PDA

View Full Version : Can I plz have my spider back?


DJMethods
11-13-2008, 01:19 AM
Epic lulz

http://people.msoe.edu/~gormand/canihavemyspiderbackot3.gif

Robert
11-13-2008, 01:28 AM
Lol, where did you find that?

DJMethods
11-13-2008, 01:31 AM
Bigfooty

DanTheMan1
11-13-2008, 01:36 AM
Hahahahhahaha......that was classic

J-Cee
11-13-2008, 01:46 AM
hahahha fukin hell...ppl makin fun of life situations that would make most stress makes me cackle maximum.

NIGHT MAYOR
11-13-2008, 01:47 AM
hahah i like the revised spider
shit had me rolling
im so stonned right now, think thats helping.

DJMethods
11-13-2008, 01:47 AM
I'm still laughing, that shit was fucking hilarious. Those who dont find it funny never paid billz, troof.

NIGHT MAYOR
11-13-2008, 02:16 AM
yeah he extends his time by 14 days which is fucking genius, and then they seem to stop giving him more time

The Hound
11-13-2008, 02:18 AM
HAHAHA email me back the spider ... LOL

Bigfooty

haha don't tell me you're a poster on bigpoofy? ...

NIGHT MAYOR
11-13-2008, 02:29 AM
*listening to disco volante* YOU LIKE THAT SHIT

DJMethods
11-13-2008, 04:08 AM
HAHAHA email me back the spider ... LOL



haha don't tell me you're a poster on bigpoofy? ...

Fuck. NO.

Longbongcilvaringz
11-13-2008, 04:24 AM
what's bigpoofy and why do you guys post there?

Vikthor
11-13-2008, 04:41 AM
ahahahahaha yea that shit was good :lmao:

Durag
11-13-2008, 04:41 AM
HAHAHHAHAHHHahahhahhaahHAHH

thats dope

JASPER
11-13-2008, 03:08 PM
Why not go all the way and send them a life tarantula?

supreme M
11-13-2008, 03:15 PM
hahahahahhahahahhaha ive seen this before and its the most funny thing i ever saw

INF
11-13-2008, 03:49 PM
I gotta do this. lol

Tage
11-13-2008, 03:54 PM
bahahaha that was a great read... props dj method

-The A to the Z-
11-13-2008, 05:23 PM
Aaaaaaaaaaaaaaaahahhaha, I love this :D.