PDA

View Full Version : Division in General Chat?


Prolifical ENG
12-06-2008, 07:37 PM
I was reading the activity as you all were posting here this afternoon and TSA pointed out in 2 threads today that the WTC division is divided not by Vatican supremacists or what color your username is. Sometimes when the table gets too big and can't seat everyone, in must be divided logically....

http://cache.daylife.com/imageserve/0ffragf9CWaCh/340x.jpg

Potential usergroup? What would the cutoff age be?

Dokuro
12-06-2008, 07:57 PM
the jokers are ready to ride on the Vatican at a moments notice death to thebourgeoisie

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 08:51 PM
The jokers comprise some of the corps most level headed, reasonable posters.

Dokuro
12-06-2008, 09:09 PM
The jokers comprise some of the corps most level headed, reasonable posters.
what the hell, are you talking about, I'm not all there my self

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 09:12 PM
i said 'some' you pee pee toucher

Dokuro
12-06-2008, 09:18 PM
^^^ watch it kumquat your riding the brown slide



this one has various mining
fist kumquat or cum, brown slide or ass (its a gay joke)
2cond quat a little kid, brown slide a rusty slide your likely to get cut

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 09:25 PM
hahaha wutever cockwad, u suck catholic dick

11th Chamber
12-06-2008, 09:27 PM
that usergroup shit you fags did a few months ago was a total bust

divine axis lasted what, like 3 days?

Dokuro
12-06-2008, 09:29 PM
^^^ agree this hole user group thing is sooo.. lame

Olive Oil Goombah
12-06-2008, 09:30 PM
jokers is still around.

I wasnt into the usergroup thing either, but gravey is cool.

They are kinda a bust tho, but whatever. o well.

TSA
12-06-2008, 11:06 PM
1% is still going strong, im in axis and 1% and the 1% is like 2 or 3 threada away from having as many threads as the axis..but that's not saying much.

though i am a bit disappointed in president bateman's administration.
(Ps. is that statement against the media law? would it technically count as media?)

DJMethods
12-06-2008, 11:11 PM
View My Video (http://tinypic.com/player.php?v=20apisx&s=4)

Sicka than aidZ
12-06-2008, 11:25 PM
cooley, this thread is wak

prolific engineer said "

the WTC division is divided not by Vatican supremacists or what color your username is. "....??

that makes no sense^^

TSA
12-06-2008, 11:35 PM
if we ignore him he'll go away again.

Dokuro
12-07-2008, 12:10 AM
if we ignore him he'll go away again.
that what we say about you but your still here


what the fuck

Visionz
12-07-2008, 12:24 AM
I don't give a fuck who you are, I'm gonna respect you up until the point you prove to be a lame-ass bitch but I never rush to rash decisions to come to that conclusion


peace to whoever, feelings over the interwebz is fuckin pointless (but if shitz dumb, shitz dumb, usually I just ignore it)

SKAMPOE
12-07-2008, 12:26 AM
that usergroup shit you fags did a few months ago was a total bust

divine axis lasted what, like 3 days?

^^^ agree this hole user group thing is sooo.. lame

I TOLD YA'LL FROM THE JUM DUH CANNIBAL COVENANT WILL REIGN SUPREME, WE ARE STILL THE ILLEST CLIK HERE, WE ALL HAVE EACH OTHERS BACK ALL OVER THIS BITCH, YA NOTICED WHEN IM GETTIN SHOT AT DURAG OR TONE ARME EVEN WERA COMES THRU BUSTIN EVERY WHICHA WAY, AND VICE A VERSA, YA CEEN ME TAKIN SHOTS WHEN ONE OF OURS IS GETTIN BUCKED AT!

OUR FORUM IS THE ILLEST, WE GET MOE TRAFFICK THAN GENCHAT LIKE 4 DAYS OUTTA THE WEEK WERDLIFE, WE GOT THE ILLEST THREADS. AND I REPEAT, WE STILL REIGN SUPREME...


YA JUST DONT KNOW MAAIN!!!!:fucku:








HERES A SAMPLE OF WHUT HAPPENED TO THE LAST MU FUCKA WHO GOT SHIT TWISTED....


http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image1.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image2.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image3.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image4.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image5.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image6.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image7.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image8.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image9.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image10.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image11.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image12.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image13.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image14.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image15.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image16.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image17.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image18.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image19.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image20.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image21.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image22.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image23.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image24.jpg
http://www.transgenderzone.com/library/srs/Image25.jpg


AND THEN WE HAD OUR SECRET RESIDENT FAGGIT FUCK HIM!!!







NO HOMO!

Visionz
12-07-2008, 12:32 AM
right.....let's all pretend like it means something

SKAMPOE
12-07-2008, 12:40 AM
It Doesnt, But It Makes Time Here More Fun, Specially In The Dcc Dining Room Table!^

TSA
12-07-2008, 12:42 AM
resident faggot?

you guys keep a resident faggot?


who, and why?

SKAMPOE
12-07-2008, 12:45 AM
To Fuck Lil Faggits Like U Who Try To Rise Against The Cannibal Movement

TSA
12-07-2008, 12:47 AM
but he's IN the CC..is this resident fag a Showtime Dave or whatever that fag was called?

-50 points for CC

Sicka than aidZ
12-07-2008, 01:24 AM
I don't give a fuck who you are, I'm gonna respect you up until the point you prove to be a lame-ass bitch but I never rush to rash decisions to come to that conclusion


peace to whoever, feelings over the interwebz is fuckin pointless (but if shitz dumb, shitz dumb, usually I just ignore it)


yo are u talkin to me? u arent still mad i was a moderator are u? no need to worry anymore tho dude. my evil plan got ruined and they de-modded me didnt u know? all is well again, peace:king:

SKAMPOE
12-07-2008, 01:34 AM
Fucked Up

11th Chamber
12-07-2008, 01:37 AM
so when exactly was this Cannibal Movement EVER relevant?

SKANK HILL
12-07-2008, 01:39 AM
DCC needs a Professor Rino's thread of awesome shit ... he comes thru wif duh porn

SKAMPOE
12-07-2008, 01:39 AM
I Hate To Say It Hahaha But When Style Was Here, Member All The Diss Tracks And All That Ol Funny Shit Hahaha Good Times Good Times

SKAMPOE
12-07-2008, 01:42 AM
DCC needs a Professor Rino's thread of awesome shit ... he comes thru wif duh porn
HELLS YESSS AND BEATS, JUST THE OTHER DAY HE BLESSED THE GOD WIFF 5 ILL BANGAZ ON THE STRNGTH OF THE REAL NESS NAMEEN PEACE TO DUH GOD!

11th Chamber
12-07-2008, 01:49 AM
I Hate To Say It Hahaha But When Style Was Here, Member All The Diss Tracks And All That Ol Funny Shit Hahaha Good Times Good Times

I remember Dripps/Lead Slingo.....I remember that

SKAMPOE
12-07-2008, 02:17 AM
Yea That Was The Wakest Shit I Ever Heard In The Inter Webz And In The Real Deal Werld...

16th_Chamber
12-07-2008, 03:09 AM
i haven't taken a shit in 2 days.
________
G ENGINE (http://www.suzuki-tech.com/wiki/Suzuki_G_engine)

food for thought
12-07-2008, 03:15 AM
hahaahahhaaa

begongo
12-07-2008, 04:00 AM
this is what you suggested a couple of months ago:
http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=54048


and this is what you suggest now:
I was reading the activity as you all were posting here this afternoon and TSA pointed out in 2 threads today that the WTC division is divided not by Vatican supremacists or what color your username is. Sometimes when the table gets too big and can't seat everyone, in must be divided logically....

http://cache.daylife.com/imageserve/0ffragf9CWaCh/340x.jpg

Potential usergroup? What would the cutoff age be?
all these honest ... attempts to "help" only make me see that you are not very sympathetic towards gen chat overall, you only want us to be divided





People of Gen Chat, stay strong. They shall not prevail with their machiavellian tactics.

SKANK HILL
12-07-2008, 04:45 AM
there should be a usergroupd specifically for the general chat users so that the bitches of this site who constantly complain about general chat but still come here and clog shit up with their lameness can be eradicated and we can be mod free and not have some iron fist nazi rule on us without living in our country or being apart of our society

FREE CARL LEE HAYLEY

OR

ban the bitches from general chat who constantly whinge and whine about general chat but still frequent here ...

11th Chamber
12-07-2008, 06:20 PM
Yea That Was The Wakest Shit I Ever Heard In The Inter Webz And In The Real Deal Werld...

Ponytails the bungee cord when Jig comes from behind


u never recovered

KERZO
12-07-2008, 06:28 PM
^whut? :lmao: did skampoe actually say that?

TSA
12-07-2008, 06:30 PM
Yea That Was The Wakest Shit I Ever Heard In The Inter Webz And In The Real Deal Werld...
oh get outta here it was nuclear rape

and Jigsaw tired to clap back with his faggy freestyle but got exposed for sporting a rotary phone AHAHAHAHAHAhahAHAHAahaHA, by tony bandanana

RADIOACTIVE MAN
12-07-2008, 10:25 PM
thats right,nothing beats us the jokers

SKAMPOE
12-07-2008, 10:31 PM
oh get outta here it was nuclear rape

and Jigsaw tired to clap back with his faggy freestyle but got exposed for sporting a rotary phone AHAHAHAHAHAhahAHAHAahaHA, by tony bandanana
NIGGA PLEASE I HAVE A HUNNIT A FIFTY DOLLA CORDLESS FONE SHITS DOPE TOO,

BUT YEA

ALL I HEARD WAS ''HAMMINY HAMMINY SUM SUM SUM'' DAT SHIOT WAS WAK KID, AND U CANT SEE ME ON THE MIC LET ALONE ONE OF JISAW.45'S BAR! TAKE THAT SHIT TO NEBRASKEE, LET THESE LIL WIGGER FAGS ROK THE HEAD TO THAT GARBOE, WE DUH TRUTH SUN, FUCK THE REST!!!:fucku:

Dokuro
12-07-2008, 10:37 PM
is there any thing going on you all a boring me right now

SKAMPOE
12-07-2008, 10:40 PM
Ponytails the bungee cord when Jig comes from behind


u never recovered

u musta not heard the sam crackson joint we did, dats hits craaazy sun u sleepin nigga!

we slaughtered him tissa lil ruger fermi and mr serious delirous him self mu fucka , and they rly never stood a chance so never mind the recovery!:spin::fucku:

SKAMPOE
12-07-2008, 10:46 PM
u musta not heard the sam crackson joint we did, dats hits craaazy sun u sleepin nigga!

we slaughtered him tissa lil ruger fermi and mr serious delirous him self mu fucka , and they rly never stood a chance so never mind the recovery!:spin::fucku:

hers that track

rawness!


http://www.zshare.net/audio/52415878f7aae9b4/

oh and i forgot

the glossnessmonsta infinity got chewed out and beautifly B got hit with a stray!

WHAT!!!

TSA
12-07-2008, 10:48 PM
skampoe, your gay, i murdered you, hhhardd.

let me go find the track.

SKAMPOE
12-07-2008, 10:50 PM
ya niggaz cant tell me shiiiiiitt

SKAMPOE
12-07-2008, 10:53 PM
skampoe, your gay, i murdered you, hhhardd.

let me go find the track.
nigga u sound wak, ur style is bit! ur lien ass verses n sgit all garbage..


juxanomics, the fuck u know bout robbin niggaz u bitch!! u aint bout nuffin and u rok scarves, bitch u been lost!

SKAMPOE
12-07-2008, 10:55 PM
the intro to my song>ya whole rap career nigga so stop it...:loser::frusty:

TSA
12-07-2008, 11:15 PM
^LMAO at this guy, your gay, i fucking sexually molested you and took pictures on that track

and Jigsaw's dobermen pitcher face

your obviously gonna say "derp we won" but be real


BE REAL, your flesh was melted by the Dripps

TSA
12-07-2008, 11:17 PM
lmao, plus the intro to your new song was the intro to my album last year RocDocumentz lol

SKAMPOE
12-07-2008, 11:17 PM
u out ur faggy ass mind main!

SKAMPOE
12-07-2008, 11:19 PM
lmao, plus the intro to your new song was the intro to my album last year RocDocumentz lol i've

prolly so, but u damn sure aint do it justice ma nigga, witcha fuckin african chanting ass nigga!

TSA
12-07-2008, 11:19 PM
don't make me repost that shit, you got baptized at slingo point

TSA
12-07-2008, 11:20 PM
LMAO african chanting > featuring blackula on a god damn song AHAHAHAhahahH!11
SINGING.

SKANK HILL
12-07-2008, 11:21 PM
who had blackula on a song? LINK LINK LINK

SKAMPOE
12-07-2008, 11:23 PM
don't make me repost that shit, you got baptized at slingo point
u just heard my sonG and heard where i said

''i sonned u so many times i can baptize ya kid,
i'll jesus christ you and jab a long spear in ya rib!''

and now u wanna use it in ur corny ass post, quit ridin ma dick faggit, getcha own shit u biter!

SKAMPOE
12-07-2008, 11:24 PM
who had blackula on a song? LINK LINK LINK

http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=67692

ITS NOT BLACK THO...

Visionz
12-07-2008, 11:27 PM
yo are u talkin to me? u arent still mad i was a moderator are u? no need to worry anymore tho dude. my evil plan got ruined and they de-modded me didnt u know? all is well again, peace:king:why would you think that was directed at you? :lmao: I was never mad at you for it I just thought someone in the mod squad had made an unwise decision. peace Sicka

SKAMPOE
12-07-2008, 11:32 PM
Scared Of Suckacocks^