PDA

View Full Version : Questions for pot heads and smokers in general


Art Vandelay
11-07-2008, 07:58 PM
i quit smoking weed a long time ago. i've only done it a handful of times in the past few years. i notice a lot of you mention that you are high when you are posting. so my question is...

What pleasure do you get out of being on a wu-tang message board when you are high?

When i would get high, or when i get drunk, i never run to turn on my computer to see what skampoe and tsa are up to. i don't get it. when i'm fucked up, i'm out having a good time.

Olive Oil Goombah
11-07-2008, 08:29 PM
I dont smoke anymore either, but I usually dont go out high unless its to a movie or if i was at work. If im smokin, its cuz im stayin in watchin a movie or playin video games or sumthin

Edgar Erebus
11-07-2008, 08:30 PM
Don't ask. There's higher level of consciousness involved in.

Dokuro
11-07-2008, 08:33 PM
endless comedy

Visionz
11-07-2008, 08:43 PM
I smoke all the time so there's moments when I'm out hanging out smoking and drinking and yeah am not thinking of the computer whatsoever and there's times when I'm at the house chillin, smoking bowls and cracking up or thinking deep about the shit I find here. Both are things I enjoy when I"m high so either way is cool.


it should also be noted that I don't smoke cigarettes so if feel like smokin at all, its gonna be weed.

THE MASON
11-07-2008, 08:46 PM
cuz when i got nothing else to do with my stoned lazy ass i might as well see what other stoned lazy ass people who happen to like wutang are doing.

Dokuro
11-07-2008, 08:47 PM
shit man this is humbuldt county there ant shit to do but site around on your jobs computer and git high

THE MASON
11-07-2008, 08:50 PM
and i am canadian

i smoke all day and all night.

im smokin my bong right now

food for thought
11-07-2008, 08:51 PM
ppl around me are smoking all the time cause my dorm room is like a designated weed and drinking spot. so its gonna happen regardless

like right now for example

THE MASON
11-07-2008, 09:15 PM
never thought of this till now

but it seems my sober and high states have become reversed, i am now in a normal mindstate while being high and cannot operate without being

is this a bad thing

Dokuro
11-07-2008, 09:44 PM
its a sing of addiction

Ghost In The 'Lac
11-07-2008, 09:47 PM
I smoke at all times really. Like I was round my friends free house a most of the week, geting high, playing poker, then id come back home, log on wu corp b4 i go to sleep, and thats its really. i dont make a thing of smoking weed, i do it whever i feel.

food for thought
11-07-2008, 10:05 PM
who gives a fuck. aint nothing wrong with smoking weed. better than drinking to get loose.
and its good for your mental conscious and thought process.

Robert
11-07-2008, 11:35 PM
When getting high is an hourly activity chances are you will be wucorp high most of the time (this applies to Skampoe).

food for thought
11-07-2008, 11:51 PM
"?

The Hound
11-08-2008, 12:40 AM
i post here drunk and stoned when i come home from being out and talk a little rubbish before i go and pass out ...

Longbongcilvaringz
11-08-2008, 01:16 AM
ah, yeah, i only post inebriated after a night out really.

Usually, i'm either no longer very drunk, or so drunk that i can only post once or twice before i must stop.

I've posted on here high, like, maybe one time.

food for thought
11-08-2008, 02:25 AM
nonsmoking fagot shut your bitch ass up

Longbongcilvaringz
11-08-2008, 02:46 AM
Your not talking to me, are you?

And again, who the fuck are you and why do you post almost exclusively in general chat when you've been here less than a year?

TSA
11-08-2008, 03:50 AM
Palehorse

Cee Oh Vee
11-08-2008, 04:48 AM
nonsmoking fagot shut your bitch ass up

Shiiiit you been here less than a year and your post count is over 1000!

damn do you have a life

Jutzu-Lo-Killer
11-08-2008, 05:18 AM
morrocan hash betta than weed

Longbongcilvaringz
11-08-2008, 11:26 AM
Palehorse

Oh, haha

That explains his bitterness towards me, and pretty much everyone else here.

Also explains why i couldn't figure out who's secondary he was.

Hows life on the run from the CIA Palewhores?

Ever since they found out you were broadcasting the cure for AIDS on a wu tang forum?

food for thought
11-08-2008, 11:43 AM
lol wtf ?

why do u keep asking ppl who i am? how many times do we need to have this duscussion

should i send somethign with my life story on it or something?

this is Food for Thought for the scholars and the young ones lol

Longbongcilvaringz
11-08-2008, 11:49 AM
You could have just said that the first time i asked you.

cap
11-08-2008, 11:52 AM
i never understood this either.
i dont do drugs,but all my friends do and when their having one of their coke nights all they do is sit in the car with other people that took coke or drive around.they cant stand to be around other people when they're on coke...

i always said that if i ever do coke it'll be with some crazy chick and fuck her brains out all night

THE MASON
11-08-2008, 12:08 PM
i never understood this either.
i dont do drugs,but all my friends do and when their having one of their coke nights all they do is sit in the car with other people that took coke or drive around.they cant stand to be around other people when they're on coke...

i always said that if i ever do coke it'll be with some crazy chick and fuck her brains out all night

coke aint my drug, i see people on it that shit and it just like what the fuck is the point?

you get a little hype?

fuck it if i do coke, justs gonna max out get a crazy chick like cap said do that up and then rob a bank or some shit

Ghost In The 'Lac
11-08-2008, 12:31 PM
FUCK COKE

Its the gayest drug out. Overpriced, over hyped, gay. no homo.

Plus it fucks up my nasel tunnels and shit, it lingers on the back of my throat. Plus the good stuff numbs you up like youve been to dentist. WHO WANTS TO BE OUT ON A NIGHT WITH THEIR MOUTH NUMB??? bitches out the question.

i never fucked a bitch who wa on coke but im actually guessing it would be good.

begongo
11-08-2008, 01:50 PM
eye'm stoned right now why

food for thought
11-08-2008, 02:09 PM
Plus it fucks up my nasel tunnels and shit, it lingers on the back of my throat. Plus the good stuff numbs you up like youve been to dentist. WHO WANTS TO BE OUT ON A NIGHT WITH THEIR MOUTH NUMB??? bitches out the question.

i never fucked a bitch who wa on coke but im actually guessing it would be good.

lmao

it makes ppl(those who r on it) real social and talkative

plus it gives u maddddd energy (u prolly cant tell until u get into something like some pussy or a fight)

plus it makes u fuck all night like a fuckin porno star killin the pussy

Ghost In The 'Lac
11-08-2008, 02:18 PM
lmao

it makes ppl(those who r on it) real social and talkative

plus it gives u maddddd energy (u prolly cant tell until u get into something like some pussy or a fight)

plus it makes u fuck all night like a fuckin porno star killin the pussy

i know what it does lol i had a gram just 2 weeks ago. but it got me so hyper i almost got the fired from the bar that i manage lol we had a big lock in until 5am i was gettin my pool hustle game on strong, then the caretaker came in and busted us at 5am lol.

the coke had me chatting like a muufucker i lost track of time

THE MASON
11-08-2008, 03:23 PM
the first and last time i did that shit i was going to attempt to rob a corner store with a butchers knife then said fuck it and smashed a bunch of windows with it, got too side tracked.

Shit is not a good drug, i stick too my herbals and my occasional shroom trip

002
11-09-2008, 07:09 AM
I've never logged on to wucorp while high. and I've been here for 5 yrs..

Tage
11-09-2008, 07:54 AM
because my tv is right next to my pc with my ps4 inbetween.

thats why.

^lol ps3

KERZO
11-09-2008, 08:30 AM
I smoke all the time so there's moments when I'm out hanging out smoking and drinking and yeah am not thinking of the computer whatsoever and there's times when I'm at the house chillin, smoking bowls and cracking up or thinking deep about the shit I find here. Both are things I enjoy when I"m high so either way is cool.

it should also be noted that I don't smoke cigarettes so if feel like smokin at all, its gonna be weed.

ditto bro ^O^ i don touch tobacco only mary jane. Wu-Corps a lil funnier when your stoned.

and i am canadian

i smoke all day and all night.

im smokin my bong right now

and i am Scottish

i smoke all day and all night.

im smokin my bong right now

:b



When getting high is an hourly activity chances are you will be wucorp high most of the time (this applies to Skampoe).

Yeah you got us stoners worked out,lol

I could'nt imagine wu-tang listeners who DON'T get high while listening and chatting about wu-tang, they're missing out on a whole different experience IMO.


Peace...

http://www.motleycrow.com/ImageHost/big-bong-hit.jpg

food for thought
11-09-2008, 01:18 PM
shiit, weed makes anything and everything more enjoyable

bout to buss out the bong right now, shit !

THE MASON
11-09-2008, 01:53 PM
Word it does

i gotta work in like 30 minutes and ima go hit a fat bowl before i head there
if not i might actually wanna start working

food for thought
11-09-2008, 02:18 PM
ahahaha

yo bronze, sorry i didnt hit u dat feedback yet man lol

i heard a couple of them joints but i wanan sit down and really listen to it so ican give
you some helpful feedback u know

so far my fav is that joint with that Taming the Iron beat on it (no surprise right)

theres always some shit going down in my dormroom but ill try to find time dogg.

peace ma dude

drippie k
11-09-2008, 02:50 PM
i heart weed...i need to get paid so i can get some dude, its been like a week!! =(

THE MASON
11-09-2008, 07:29 PM
ahahaha

yo bronze, sorry i didnt hit u dat feedback yet man lol

i heard a couple of them joints but i wanan sit down and really listen to it so ican give
you some helpful feedback u know

so far my fav is that joint with that Taming the Iron beat on it (no surprise right)

theres always some shit going down in my dormroom but ill try to find time dogg.

peace ma dude

Peace man, thanks for remembering

ye that seemd to be the favourite of the peeps that have listened

prrra718
11-10-2008, 12:19 AM
forget weed...try smoking crack and posting on wu-tang corp...
________
Honda CT110 (http://www.cyclechaos.com/wiki/Honda_CT110)

mashqauck
11-10-2008, 12:37 AM
palehorse your new name is allah-like


I think I used to come on here really high when I was younger but now I like my posts to be well composed like a beethoven piece or something. maybe an early mozart

alucard bitez
11-10-2008, 09:06 AM
lmao at prrra718^^^

i smoke all the time apart from when im at work, but i think for most of the people i know who smoke weed its more of a way of life then such a big thing as most people make it out to be.