PDA

View Full Version : Beat Battles Semi-Finals (REPORT YOURSELF)


12weLvE
10-04-2008, 11:21 AM
Alright so its time to move on. Thanks to all those who participated... It has really been a succesfull season. Complex and I are going to hold down this next round of battles and currently we are trying to come up with some cool round rules.

This thread is for those to report them selves... Sord of like a sign in... So here are the names:

- Schizo-Manic
- GameofDeath
- Technician
- Complex
- MF Herbs (Varan)
- Infinity
- Moose
- Ozmosis
- Devamps
and
- Clymax

You guys have a week to confirm your participation... If you dont report by Oct 11, your spot will be given away to somebody else... not just a random person, but somebody who deserves it due to constant participation, and dopeness.

PEace

INF
10-04-2008, 12:23 PM
present

GameOfDeath
10-04-2008, 12:31 PM
Let's get it started.

Ozmosis
10-04-2008, 12:36 PM
here:mexico:

moose36
10-04-2008, 01:25 PM
in

MF Herbs
10-04-2008, 02:37 PM
M. F. V. A.

Greek Gheynician Anal Tradition
10-04-2008, 06:15 PM
Ready..

ClymaX
10-05-2008, 07:02 PM
yeah im present

12weLvE
10-05-2008, 10:37 PM
I ve gotten pm's from both Complex and Devamps so I assume they are both in.

FAmicom where ever you are the clock is ticking.

INF
10-06-2008, 01:01 AM
....it wont happen with FAMI


...if he come back then I owe ya'll a beat tape a month or I will delete my myspace and quit fuckin around. STRAIGHT UP!

12weLvE
10-06-2008, 10:26 AM
Well he has less than a week to report....otherwise Plex and I will pick somebody else...Most likely Slang Apostle or maybe Schizo-Manic....

Who would you guys like to see in the next round?

INF
10-06-2008, 10:33 AM
Slang

Complex
10-06-2008, 12:12 PM
I hit up Fami and Im waitin for him to get back at me.... Varan gone get at em too...

If not Im cool with Slang or Schizo fillin in...

Complex
10-06-2008, 01:07 PM
....it wont happen with FAMI


...if he come back then I owe ya'll a beat tape a month or I will delete my myspace and quit fuckin around. STRAIGHT UP!

lol looks like you owe us a beat tape cause Fami said he is in.....

INF
10-06-2008, 03:35 PM
time 2 get on my grind

Shitao
10-08-2008, 05:25 AM
Im here if there is an open spot. And if it's ok. If not, good luck men it'll be a dope beat battle.

Conz
10-08-2008, 08:17 AM
yeah im here too if theres an open spot

yakuzas_krew
10-08-2008, 03:58 PM
that will be dope as fuck :p

INF
10-09-2008, 12:10 PM
Is one of these cats gonna get that spot or is Fami gonna log on and sign in?



whats good???

Complex
10-09-2008, 12:18 PM
Is one of these cats gonna get that spot or is Fami gonna log on and sign in?



whats good???

Fami cant log in.....

Hes gonna have me or Va post his shit for him.... I think everyone is ready right? We need to get the rules ironed out and we can do this...

INF
10-09-2008, 12:29 PM
I think that a rule should be that if you cant log in and drop the beat here then ...


y he cant just make another account?

Complex
10-09-2008, 12:35 PM
lol u just mad that you owe us a beat tape per month... jp...

check ya pms homie...

INF
10-09-2008, 12:48 PM
lol. I know ,I'm not mad about that. Thats all good and shit. I was under the impression that when I threw that out there (making the beat tape a month) that Fami was coming back up in here.


its just kinda strange to have somebody else post it but at the same time its really not that big a deal.

Complex
10-09-2008, 12:55 PM
I can dig it.... I think Im gone let Chek make the call on this one because I aint tryna make decisions about somethin I dont know about... Either way is straight with me...

12weLvE
10-09-2008, 01:27 PM
Why cant FAmi log on?? He isnt banned or anything...

I am sorry but I am with Infinity on this one... Either he logs on and participates or We substitute him with a cat that really is down for this.

FAmi has until the 11th to sign in.

I am glad evertybody else is down...

YO Plex I got the ideas for the rounds ready... I will pm. you when I get out of class later.

PEace

12weLvE
10-15-2008, 12:37 PM
Yo Slang are you down or what??

12weLvE
10-16-2008, 09:58 AM
Okay our last contestant is Schizo. I am going to get the first battle crackin this weekend.

PEace

DEVAMPS
10-21-2008, 03:01 PM
damn what happened to famicomm? we need u up in the booth sun ...

12weLvE
10-21-2008, 04:53 PM
damn what happened to famicomm? we need u up in the booth sun ...

Not sure... I know Plex and Herbs have connections with him, so you should ask them.