PDA

View Full Version : Nigger Olympics!!


diggy
09-27-2008, 05:02 AM
http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia1.jpg












http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia2.jpg












http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia3.jpg













http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia4.jpg













http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia5.jpg













http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia6.jpg













http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia7.jpg














http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia8.jpg













http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia9.jpg















http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia10.jpg
















http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia11.jpg













http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia12.jpg
















http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia13.jpg

















http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia14.jpg

TSA
09-27-2008, 05:06 AM
what happened in liberia was nuts, the resolution has been remarkably smooth, they now have africa's first female president

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 05:10 AM
rofl where did you find these ?

my favourites are the bring your buddy, homeless air support and that fucking feather duster one had me cracking up^O^

hahaha why the fuck does he have a feather duster hahahahahah fucking hell

diggy
09-27-2008, 05:13 AM
Did you see the guy shooting his gun with a lifejacket???

A fuckin LIFEJACKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia9.jpg




HAHAHAHAHAHAHAHA

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 05:18 AM
man, thats nothing compared to that fucking duster dude, i mean yeah life jacket is a bit wierd, but you could explain it - like he needs it so when he jumps and ducks for cover its padding, WHAT THE FUCK IS WITH THE DUSTER MAN A FUCKING FEATHER DUSTER

diggy
09-27-2008, 05:21 AM
LOL!!!!



Voodoo ritual???

IDK, But its funny.

SKAMPOE
09-27-2008, 05:32 AM
http://pics.livejournal.com/dr_wrebagzhoe/pic/0011w8ty

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 05:35 AM
http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia12.jpg


thats a keeper *saves*

SKAMPOE
09-27-2008, 05:39 AM
Hahahhahahaha He Got A Feather Duster Hahahahahahahahahahha

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 05:44 AM
*shaking head in disbelief* dam i cant explain it

zooruka
09-27-2008, 05:52 AM
racist pigz

SKAMPOE
09-27-2008, 05:55 AM
http://www.a-human-right.com/racist.jpg

SKAMPOE
09-27-2008, 05:57 AM
http://www.a-human-right.com/stopKKK_s.jpg

SKAMPOE
09-27-2008, 05:59 AM
http://www.a-human-right.com/intruder2_s.jpg

KERZO
09-27-2008, 07:38 AM
http://niggermania.com/raptorman/niggerama/style/Monrovia9.jpg


funniest shit ive seen in a long time. wouldnt the orange lifejacket not make him an easier target? SMH

IrOnMaN
09-27-2008, 08:39 AM
Is this suppose to be funny? You guys are just bored. Find another way to entertain yourselfs.

diggy
09-27-2008, 07:58 PM
Some of you take shit too seriously.

:no:

HANZO
09-27-2008, 08:02 PM
the guy with the duster AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA...

shits classic.

the type of shit that happens in real ghettos, you end up wearing a life jacket to save yo'self.

SKAMPOE
09-27-2008, 08:16 PM
Some of you take shit too seriously.

:no:
WERD
ASLONG AS ITS NOT KIDDIE PORN NAMEEN LEAVE THE CHILL REN ALONE, ERR THANG ELSE IS FAIR GAME AS LONG AS U AINT CORNY WITH IT! IMO!

diggy
09-27-2008, 08:19 PM
Thanks, Skampoe!

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 08:22 PM
co-sign skamps point

diggy
09-27-2008, 08:31 PM
Yes Indeed!

SKAMPOE
09-27-2008, 08:45 PM
Sarcasm?

diggy
09-27-2008, 08:47 PM
Nope

SKAMPOE
09-27-2008, 08:49 PM
http://poplicks.com/images/dog-poop-in-grass.jpgDOG SHIT!!

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 08:52 PM
hahah, yeah well dont get racist on her e(not like anyone has'nt done that shit b4) cause you will get thrown in the penilty box like me, cant even visit my own fucking usergroup.

beautiful rock is a walking headjob for admins. i was told he asked for me to be banned. fucking ghey

TheWolf
09-27-2008, 08:55 PM
Dusters, guns, life jackets, hahahaha.

I think they dudes been listening to Supreme Clientele and taking Ghost's lyrics too literally.

SKAMPOE
09-27-2008, 09:02 PM
Dusters, guns, life jackets, hahahaha.

I think they dudes been listening to Supreme Clientele and taking Ghost's lyrics too literally.

WOLF IS SO GAY HE KEEPS A PENIS CHART TO DISTINGUISH HIS FAVORITES
























http://pics.livejournal.com/kirill_praha/pic/0001b766

TheWolf
09-27-2008, 09:04 PM
*enter picture of fat person here*

SKAMPOE
09-27-2008, 09:06 PM
HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA




















WOLF HAS NO LIFE SO HE OWNS ONE OF THESE...

























http://blog.makezine.com/_gallery_Weebleleezer_Aircraftcarrier_11111111.jpg

http://blog.makezine.com/_gallery_Weebleleezer_Aircraftcarrier_111111aaaaju l05509.jpg

TheWolf
09-27-2008, 09:09 PM
*another picture of fat person, but this time in a stance that could insinuate homosexuality*

SKAMPOE
09-27-2008, 09:11 PM
Lmao I Give Up, U Suk!

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 09:16 PM
hahaha

Faekwon
09-27-2008, 09:18 PM
http://img510.imageshack.us/img510/8243/rs002ei9.jpg

11th Chamber
09-27-2008, 09:50 PM
secondaries are cool

NIGHT MAYOR
09-27-2008, 09:57 PM
hahaha wonder who it is.......

Faekwon
09-27-2008, 10:05 PM
http://www.educatethekids.com/GiftPictures/SecondaryEducation.jpg