008, 04:31 AM
Ongh yo what kind of computerz dey got in vietnam ..Apple Still ONGH hahaha

they got Computers there 4 real?

lol



li nang is not a real character..........................

lol

GuardianOne
07-22-2008, 05:08 AM
Yo, sorry for being outta course of this thread, but who's Newton Mukuka Mbazima? I don't know no one from Zambia

Nah, i don't really know you either, but seeing we are on the same forum and noticing more people join the facebook group it seemed honorable.

Peace

Newton
PS: When did you join wu-corp?

Blackula Spectacula
07-22-2008, 01:12 PM
Make It Happen! At Least A Blog Or A Thread About All Ur Sexual Escapades! With Mad Detail! N Pics Of Course!!

:D !!!!
















:dead:

LORD ZERO
07-22-2008, 01:19 PM
Who Even Goes To Facebook Anymore?

Greek Gheynician Anal Tradition
07-22-2008, 01:31 PM
Who Even Goes To Facebook Anymore?

The best chicks ever..:hooray: