PDA

View Full Version : Timing


VZA
07-23-2008, 09:16 AM
Suggest.



(do not delete this thread)

Ritter
07-23-2008, 09:20 AM
No I won't



(Delete this thread)

http://www.hilaroad.com/camp/projects/lemon/vinegark_battery_3.jpg

Ritter
07-23-2008, 09:27 AM
OOooh so George Clinton is the one?

Sorry VZA, didn't know what this was about.

(Don't delete this thread)

VZA
07-23-2008, 09:29 AM
I'm thinking GMT/UTC today at 16:00?

Edgar Erebus
07-23-2008, 09:32 AM
That would be, half an hour from now?

Ritter
07-23-2008, 09:34 AM
I'll be there.

Could you pm the details?

Edgar Erebus
07-23-2008, 09:35 AM
Yo, wait 5 minutes before doing that, gotta clean my inbox.

KLIION JENSEN
07-23-2008, 09:35 AM
nah nah, let it simmer for a while, give em a false sense of security, play they game a little, "remember, a swordfight is like a game of chess, you must think first (huh) before you move", ya dig ??

Ritter
07-23-2008, 09:38 AM
Naw, I think we should put Tar Pit on...

@ Slim T

Isn't our time zone GMT + 1?

VZA
07-23-2008, 09:43 AM
Right let's base it on forum time scheme from now on then.

Ritter
07-23-2008, 09:44 AM
My forum time scheme is... GMT + 1.

I have an idea.

Let's choose a random Time Zone.

In which one is Norway?

Ritter
07-23-2008, 09:48 AM
I'm setting my time on GMT + 6 (Almaty, Dhaka, Colombo).

Everybody do the same...

Edit: 8:49 now

Do I have a green light on this?

Edgar Erebus
07-23-2008, 09:52 AM
http://bradley.chattablogs.com/green%20light.jpg

VZA
07-23-2008, 09:52 AM
http://pastebin.com/m17f4d61d

VZA
07-23-2008, 09:54 AM
I'm setting my time on GMT + 6 (Almaty, Dhaka, Colombo).

Everybody do the same...

Edit: 8:49 now

Do I have a green light on this?

OK gj lad, everybody use this time scheme, GMT+6.

Edgar Erebus
07-23-2008, 09:57 AM
...... um, I don't know, but here it shows it's 07:56. Lessgo, you sure you didn't miss time zone?

Ritter
07-23-2008, 09:57 AM
Tap the _W_ax

That's my name ^

Ritter
07-23-2008, 09:58 AM
All times are GMT +7. The time now is 08:54 PM.


Time zone +6 + the summer hour 1 = +7

Switch to any zone that gets you equal with this time.

VZA
07-23-2008, 09:58 AM
Right this timing thing is proving difficult.


Tell you what, don't plan a time yet, we need to wait.

VZA
07-23-2008, 10:00 AM
All times are GMT +7. The time now is 08:54 PM.


Time zone +6 + the summer hour 1 = +7

Switch to any zone that gets you equal with this time.


All done. I'm setup with this as the secondary time scheme on my computer.

Edgar Erebus
07-23-2008, 10:02 AM
GMT+7 - Bangkok, Hanoi


Appropriate.

Ritter
07-23-2008, 10:08 AM
Aaah, yes, the world capital of sex...

"Bangcock"

Alright, at what hour do we commence?

Edgar Erebus
07-23-2008, 10:11 AM
Not so fast. I'd propose to wait a few days, 'til we finally patch up that track of ours.

Monday?

VZA
07-23-2008, 10:12 AM
Wait, be patient. We have to plan, and we have to round up more people.

If you're in, post a W in this thread and I will add you to the list.

KLIION JENSEN
07-23-2008, 10:12 AM
Right this timing thing is proving difficult.


Tell you what, don't plan a time yet, we need to wait.

i been said that, but eryone else is like "hook it up in a hour" or whatever, thats how casualties get caught..

Sun Tzu + Chess = anihilation for these flower pot head woodrows

Fools Rushing only increases friendly casualties

like i said before, it should simmer for a while, build up the arsenal, nobody here is thinking about timing, just thinking "gimme a time", PERFECT TIMING TAKES TIME......

PM ME IF YOU DONT UNDERSTAND WHAT THE FUCK I'M ON ABOUT, MIGHT BE OVER YA HEADS LIKE A FITTED CAP

Ritter
07-23-2008, 10:13 AM
Not so fast. I'd propose to wait a few days, 'til we finally patch up that track of ours.

Monday?

I'm on for anytime.

Just wanna see that forum

-D-E-A-D-

Edgar Erebus
07-23-2008, 10:13 AM
http://img530.imageshack.us/img530/2781/wubwskh6.jpg

Ritter
07-23-2008, 10:14 AM
Wait, be patient. We have to plan, and we have to round up more people.

If you're in, post a W in this thread and I will add you to the list.

http://media.arstechnica.com/journals/apple.media/wu-apple.jpg

KLIION JENSEN
07-23-2008, 10:17 AM
Not so fast. I'd propose to wait a few days, 'til we finally patch up that track of ours.

Monday?

exactly, monday is better than today, people got shit to do today, but monday i can take time off for, lol, get the track together first, or tracks, i dunno what beat we supposed to be doing this track to, i wanna do my own track also, a verse for each situation


of course its a W right here too...


(**this wu corp army need a couple generals of its own, otherwise its gonna go to shit**)

Edgar Erebus
07-23-2008, 10:27 AM
(**this wu corp army need a couple generals of its own, otherwise its gonna go to shit**)

Same junta as before? Lessgo, Milk, 12 Jewelz, OBT#1? VZA could also be granted membership, kid obviously has organizational talents.

(There is one of the generals already in, former right hand of Sureshot, on a covert mission. But shhhhhhhh.....)

KLIION JENSEN
07-23-2008, 10:39 AM
Same junta as before? Lessgo, Milk, 12 Jewelz, OBT#1? VZA could also be granted membership, kid obviously has organizational talents.

(There is one of the generals already in, former right hand of Sureshot, on a covert mission. But shhhhhhhh.....)



whoever, they just gotta be clever about it...
anybody here seen the movie "Colors" with Robert Duvall & Sean Penn ?? theres a little joke in there that makes the most sense...

2 bulls sat on a hill over looking a field of guernseys, young bull says "hey pops, lets run down there & fuck one of them cows" the papa bull says "nah son, lets walk down there, and fuck em all" ya smell me ??


(i got a soldier in there on some covert shit too, recon mission, nahmean ??)

VZA
07-23-2008, 10:44 AM
whoever, they just gotta be clever about it...
anybody here seen the movie "Colors" with Robert Duvall & Sean Penn ?? theres a little joke in there that makes the most sense...

2 bulls sat on a hill over looking a field of guernseys, young bull says "hey pops, lets run down there & fuck one of them cows" the papa bull says "nah son, lets walk down there, and fuck em all" ya smell me ??


(i got a soldier in there on some covert shit too, recon mission, nahmean ??)

Haha you definitely got the right idea chief.

We've got moderators working round the clock, about 60x more members than them, and we're just generally better, so I doubt there's anything they can do to us on our turf.


We need someone with real tech knowledge, who can DDoS their site or something similar, because right now we're limited to spam.

We gotta use our imagination, macgyver style.

Ritter
07-23-2008, 10:46 AM
http://staff.washington.edu/dittrich/misc/ddos/

KLIION JENSEN
07-23-2008, 10:47 AM
Haha you definitely got the right idea chief.

We've got moderators working round the clock, about 60x more members than them, and we're just generally better, so I doubt there's anything they can do to us on our turf.


We need someone with real tech knowledge, who can DDoS their site or something similar, because right now we're limited to spam.

We gotta use our imagination, macgyver style.


exactly, gotta be creative, a bit of spam is good, but i'd rather have the whole pig..

VZA
07-23-2008, 10:50 AM
exactly, gotta be creative, a bit of spam is good, but i'd rather have the whole pig..

Haha, nice analogy there. Spam/Pig.

I'm thinking we use IP tracers to get the more prominent people adressess and shit, and PM them threats.

Ritter
07-23-2008, 11:00 AM
Haha, nice analogy there. Spam/Pig.

I'm thinking we use IP tracers to get the more prominent thisis50 members adressess and shit, and PM them threats.

You can google for a password breaker program, and fuck all they e-mails up.

But clearly... that is breaking the law, and it would get GZA on a bad voice.

I'd rather just do some classic bashing.

KLIION JENSEN
07-23-2008, 11:04 AM
Haha, nice analogy there. Spam/Pig..


thanks

VZA
07-23-2008, 11:14 AM
discretion anyone ?? wtf ??

right I edited it, edit the quote out of your post.

SHAoLiN LoRD
07-23-2008, 11:41 AM
Shaolin Lord checking in.

I have a situation. I am working today until 6:00 pm EST.

I will take part in the festivities when I return to my house.

Thanks you, and stay strong in this war.

Ritter
07-23-2008, 12:08 PM
^ George Clinton

The Grandmaster
07-23-2008, 12:12 PM
Haha you definitely got the right idea chief.

We've got moderators working round the clock, about 60x more members than them, and we're just generally better, so I doubt there's anything they can do to us on our turf.


We need someone with real tech knowledge, who can DDoS their site or something similar, because right now we're limited to spam.

We gotta use our imagination, macgyver style.

nbajam aka robdigi

ask skampoe or TSA to contact him

Dokuro
07-23-2008, 04:20 PM
i dont like this sneeking around
GODAMNIT IM A MUTHERFUCKING VAGRANT NOT SOME STUPED FUCKING NINJA/ROGE I DONT KNOW THE MEANING OF RESTRANT WERE FUCKING RECKLESS
IM CUMMING TO GET YOU BITCHES
http://blogotaku.com/wp-content/uploads/2008/05/samurai_champloo_02-1024.jpg

VZA
07-23-2008, 04:22 PM
Fuckbuttons.

Dokuro
07-23-2008, 04:50 PM
the vadican

Edgar Erebus
07-23-2008, 06:10 PM
Yo, VZA!



Sssssshhhhhh.... Better keep it private. Delete your last post.

The Grandmaster
07-23-2008, 06:12 PM
^^delete quote

VZA
07-23-2008, 06:29 PM
Done.

NAKHI the SOLORIAN
07-23-2008, 07:54 PM
http://img.photobucket.com/albums/v280/NAKHIALLAH/LOGO6.gif