PDA

View Full Version : Amazing! Man gets body twisted around so his legs are near his head! OMG!!!


diggy
12-13-2008, 10:46 PM
I am warning you, these pics are kinda strange, but the guy is ok.




















































http://www.bubbygram.com/georgi/phenix.jpg



























http://farm1.static.flickr.com/194/459331497_1f79e32086.jpg?v=0































http://www.veress.se/images/zamoratte01.JPG

002
12-13-2008, 11:34 PM
this is new to you?!

diggy
12-13-2008, 11:38 PM
Yes, it is.

















































































http://badgas.co.uk/moments/moment_129.jpg

KERZO
12-14-2008, 09:01 AM
heres a revelation for you then diggy...

type 'contortionist' into google images and it shall reveal a whole new biological phenomena to ya -

http://danny.oz.au/travel/mongolia/p/57046226-mongolian-contortionist.jpg
http://www.broughtonapartments.co.uk/basement%20pictures/slides/contortionist.jpg
http://www.pro-thinspo.com/images/contortionist_maggi_2_big_1_.jpg

whenever i see chicks doing this i think about the possible spinal implications...and how cool it would to fuck a chick in this 'origami stance',lol

Rame
12-14-2008, 09:11 AM
Dat's wack.

KERZO
12-14-2008, 09:43 AM
I thought you were wutage for a sec there Rama,lmao

Rame
12-14-2008, 11:22 AM
How come?

KERZO
12-14-2008, 11:24 AM
you got wu logo for an avatar and you came into the thread bitchin...classic wutage behaviour....

Rame
12-14-2008, 11:26 AM
I see.. I'll try to be more positive next time I enter a thread.

KERZO
12-14-2008, 11:35 AM
http://www.angelfire.com/nj2/madcuties/ugod.jpg

Professor Poopsnagle
12-14-2008, 11:37 AM
Hall of gay.

diggy
12-14-2008, 05:51 PM
http://www.erichufschmid.net/Dumb-down/contortionist.JPG

SKAMPOE
12-14-2008, 06:35 PM
is This Wtf Wu Corp Has Come Too???????????????

Killa BB
12-14-2008, 08:50 PM
I am warning you, these pics are kinda strange, but the guy is ok.

HA... Hahaha... HAHAHAHAHA...

Look at you being all impressed and shit... lolol... nigga take yo ass to the circus... you REALLY need to get out more...

11th Chamber
12-14-2008, 09:23 PM
Diggy has progresivly become one of the lamest posters here

take it in stride buddy

..

ol' pal

TSA
12-14-2008, 09:29 PM
is This Wtf Wu Corp Has Come Too???????????????



LMAO look who's talking!

post that little fat bald guy that kept doing this you kept posting a while ago, that shit was hilarious (though at the time pissed me off cause i didn't get SKAMPOE)

diggy
12-14-2008, 09:31 PM
HA... Hahaha... HAHAHAHAHA...

Look at you being all impressed and shit... lolol... nigga take yo ass to the circus... you REALLY need to get out more...




LOL!!









http://3.bp.blogspot.com/_Ofd_kg8jsQk/SG8TozQ6ZLI/AAAAAAAAABQ/IMYXz0ZwEDA/s320/Contortion.jpg

diggy
12-14-2008, 09:33 PM
Y'all don't have a sense of humour.


I'm not impress by contortionist at all - I just pretended.

SKAMPOE
12-14-2008, 10:52 PM
LMAO look who's talking!

post that little fat bald guy that kept doing this you kept posting a while ago, that shit was hilarious (though at the time pissed me off cause i didn't get SKAMPOE)
http://p-userpic.livejournal.com/82213729/15402782