PDA

View Full Version : Ghost Face Sig


Mr_Chopsticks
08-28-2005, 05:00 AM
Its been awhile and although this ain't the most "outstanding" sig I've made and the text is a lil hard to read I think its iight wha you guys think? Comments and feedback please?


Version 1:

http://img206.imageshack.us/img206/7649/gghostv17eq.jpg


Version 2:


http://img206.imageshack.us/img206/6268/grime1ghostv27rq.jpg

wu-tang1988
08-28-2005, 05:53 AM
yo chops, those sigs are ill! i liked version 2 better, but fuck it, those sigs are hot!

Skellington
08-28-2005, 07:58 AM
I like it man, the first one looks best in my opinion.

The colour of his jacket in the second one doesn't realy match the colours of the entire signature.

TUCO
08-28-2005, 09:50 AM
the pic is a lil too relaxed....the theme calls for a more posed pic....nice nonetheless
....besides we all know u save the best Ghostface sigs for me 8) CHEA!
lol peace chops

peace

Tage
08-28-2005, 09:57 AM
yeh their both ill, first one is best imo.. aint seen no work from you for a while.. keep doin it.

peace

Big Risk
08-28-2005, 10:29 AM
the font is really hard to read. looks cool.

Hz Deep
08-28-2005, 03:30 PM
Look's dope man, like 09 said the 1st looks better as a whole, but I like the deeper colours in the 2nd one too.
Pz.

Reggie_Noble
08-28-2005, 03:44 PM
It's good, real good!

I like the way the lines behind the text look, it gives it a nice feel to it.

Maybe I should make a banner.... hmmm

TUCO
08-28-2005, 04:17 PM
REGGIE!!!
hook an ol' buddy up homey!?
lol

peace

Reggie_Noble
08-28-2005, 04:18 PM
Maybe :)

Hollow Dartz
08-28-2005, 04:46 PM
i like the second sig better

9th Warrior
08-28-2005, 08:40 PM
first one is better IMO the font is a lil hard to read but the sig is ill and its a dope pic of ghost.
good werk

Ozmosis
08-28-2005, 09:33 PM
the first it blends better, fresh sig choppa

Razorsharp
08-29-2005, 02:25 AM
LMAO at reggie and tuco...anyways chopz... go0d shit i agree with b0rn, but for some reas0n the 2nd one is d0pe as well, more colors i guess is the effect...anyways...d0pe shit...

Mr_Chopsticks
08-29-2005, 05:23 PM
yea the first one is more "complete" as in its all generally the same color but I like the 2nd one cause of the colors in the bg are more vivd like Deep said but its a start. Thanks for all the feed I apperciate it




yeh their both ill, first one is best imo.. aint seen no work from you for a while.. keep doin it.

peace
Yea I still doin my thang I been branchin out to and experimentin with new stuff but i'll be postin more soon don't worry :satisfy:
peace

Yung Fizzle 07
09-04-2005, 11:06 PM
second one looks better

Sicka than aidZ
09-05-2005, 03:52 AM
nice try....make em bigger, ......whats good chops, havent seen ya online for months

peace