PDA

View Full Version : Did SKAMPOE get the job ripping movie tickets?


The Hound
11-26-2008, 08:07 PM
http://www.wishlist.com.au/images/Products/VR01/DSCN0773_L.jpg

the only thing i can think of that's keeping SKAMPOE away from wu corp is he got that job ripping movie tickets ...

there seriously is not one scenario i can invision that can keep SKAMPOE away from duh chambaz of wu teng korp ...

even wen duh gawd was writin skrollz wif duh fird eye in duh basement ... he was still here

even wen duh gawd was baked out of his god damn mind ... he was still here

even wen duh gawd was making homemade porn ... he was still here

http://www.computronics.biz/productimages/prodcinema3.jpg

remember to smile and be courteous ... and don't call people wiggers, niggers, jews, faggits and devils ... YOU WANT THE CUSTOMER TO COME BACK NOT COME BACK WITH THE POLICE

SKAMPOE
11-26-2008, 08:10 PM
http://e.imagehost.org/0504/1194258647697.jpg

JerseyIronman
11-26-2008, 08:10 PM
lol i could so invision that.

you just painted a vivid picture in my mind tonearm.

The Hound
11-26-2008, 08:14 PM
cinema eight, to your left and enjoy the film
http://sheeats.files.wordpress.com/2008/01/lets_all_go_to_the_lobby11.jpg
LET'S ALL GO TO THE LOBBY
LET'S ALL GO TO THE LOBBY
LET'S ALL GO TO THE LOBBY
TO GET OURSELVES A TREAT
vfDXlgmKFyU

SKAMPOE
11-26-2008, 08:15 PM
Lmao

The Hound
11-26-2008, 08:19 PM
5tXyi3lSckA

skampoe always does what the big screen and accompanying jingle tells him to do

SKAMPOE
11-26-2008, 08:21 PM
Lol Retard

002
11-26-2008, 08:33 PM
did you see my noodz? http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=66777&page=6

EAGLE EYE
11-26-2008, 09:45 PM
LMAO @ Toned Armpits thinking he originated the movie stub guy idea.


That was all me.



TAKE A BATH!

SKAMPOE
11-26-2008, 09:52 PM
did you see my noodz? http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=66777&page=6
buahahahahaha hahahahahaha awman...
LMAO @ Toned Armpits thinking he originated the movie stub guy idea.


That was all me.



TAKE A BATH!
truth^

The Hound
11-26-2008, 09:57 PM
taking wiggers ideas and making them better since 2004

YOU MADE IT A HOT LINE I MADE IT A HOT SONG

DJMethods
11-26-2008, 10:55 PM
LMAO @ Toned Armpits thinking he originated the movie stub guy idea.


That was all me.



TAKE A BATH!

Fuck off, that was ME, in a thread with you though.

EAGLE EYE
11-26-2008, 11:05 PM
AUSTRALIA
http://www.oceana.org/uploads/pics/sharks_02.jpg

DJMethods
11-26-2008, 11:51 PM
We've got some seriously fucked up animals. Check out the Dugite, we used to get like 10 of them a year going crazy in the school fucking kids up.

The Hound
11-27-2008, 01:05 AM
fuckin homos arguing who sucked dick first ...

EAGLE EYE
11-27-2008, 01:17 AM
Who sucked the Dugite first?


Methods or Flabbyarm Terrorwrist

The Hound
11-27-2008, 01:19 AM
no prizes for second ... only consolation undersized jack daniels novelty t-shirts

EAGLE EYE
11-27-2008, 01:21 AM
ohhhhhhhhhhhh shit he made a CRACK DANIELS!!!

The Hound
11-27-2008, 01:25 AM
CueBall ... corner pocket ... surprise SEKS jew jitsuing the motherfucker UP

The Hound
11-27-2008, 01:31 AM
http://www.sergent.com.au/elvis/Let%27s%20Be%20Friends%20LP.jpg

NIGHT MAYOR
11-27-2008, 01:54 AM
oi tone whats this fucking six beers of seperation thing with the teds all about ? i aint watched tv in weeks.

The Hound
11-27-2008, 02:00 AM
no idea ... i don't watch TV much, is it a promotion for teds?

i googled it and came across this website

http://www.6beersofseparation.com.au/

The Hound
11-27-2008, 02:02 AM
ah

i just watched the video

they want you to upload a video talking about who you want to meet and why and they'll send you overseas with beer and $12Gs and you have to meet 5 people or something ...

i'd just spend the money on hookers and weed in amsterdam

EAGLE EYE
11-27-2008, 02:06 AM
^i read about that same contest.


I dont wanna give my beers to strangers

GENERAL WISE
11-27-2008, 02:07 AM
http://www.thecorpse.com/forums/index.php?s=&showtopic=29278&view=findpost&p=417231

The Hound
11-27-2008, 02:08 AM
me neither ... i'd be happier at home with the beer

plus i would be meeting people like charlesjones whom i think don't think fit the requirement of "persons met"

EAGLE EYE
11-27-2008, 02:11 AM
http://www.thecorpse.com/forums/index.php?s=&showtopic=29278&view=findpost&p=417231




yea i saw the jibjab thing, how long do those things take to make?

The Hound
11-27-2008, 02:16 AM
ha ha ... heat made a funny video

TSA
11-27-2008, 02:40 AM
LOL at the cronies shit AHAHAHAHAHAHAHhahaHHAHahahAHA