PDA

View Full Version : mrs rza is a terrible and ineffectual mod.


Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:38 AM
why was she even made a mod?

can anybody attempt to explain this to me?

qualifications?

none

activity?

minimal

pneumatic nail gun, wall, lighter, starving rat, torture, cylinder, vagina, rat, eating, screaming, head, off, head, pot, soup, too thick, penis, head, walking, erect, power, come.

Art Vandelay
12-06-2008, 10:39 AM
because she locks and deletes terrible posts that nobody cares about. that's why she is and should be a mod


except for my fuck, marry, kill volume 2. that should not have been deleted

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 10:40 AM
msRZa is a much bigger pimpstress than you kno...

....you are just a snotty nosed alt. foreigner whose confidence was boosted recently.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:40 AM
Continue...

INF
12-06-2008, 10:41 AM
just give ur account to the Corpse and then start a new one. that'll really piss em off. krickey (sp?)

Senator C. Palantine
12-06-2008, 10:41 AM
The thing is if you shut all the shit threads, there wouldnt be any Corp left.

Why shut an inoffensive thread that people were posting in?

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:42 AM
Distinguishing between a good and bad gen chat thread is impossible.

Deleting threads at random because you are "not impressed" is a sackable offense,.

DJMethods
12-06-2008, 10:42 AM
Miss RZA has made an enemy for life in me.

for real, the shits about to get mad serious on wucorp, im making this biggie and pac part 2, i aint fuckin wit cha nigga, you gone ya heard?

Realness.

Fire fingers is comin at cha.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:44 AM
Face it Pat, ever since they made me a MOD you been miserable about it... I always sensed jealousy in every post.. when it comes to me. Your pathetic.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:44 AM
I am fearful that i may have incited the mighty wrath of the ultimate over 35 tag team of nicky tooch and art vandelay.

prrra718
12-06-2008, 10:44 AM
you sound.......................................

































like a bitch...

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 10:44 AM
you can't beat Americans....we will ass rape you.

Use good judgement.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:45 AM
Yes i have been VERY miserable about it.

I mean come on, YOU and SICKA as mods????

I think the admins could have picked any other two posters, from the entire member history of this site, and it would have been less offensive.

I am not, and never will be, impressed.

Senator C. Palantine
12-06-2008, 10:45 AM
Pictures On Walls, son.

Pictures On Walls.

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 10:45 AM
I am fearful that i may have incited the mighty wrath of the ultimate over 35 tag team of nicky tooch and art vandelay.


let Derrique be Derrique.

your better at being a self righteous liberal foreigner.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:46 AM
Stop calling me a foreigner please

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:47 AM
whoohooo and Im suppose to be scared? That thread was horrible. It was bullshit. Post that shit elsewhere.
I dont care about Methods missing shoe and TSA's findings.... U guys think Im here all the time and Im not.. Yeah recently there has been a lot of threads deleted and moved, and Im glad you guys think its me, but you motherfuckers keep forgetting that most of the mods are invisible and also clean out the forum. Get ya shit right.

DJMethods
12-06-2008, 10:47 AM
Man I got Vakill blastin out my speakers, warm milo on the desk, and fire on the fingers.

Miss RZA dun fucked up.

Once i go get more marshmallows for this milo you are FUCKED,

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 10:47 AM
hahaha....send nudes and ill stop

prrra718
12-06-2008, 10:48 AM
Yes i have been VERY miserable about it.

I mean come on, YOU and SICKA as mods????

I think the admins could have picked any other two posters, from the entire member history of this site, and it would have been less offensive.

I am not, and never will be, impressed.


http://farm1.static.flickr.com/113/288943008_27f1efdea8.jpg?v=0


now thats impressive

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:49 AM
Nicky that was very gay of you.

Ms rza, you are not active enough to be a mod.

peace.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:49 AM
Yes i have been VERY miserable about it.

I mean come on, YOU and SICKA as mods????

I think the admins could have picked any other two posters, from the entire member history of this site, and it would have been less offensive.

I am not, and never will be, impressed.


I been here since wutangworld.com/dynasty days.... whats your point?
SICKA ... I thought he left? I dont talk to him so I would not know..
and believe me I go thru the whole forum, not just this section.
Im not going to talk about "back in the days" when the forum was this and that...... but I know that this forum has become trash.

DJMethods
12-06-2008, 10:49 AM
whoohooo and Im suppose to be scared? That thread was horrible. It was bullshit. Post that shit elsewhere.
I dont care about Methods missing shoe and TSA's findings.... U guys think Im here all the time and Im not.. Yeah recently there has been a lot of threads deleted and moved, and Im glad you guys think its me, but you motherfuckers keep forgetting that most of the mods are invisible and also clean out the forum. Get ya shit right.

Nah man you aint playin me like that ya herd? It aint like that here, it aint like that nigga, this is the real shit, none of that fake wucorp beef this ones heated like my milo needs to be.

I'm not even gettin marshmallows now, thats how mad ya got the god. FURIOUS ANGER SHYHEIM NIGGA.

and fuck that 1 minute flood shit yo, im gonna keep hitting enter without waiting the time just to spite you mods!!!!!!!!

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:50 AM
Man I got Vakill blastin out my speakers, warm milo on the desk, and fire on the fingers.

Miss RZA dun fucked up.

Once i go get more marshmallows for this milo you are FUCKED,

whooowhooo! you scare me. anyway... next.

prrra718
12-06-2008, 10:50 AM
Nah man you aint playin me like that ya herd? It aint like that here, it aint like that nigga, this is the real shit, none of that fake wucorp beef this ones heated like my milo needs to be.

I'm not even gettin marshmallows now, thats how mad ya got the god. FURIOUS ANGER SHYHEIM NIGGA.

and fuck that 1 minute flood shit yo, im gonna keep hitting enter without waiting the time just to spite you mods!!!!!!!!



you ignorant ass motherfucker how you gonna call a grown woman nigga...

shit got way 2 corny around here....shit has changed =(

Art Vandelay
12-06-2008, 10:52 AM
i love when msrza swears. that's hot... oh oh, will you type "cunt"?

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:52 AM
If the forum is shit, why are you a mod?

I want a fucking red username.

Tomb is a cold man.

DJMethods
12-06-2008, 10:53 AM
Man this just isnt on. i put effort into that thread.

EFFORT

I didnt pass primary school nigga, to type that many words took TIME.

And now you sayin nah your time aint worth it?

Who the fuck are you to judge my time nigga?

nah it aint like that

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:53 AM
Nah man you aint playin me like that ya herd? It aint like that here, it aint like that nigga, this is the real shit, none of that fake wucorp beef this ones heated like my milo needs to be.

I'm not even gettin marshmallows now, thats how mad ya got the god. FURIOUS ANGER SHYHEIM NIGGA.

and fuck that 1 minute flood shit yo, im gonna keep hitting enter without waiting the time just to spite you mods!!!!!!!!

wow, you graduated with honors in ignorance right?

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:53 AM
you ignorant ass motherfucker how you gonna call a grown woman nigga...


hahaha

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 10:54 AM
i always knew pat was the most furiously serious one.

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 10:54 AM
you ignorant ass motherfucker how you gonna call a grown woman nigga...

shit got way 2 corny around here....shit has changed =(

shit has changed since November 2008?

Art Vandelay
12-06-2008, 10:54 AM
i like how pat says that msrza has no qualifications to be mod.

i just want to know who does? how do you get qualified? is there a minor league of wu-forums where you can learn the proper way of being a mod?

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 10:55 AM
If the forum is shit, why are you a mod?

I want a fucking red username.

Tomb is a cold man.

you keep promoting people to post nonsense.... believe me YOU are part of the problem. You will never get a red username if you keep this bullshit up.
But continue with your jealousy rants.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:55 AM
Just a note, prrra718 is a former member and penis called Snapple.

He posted about how he knew about how the internet worked because he was from new york even though he repped durty south and smoked the best treez

DJMethods
12-06-2008, 10:56 AM
That aint a grown ass woman. shes like 4 foot.

i reckon i could take her. i been working my breakdancing since i got stabbed with scissors, and windmills fly kicking cunts as they walk past.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 10:56 AM
i like how pat says that msrza has no qualifications to be mod.

i just want to know who does? how do you get qualified? is there a minor league of wu-forums where you can learn the proper way of being a mod?

Qualifications:

Male

Active Member

Modding Experience

No allegiances

Insensitive

'He's a good poster'

Art Vandelay
12-06-2008, 10:57 AM
never noticed different colored usernames before, what do they mean. i swear i am a half a retard when it comes to this. i still don't understand what vatican means or why i am vatican or how people know that i am vatican

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 10:58 AM
i disagree with the insensitive and male parts.

Art Vandelay
12-06-2008, 10:58 AM
Qualifications:

Male

Active Member

Modding Experience

No allegiances

Insensitive

'He's a good poster'


but you do have allegiance...doesn't your brother and e-wife post on here?

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 10:58 AM
i like how pat says that msrza has no qualifications to be mod.

i just want to know who does? how do you get qualified? is there a minor league of wu-forums where you can learn the proper way of being a mod?

Are you sticking up for msrza because now you 2 have a deep emotional bond? If so, that is sweet.

On a serious note, my huskies WILL defeat pitt today.

DJMethods
12-06-2008, 10:59 AM
Stay out of this. im gunning for her. diss track up soon.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 11:01 AM
My brother and i don't get along.

blackula and i don't get along.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:01 AM
Just a note, prrra718 is a former member and penis called Snapple.

He posted about how he knew about how the internet worked because he was from new york even though he repped durty south and smoked the best treez



Why are you insulting other members? Arent you a JR MOD? See there you go again....... promoting ignorance. By the way snapple is mad cool, he's always been a good poster, especially in KTL.

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:01 AM
UConn should stick to basketball

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:02 AM
My brother and i don't get along.

blackula and i don't get along.




Yeah right! Tell that bullshit to someone else.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 11:02 AM
Snapple has always been a terrible poster.

His latest account is actually alright.

Everything before that, was terrible.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:02 AM
man, you guys live in some weird fantasy world. would somebody please explain to me how to develop a deep emotional bond in a wu-tang forum?


and on a serious note. uconn better play better than your louisville cardinals if they expect to win

prrra718
12-06-2008, 11:03 AM
Why are you insulting other members? Arent you a JR MOD? See there you go again....... promoting ignorance. By the way snapple is mad cool, he's always been a good poster, especially in KTL.

PEACE~Hope everything is good with you.... if you could ressurect my old account thatd be lovley i dont remember the password

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:04 AM
art i feel a bond with you over the Browns/Steelers rivalry, Seinfeld references, and your mothers big ass.

I also feel i owe you for the assraping Ohio State has given Pitt in the past.

prrra718
12-06-2008, 11:04 AM
Snapple has always been a terrible poster.

His latest account is actually alright.

Everything before that, was terrible.




Well thank you...much appreciated....you are a very negative person...you complain a lot....youre boring....

Professor Poopsnagle
12-06-2008, 11:05 AM
Why was only one of my threads locked? I made a topic with a funny story about back when I was young and I made another one about squirting and other bullshit.

I was surprised to see only the first one got locked.

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:05 AM
UConn should stick to basketball

we've only had division 1 football for like 8 years now. We've made fast progress. I root for UK and Uconn, so I do get more hype for college basketball season than college football season.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 11:06 AM
See, these are the inconsistencies which arise from the presence of an inactive and uninterested moderator.

I would like to be a mod please Tom.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:06 AM
PEACE~Hope everything is good with you.... if you could ressurect my old account thatd be lovley i dont remember the password

Yeah.... Ill ask them to reset the password!
and welcome back, as you can see, NOTHING has changed..... :nerdy:

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:07 AM
Why was only one of my threads locked? I made a topic with a funny story about back when I was young and I made another one about squirting and otherbullshit

I was surprised to see only the first one got locked.

u said it. cause it was bullshit.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:08 AM
man, you guys live in some weird fantasy world. would somebody please explain to me how to develop a deep emotional bond in a wu-tang forum?


and on a serious note. uconn better play better than your louisville cardinals if they expect to win

ask PAT, hes the emotional one.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:08 AM
art i feel a bond with you over the Browns/Steelers rivalry, Seinfeld references, and your mothers big ass.

I also feel i owe you for the assraping Ohio State has given Pitt in the past.


thanks again, sweetheart. would you like to see my pic? i have some semi-nudes.

DJMethods
12-06-2008, 11:09 AM
Why did my thread about pick up lines get moved to the video section and not irondan cooley?

you cant even mod properly.

Professor Poopsnagle
12-06-2008, 11:09 AM
u said it. cause it was bullshit.And you didn't lock it. You messed up!

Art Vandelay
12-06-2008, 11:10 AM
is this you, nicktooch?

http://pittsburghdish.typepad.com/photos/uncategorized/capt1cds10712242143steelers_browns_fo.jpg

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:10 AM
man, you guys live in some weird fantasy world. would somebody please explain to me how to develop a deep emotional bond in a wu-tang forum?


and on a serious note. uconn better play better than your louisville cardinals if they expect to win

I don't know how you develop deep emotional bonds on a wu-tang forum. But I see the feelings, and I find them strange and offputting.

And seriously, They are not MY cardinals. I graduated from UK, and I support Uconn 1st(the motherland) and UK 2nd(the alma mater).

Fucking drops and delays of game

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:10 AM
we've only had division 1 football for like 8 years now. We've made fast progress. I root for UK and Uconn, so I do get more hype for college basketball season than college football season.

True. They have had some success lately.

I always wondered why the north east was so garbage in football.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:12 AM
Why did my thread about pick up lines get moved to the video section and not irondan cooley?

you cant even mod properly.

how about I just delete them since they are so retarded like you.
and yeah I made a mistake .. a mistake and youre attacking me like I stole your damn candy.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:12 AM
that missed field goal hurts

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:13 AM
is this you, nicktooch?

http://pittsburghdish.typepad.com/photos/uncategorized/capt1cds10712242143steelers_browns_fo.jpg

hahahaha!! its bad enough you gotta beat our players now our fans...

Its all cuz of this faggot ass new stadium..

bring back the dank

http://www.myteamprints.com/images/football/lrg/3042.jpg

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:13 AM
I don't know how you develop deep emotional bonds on a wu-tang forum. But I see the feelings, and I find them strange and offputting.

And seriously, They are not MY cardinals. I graduated from UK, and I support Uconn 1st(the motherland) and UK 2nd(the alma mater).

Fucking drops and delays of game

Hey guys, why dont you post the football stuff in the sports section.
thanks.
^O^

Art Vandelay
12-06-2008, 11:13 AM
how about I just delete them since they are so retarded like you.
and yeah I made a mistake .. a mistake and youre attacking me like I stole your damn candy.


don't steal my candy. i won't be able to pick up girls without it

SKAMPOE
12-06-2008, 11:14 AM
Msrza Is A Goddess Amongst Insects, Ya Aint Worthy Of Her Pressence And Take It For Granted...

Art Vandelay
12-06-2008, 11:14 AM
Hey guys, why dont you post the football stuff in the sports section.
thanks.
^O^


i agree with pat bateman now. ms.rza should not be a moderator

lol

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:14 AM
that missed field goal hurts

Yeah, right after I submitted my post.

Fuck.

Maybe I should have not said anything.

DJMethods
12-06-2008, 11:14 AM
how about I just delete them since they are so retarded like you.
and yeah I made a mistake .. a mistake and youre attacking me like I stole your damn candy.

this is only the begginning.

give it another 4 hours and my diss track will be up and everyone on youtube will know of this modding mistake and on the mods forum you'll be laughed at and ridiculed and demodded hahahaahhahahvajdvsdfhwejklfgn

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:15 AM
Hey guys, why dont you post the football stuff in the sports section.
thanks.
^O^

^ya see...thats good modding right there.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:15 AM
mr.rza, will you take your conversation to "bring da ruckus?"

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:16 AM
Msrza Is A Goddess Amongst Insects, Ya Aint Worthy Of Her Pressence And Take It For Granted...

Quit sucking up, faggot. I am a god amongst puerto ricans. Show some respect.

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:17 AM
General Chat is for everything. Including sports.

All topics apply to "general" chat.

SKAMPOE
12-06-2008, 11:19 AM
Quit sucking up, faggot. I am a god amongst puerto ricans. Show some respect.

U WONT LAST AROUND RICANS, I BET U AINT EVER SEEN A RICAN IN REAL LIFE...

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:20 AM
puerto ricans think they are scarier than they are.

DJMethods
12-06-2008, 11:20 AM
U WONT LAST AROUND RICANS, I BET U AINT EVER SEEN A RICAN IN REAL LIFE...

Perth zoo just got a few new ricans in, im going to see them tomorrow, ive only ever seen pictures.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:20 AM
General Chat is for everything. Including sports.

All topics apply to "general" chat.

Really? then why was a SPORTS SECTION created? :loser:

( youre next on that list)

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 11:23 AM
this is only the begginning.

give it another 4 hours and my diss track will be up and everyone on youtube will know of this modding mistake and on the mods forum you'll be laughed at and ridiculed and demodded hahahaahhahahvajdvsdfhwejklfgn

learn how to spell.
and go ahead with this track, I want to listen too.. })
I'll make sure I get the last laugh.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:24 AM
if uconn wins, it's because of berry...he's the guy that the ball just bounced off of his head. he might be the worst d-back in the country

DJMethods
12-06-2008, 11:25 AM
learn how to spell.
and go ahead with this track, I want to listen too.. })
I'll make sure I get the last laugh.

You dont even recognise the difference between "you're" and "your", how can you recognise the realness?

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:25 AM
lol @ big east football....you kids

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:28 AM
U WONT LAST AROUND RICANS, I BET U AINT EVER SEEN A RICAN IN REAL LIFE...

I've seen several of them in real life. They're little and cute, and have adorable accents. Most of them aren't as heavy as you, but they're ok.

I have a friend named charles who is puerto rican. I would make fun of him for being puerto rican, and he would make fun of me for being jewish.

He wasn't a sensitive bitch like you, though.

His mom used to make ox-tail, which I thought would be disgusting, but is actually pretty good.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 11:28 AM
Makes space for another plat thread on the wall.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:28 AM
hey, we kick the big 10s ass in male gymnastics

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 11:29 AM
Really? then why was a SPORTS SECTION created? :loser:

( youre next on that list)

what list?

why are you so angry?

I've never done anything to you.

Don't moderate while menstruating. Nobody wins.

Art Vandelay
12-06-2008, 11:30 AM
Makes space for another plat thread on the wall.


platinum thread?? there are 5 different conversations going on in this thread. it got hijacked and now there are 3 people talking about the pitt-uconn game... that's more people than are actually watching it.

supreme M
12-06-2008, 11:34 AM
wow u guys care too much

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 11:35 AM
platinum thread?? there are 5 different conversations going on in this thread. it got hijacked and now there are 3 people talking about the pitt-uconn game... that's more people than are actually watching it.

The Voice of Reason

TSA
12-06-2008, 11:47 AM
yeah Msrza sucks at being a mod, she should mod a subforum call "the Kitchen", or just stfu and do what she's told.

i dont get the point of closing threads SHE doesn't like. that's gay cause she has shitty 2005 wucorp "OH JASPER THAT WAS FUNNY" humor

gtfo lol, ya baboon

the elderly are ruining wucorp and supporting eachothers efforts, just re-read this thread and keep age in mind

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 11:49 AM
116 views

91 responses.

beat that b rock.

plus i have like 2 10000 view threads.

thats one more than you b rock.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 12:05 PM
yeah Msrza sucks at being a mod, she should mod a subforum call "the Kitchen", or just stfu and do what she's told.

i dont get the point of closing threads SHE doesn't like. that's gay cause she has shitty 2005 wucorp "OH JASPER THAT WAS FUNNY" humor

gtfo lol, ya baboon

the elderly are ruining wucorp and supporting eachothers efforts, just re-read this thread and keep age in mind

MADD? still? mhmm.. get over it.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 12:07 PM
xApS0WloQtg

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 12:10 PM
SMH....style created a monster and just left us with it.

MsRzaRecTaH
12-06-2008, 12:25 PM
Word.

Art Vandelay
12-06-2008, 12:29 PM
116 views

91 responses.

beat that b rock.

plus i have like 2 10000 view threads.

thats one more than you b rock.



if this was the $10,000 pyramid, the answer would be

Things a man with a small penis might say.

Art Vandelay
12-06-2008, 12:30 PM
^^^^

going to be too many old jokes with that reference. i immediately regret the decision to post that

SKAMPOE
12-06-2008, 12:44 PM
if uconn wins, it's because of berry...he's the guy that the ball just bounced off of his head. he might be the worst d-back in the country
VERY TRUE, U CANN IS THE GREATEST THO BY FAR!
I've seen several of them in real life. They're little and cute, and have adorable accents. Most of them aren't as heavy as you, but they're ok.

I have a friend named charles who is puerto rican. I would make fun of him for being puerto rican, and he would make fun of me for being jewish.

He wasn't a sensitive bitch like you, though.

His mom used to make ox-tail, which I thought would be disgusting, but is actually pretty good.
HOW AM I SENSITIVE HAHAHA SHIIIT IM THE LEAST SENSITIVE CAT ON HERE DUDE, AND OXTAILS ARE GROSS YUK...

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 12:45 PM
VERY TRUE, U CANN IS THE GREATEST THO BY FAR!

HOW AM I SENSITIVE HAHAHA SHIIIT IM THE LEAST SENSITIVE CAT ON HERE DUDE, AND OXTAILS ARE GROSS YUK...

Im telling you, his mom made some kind of crazy stew, and I thought it would be disgusting, but it was dope.

Longbongcilvaringz
12-06-2008, 12:45 PM
100

SKAMPOE
12-06-2008, 12:47 PM
Im At A Point Im My Life That I Cant Tollerate Meat, I Think Im Turning Into A Vegan Lol 4 Real Chicken Grosses Me Out I Stoped Eating Pork For Like 2 Or 3 Months Now, The Only Flesh I Eat Is Beef As In Steaks And Ma Girl...

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 12:47 PM
she also made some dope arroz con pollo, and this barbecued swine with like an orange juice-type basting, it was dope.

SKAMPOE
12-06-2008, 12:48 PM
100

U WILL NEVER CATCH UP THO...

SKAMPOE
12-06-2008, 12:50 PM
she also made some dope arroz con pollo, and this barbecued swine with like an orange juice-type basting, it was dope.
YEA THATS BLAZIN...


WHEN I HIT THIS POWER BALL IM GONNA INVITE U FOR DINNER, U AND A HAND FULL OF OTHERE CATS HERE! WE GON PUFF THE GRENNEST OF HERBS AND THEN INDULGE IN SUM PUERTO RICAN CUSINE....

TSA
12-06-2008, 12:53 PM
man, this thread has been pathetic.

Sky Blue Danny Kid
12-06-2008, 12:54 PM
YEA THATS BLAZIN...


WHEN I HIT THIS POWER BALL IM GONNA INVITE U FOR DINNER, U AND A HAND FULL OF OTHERE CATS HERE! WE GON PUFF THE GRENNEST OF HERBS AND THEN INDULGE IN SUM PUERTO RICAN CUSINE....

That would be ill.

I would definitely take part in a Rican feast and some herb-blowage at skampoe manor.

I'll tell you what, if I win the Powerball, I got your back, too. I don't play it, but I'm going to buy a ticket soon, just to make this happen.

Word is bond.

HANZO
12-06-2008, 01:16 PM
well i couldnt give a shit about which threads get locked unless they had classic potential.

msrza deserves to be mod.

now lets all relax

KidSha
12-06-2008, 01:25 PM
yall forgetting that msrza keeps the lights on here at the corp.

Tomb
12-06-2008, 01:33 PM
I'm cool with criticism about ineffectiveness but I won't tolerate the kind of disrespect Pat has shown here. MsRZA was voted by a majority of the mod team and she's doing a great job here in GenChat.