PDA

View Full Version : What's your best rap video?


Jammin
10-24-2008, 10:29 AM
Scarface - My Block
Odq2Mvvw6XA

dope video man

Suga Duga
10-24-2008, 10:55 AM
good stuff jammin


vX6Nj0ww4Ac

THE MASON
10-24-2008, 11:00 AM
Both Dope vids props, this one always is just dope to watch, ill song too

oMQ4ZFdH5c

Ghost In The 'Lac
10-24-2008, 11:20 AM
n6CR-g-nBYg

kMP__WRvv1Y

Jammin
10-24-2008, 01:54 PM
thanks for sharing, keep this thread alive, ima check your videos

Socrates
10-24-2008, 02:01 PM
vvv Check the sig. vvv

Jammin
10-24-2008, 02:02 PM
good stuff jammin


vX6Nj0ww4Ac

dope

Longbongcilvaringz
10-24-2008, 02:03 PM
The Drop.

Jammin
10-24-2008, 02:04 PM
Both Dope vids props, this one always is just dope to watch, ill song too

oMQ4ZFdH5c


i can't see it

Longbongcilvaringz
10-24-2008, 02:10 PM
dyeah, that David Banner vid is visualcrackcodeine.

DUMBO
10-24-2008, 07:39 PM
that kid lined up to get deaded. makes no sense - kids are hit by cars by mistake, when not paying attention; not by being mesmerized like deer in the headlights.


therefore the premise for the video is ghey.

BIG D O
10-24-2008, 09:14 PM
I got too many to name....

M.O.P.'s Ante Up video is up there....

Pun's vid for Still ain't A Player is classic....

Brand Nubian's video for Back Up Off The Wall was the definition of sick...had they faces coming out of the project buildings and shit...that man Loon was rhyming furiously on teh top of the project roof an shit....alyou youngin's definitely need to see that vid once in ya life yo....

of course there's a ton of classic Wu vid's....Ice Cream and Triumph being my two favorites....

ODB's video for Shimmy Shimmy Ya was dope as well...

Redman's vid for I'll Bee Dat was nuts....hella funny when shorty had niggas gawkin' and then boom! rode her bike into the parked car....lol....Reggie's Angel's was butta too...

Always like the Pharcyde's video for Passing Me By....

there's so many man....i'll add more lata....

Ritter
10-25-2008, 01:54 AM
ivr6quzxslM

5bPmsFBf_nk

dRQt2LvTyKk

ZsXVwIh8dC4

drippie k
10-25-2008, 02:15 AM
v.i.c. - get silly

peep them dance moves!!!








XD...just kidding

2Bladez
10-25-2008, 06:30 AM
I like all videos from The Roots - You Got Me, The Next Movement, Don't Say Nuthin, Don't Feel The Right/Here I Come/In The Music, Clones..

Afficial_Nastee
10-25-2008, 11:13 AM
Check my sig

Nas - The World Is Yours Q-Tip Remix

JamSix
10-25-2008, 11:20 AM
-QB5d0KzrYI

The Hound
10-25-2008, 04:19 PM
lol people putting up videos that can't be embedded

G272iYvxW_w
TPKJZJITZHw
_eiKTp3VdE0
QDP_hr0JoCQ
VMYAEHE2GrM

DR. NICK RIVIERA
10-25-2008, 04:21 PM
What's your best rap video?

I never made a rap video.

Suga Duga
10-25-2008, 04:30 PM
none of your vids work, shizz

Jammin
10-26-2008, 12:23 AM
yeah

Mr. X
10-26-2008, 12:26 AM
Wu Tang's Gravel Pit vid

yup

harm77
10-26-2008, 01:45 PM
i always like the how i could just kill a man video with the effect of them appearing like their walking forwards but their really walking backwords. i also liked 4th chamber/shadowboxing.

The Hound
10-26-2008, 08:39 PM
AttfdgFy1VA

J-DON
10-27-2008, 10:01 AM
Busta Rhymes - Gimme Some Mo is my all time favourite rap video

cFEVQ786yIY

Ritter
10-27-2008, 10:05 AM
none of your vids work, shizz

Oh, snap. Almost all of OutKast's videos have disabled embedding.

http://www.youtube.com/watch?v=ivr6quzxslM

http://www.youtube.com/watch?v=5bPmsFBf_nk

http://www.youtube.com/watch?v=dRQt2LvTyKk

http://www.youtube.com/watch?v=ZsXVwIh8dC4

Guarded By Martyrs
10-27-2008, 10:29 AM
Pretty Special...

u33sSMvsx4c

Jammin
11-11-2008, 01:54 AM
up